Už ich má vytvorených všetkých sedem.

548 40 3
                                    

Február 1996 – Rokfort



Umbridgeová na svoje hodiny v pondelok nenastúpila a aj mimo nich o nej nebolo počuť, ani vidieť. Posledným ročníkom hodiny obrany odpadli, zatiaľ čo na nižších sa striedala trojica profesorov – Flitwick, Snape a McGonagallová, aby čo to svojich študentov do konca školského roku naučili.

Acrux nevedel, či má jej odchod pripísať Dumbledoreovi, alebo rodičom študentom, ktorý sa rozhodli zbombardovať Rokfort i ministerstvo listami a sťažnosťami, ba i obom, no bol rád, že jej odpornú tvár nemusí vídať každé ráno. Nesmierne sa potešil, keď mu prišla odpoveď od strýka Alpharda, ktorý bol nesmierne nazúrený a bol odhodlaný, že to tak nenechá a sľuboval mu, že Umbridgeová na Rokfort už nikdy nevkročí.

Jeho dobrú náladu ešte viac vylepšila pätica tretiakov, ako sa v pondelok večer ukázala na dverách jeho izby s krabicami v rukách. Úprimne sa zasmial, oprel o rám dverí a mykol ramenom.

„Nuž," začal. „Ja už prefekt nie som, takže ak to chcete vrátiť, tak o pár dverí ďalej, alebo si s tým robte čo chcete."

Všetci piati sa naňho zaškerili a už ich nebolo. Zrejme si pamätali jeho pravidlo: Zmiznite skôr než si to rozmyslím.

Pobavene sa zaškeril a aj on opäť zmizol v izbe.

V utorok im bolo oboznámené, že ich hodiny obrany sú obnovené a budú ich mať so samotným Dumbledorom. Acrux bol celkom prekvapený, no všetko bolo lepšie ako Umbridgeová a zrejme si to mysleli aj siedmackí chrabromilčania, keďže sa naňho zaškerili Weasleyové dvojčatá aj s ich kamarátom a zastavili sa pri ňom s Rayom a Daemonom.

„Ako šla hodina?" Pýtal sa.

„Za hodinu som sa naučil viac, ako za mesiace s Umbridgeovou," škeril sa George. „Síce som rád, že sme sa zabili tej ropuchy, ale je mi ľúto, že sme nezažili tú šou," dodal Fred.

„Ver mi, že by sme šou mali, ak by mi praskli nervy," zafunel Acrux. „Mal som chuť ju tam na mieste zabiť za to čo robila a ver mi, ak by som na to prišiel skôr, tak už je dávno pod zemou. Teraz sa však musíme uspokojiť s Azkabanom."

„Myslíš, že ju tam zavrú?"

Acrux sa zaškeril: „Neboj sa, môj strýko sa o to postará. Nikto neublíži jednému z nás a vyjde z toho bez následkov."

Weasleyoví sa zasmiali. „Nuž, keď budeš do konca roka potrebovať ohňostroj alebo výbušniny, tak vieš kde nás nájdeš"

„Jasné," zasmial sa aj on a sledoval, ako ich trojica odchádza preč.

Raymond povytiahol obočie: „Šou?"

Pretočil očami. „Mali sme na pláne vyhodiť Veľkú sieň do vzduchu, ale nastala zmena plánov."

„Tak to by som chcel vidieť," škeril sa Daemon.

Acrux sa zasmial: „Teraz poď na hodinu. Uvidíme, akú šou nám pripravil Dumbledore."



Apríl 1996 – Rokfort



Po ďalšie týždne Acrux mal jednu a tú istú rutinu: škola, knižnica, trest u Snapea alebo hranie spoločenských hier v klubovni s ich prvákmi, ktorý naňho skúšali rôzne taktiky, no stále sa im nad nim nepodarilo vyhrať. Výnimočne sa mu do programu pridalo aj tajne stretnutie so Sky alebo lekcia oklumenice s Harrym.

Na jednej z nich bol aj práve teraz a snažil sa prísť na to, prečo sa Harry nie a nie naučiť menatalnému štítu. Skúšali už niekoľko metód a ani jedna Potterovi nesadla. S povzdychom sa zvalil do kresla a sledoval, ako si Harry utiera spotené čelo a pije vodu.

Slytherin boy||SKWhere stories live. Discover now