Krvavá mágia má svoje následky.

760 41 49
                                    

December 1994 – Hastings

Nikto nebol tak nadšený ako Arcturus, keď uvidel Acruxa.

Potom čo sa so Sky prezliekli do pohodlnejších teplých vecí sa rozišli dole na prvé poschodie pozdraviť Arctura. Acrux odhadoval, že jeho prastarý otec bude buď v hernom salóniku alebo v jeho kancelárii. Ako prechádzali po chodbe, tak sa k nim pripojil Sirius zabambušený v hrubom svetri, s dekou okolo ramien a veľkou šálkou kaka v ruke. Nos mal celý červený a poťahoval ním.

„Nemal by si radšej ležať v posteli?"opýtal sa Acrux a povytiahol naňho obočie.

„Mal,"mykol ramenom. „Ale chcel som ísť po vás na nástupište."

„Vieš, že to mohol namiesto teba urobiť Regulus alebo Arcturus alebo aj Orion, že?"

„To mi aj navrhovali," odfrkol si pobavene. Acrux nad nim iba zatočil hlavou a zaklopal na dvere Arcturovej kancelárie. Moment na to sa mu ozvalo tiché ďalej a oni vstúpili dnu.

„Acrux!"zažiarila sa Arcturová tvár. „Sky!"

„Ahoj,"usmial sa naňho Acrux a nechal sa objať.

„To už je toľko hodín? Och Merlin..."

„Zase si sa zahrabal pod kopu práce?"povytiahol naňho obočie.

„Dá sa to tak nazvať,"mykol ramenom. „Ale z časti ma vyslobodil Remus,"pokynul hlavou smerom k Lupinovi, ktorého si Acrux za kopou kníh a papierov ani nevšimol. „Asi si ho tu nechám ako môjho osobitného asistenta. Merlin vie, že jedného potrebujem."

„Pokiaľ si dobré pamätám, tak Cygnus bol viac než ochotný ťa zastupovať,"podryl si a prešiel k Remusovi aby ho objal. „Ahoj."

„Ahoj,"usmial sa naňho Remus.

„Absolútne v žiadnom prípade,"zamietol to okamžite Arcturus. „To radšej zomriem tu rovno na stole, než by som toho blázna pustil k nášmu krídlu podniku."

Acrux sa iba zasmial a sadol si k Removi na kožený gauč.

„A ty aby si sa nenudil,"poukázal naňho prastarý otec prstom. „Vidíš túto kopu? Toto mi všetko pekne popodpisuješ. Ty, Sirius ..."zastavil sa pri pohľade na svojho vnuka. Prešiel si ho od hlavy po päty. „Ty si radšej sadni, lebo mám pocit, že sa mi tu čochvíľa zosypeš."

„A ty Sky,"usmial sa na ňu. „Posaď sa vedľa mňa a povedz mi ako sa ti darí v škole."

Acrux zarazene otvoril ústa a vymenil si šokovaný pohľad so Siriom, ktorý sa na jeho výraze dobre bavil. Jeho otec sa iba pohodlne usadil v kresle pri kozube a spokojne si srkol z kaka. Acrux si iba povzdychol, zakrútil hlavou a pustil sa do kopy listín pred ním.



Večer sedel na svojej posteli a bol obklopený niekoľkými knihami, ktoré našiel u nich v knižnici i spoločne s tými, ktoré si pred dvoma rokmi doniesol z ich rodinného trezoru na námesti. K jeho prekvapeniu, skoro všetky obsahovali krvavú mágiu. To čo ho prekvapilo ešte viac bolo to, koľko kníh o krvavej mágii mali v tejto knižnici. Bol jej venovaný celý regál a on vedel, že ak by to všetko chcel prečítať, tak by mu jedny prázdniny nestačili. Preto si náhodne vybral z každej police jednu či dve a odniesol si ich do izby. Keď Sky zbadala kopu kníh, ktorú si niesol v náruči, tak ho prešla iba zvedavým pohľadom, nekomentovala to a odišla do sprchy.

„Toto všetko plánuješ ešte dnes prečítať?"Opýtala sa ho Sky pobavene, keď si zaňho kľakla a objala ho okolo ramien. Acruxa okamžite omámila vôňa levandule a mäty.

„Nie,"povzdychol. „Aj keby som chcel, tak by sa mi to nepodarilo."

„Čo to vlastne je?"

Slytherin boy||SKWhere stories live. Discover now