30. Jún 1996 – Hastings
Acrux odniesol Sky do salónika, kde ju opatrne položil na sedačku a snažil sa ju prebudiť. Nakoniec sa mu to podarilo pomocou kúzla a keď Sky otvorila svoje modré oči tak sa jej okamžite zaliali slzami. Prepukla do plaču a on ju zobral do náručia.
„Kľud," začal s nimi mierne kývať zo strany na stranu. „Si už u nás, si v bezpečí," ubezpečoval ju hoci nemal absolútne tušenia čo sa stalo. Jeho pohľad skĺzol k sukni jej šiat, ktorá bola nasiaknutá merlinvie koho krvou a jemu zbehol mraz dole chrbtom. Zdalo sa však, že ani kvapka tej krvi nebola jej.
„Čo sa stalo?" Odvážil sa opýtať, ako Skyler ako-tak upokojila svoje vzlyky.
„Otec," potiahla nosom. „Chce aby som sa k nim pridala už tento týždeň," začala vysvetľovať a pozerala sa všade len nie do jeho očí. „Vraveli, že na to využijú pokrvné právo a ak nie to, tak sa o teba postarajú."
Sky opäť prepukla do plaču, ako sa na ňu Acrux starostlivo pozeral. Zomkol pery a zobral jej tvár o dlaní. Prešiel jej palcom po červenom líci, kadiaľ práve stekala ďalšia z mnohých sĺz a on sa nahol aby ju pobozkal. Jeho hruď sa nepríjemné zvierala, keď pomyslel na to,že toto už bolo druhýkrát kedy použili jeho na to, aby Sky prinútili niečo robiť.
„Oni o nás vedeli a snažili sa ma donútiť, aby som sa k tomu priznala. Snažila som sa utiecť, no on ma zdrapil a ja som nevedela čo robiť, tak som použila jednu z tých kliatob o ktorých si minule hovoril," hovorila a tvárou sa natisla na teplo jeho dlane. Acrux sa zhlboka nadýchol, zavrel oči a oprel svoje čelo o to jej. Ak použila jednu z tých kliatob na ktoré teraz myslel, tak to by vysvetľovalo tú všetku krv na jej šatách. Ak Selwyn chce aby prežil Skylerin zásah čo i len jednou z nich, tak dúfal, že ovláda liečiteľské kúzla alebo pri najlepšom sa rýchlo presunul do nemocnice.
„Och Merlin," odtiahla sa ako Acrux hodnú chvíľu nepovedal ani slovo. „Myslíš si, že som ako oni."
Rýchlo roztvoril oči a prekvapene na ňu civel. Skyler okamžite prepukla v paniku a začala mlieť jedno cez druhé. Acrux jej zmätok vyriešil tým, že ju zobral rukami za tvár a nalepil svoje pery na tie jej.
„Skyler," oslovil ju ako sa odtiahol. „Naučím ťa celú knižnicu takýchto kúziel, ak to zaručí, že ti to zachráni život."
Sky vyzerala akoby jej práve na ramena položil ťarchu celého sveta a jeho hrdlo sa zovrelo pri pohľade na ňu. Pritúlil si ju bližšie k sebe, oprel si hlavu o tu jej a hľadel na jej zakrvavené šaty. Merlin, vmyslím aj ďalšie tisíce kliatob ako je táto, pomyslel si a prešiel Sky po vlasoch. Bola taká chladná až sa začal báť, že mu tam zamrzne uprostred leta.
„Poď, ideme ťa umyť a prezliecť do niečoho čistého," vtisol jej bozk do vlasov a odtiahol sa.
„Nemám tu žiadne oblečenie," potiahla som. Acrux sa zasmial a povedal jej na to: „Ja už niečo vymyslím."
Ako vychádzali zo salónika, tak po schodoch vychádzal Sirius, ktorý okamžite nad nimi povytiahol obočie a už mal otázku na jazyku, no Acrux okamžite zakrútil hlavou nech to nechá na neskôr. Jeho otec s jeho ustavičnými otázkami bolo to posledné čo teraz potreboval on a čo potrebovala Sky. Sirius pomaly prikývol a Acrux ich odviedol do jeho izby.
„Musíme ťa umyť," povedal ako za nimi zatvoril dvere izby. Sky iba prikývla a rozhliadla sa po jeho izbe, akoby v nej bola po prvýkrát a snažila sa spracovať každý jeden malý detail. Jej oči, rovnako ako jemu, zastali na komode a jej uchytke, kde bola zaviazaná jej šatka.
أنت تقرأ
Slytherin boy||SK
أدب الهواةBlack skrz na skrz, no predsa len iný. Acrux Black, syn Siria Blacka a Maii Malfoyovej. Potom, čo jeho otca neprávom zavreli do čarodejníckeho väzenia je vychovaný jeho starými rodičmi a strýkom. Naučili ho rešpektovať tradície, ctiť čistú krv a po...