1. september 1994 – Rokfort
„Takže,"začal ako už mal všetkých prvákov v klubovni. Pobavilo ho to ako ich sledoval, ako sa rozhliadajú po klubovni a pozorujú všetko čo sa dá. „ Vítam vás v slizoline. Moje meno je Acrux Black a som tohtoročný prefekt."
Všetci naňho prekvapene stočili oči a niekto z nich aj zlapal po dychu. Zrejme si spojili súvislosti s jeho priezviskom.
„Symbolom našej fakulty je had,"pokračoval ďalej vo svojom príhovore bez toho aby sa pozastavoval nad ich reakciami. Na to bude dosť času potom. „Je to mu po vzore zakladateľa tejto fakulty Salazarovi Slizolinovi. Medzi ostatnými študentami nás profesori rozpoznajú podľa farieb našej fakulty, čo sú zelená a strieborná. Charakteristickými vlastnosťami študentov slizolinu sú prefíkanosť, múdrosť, ambicióznosť a vytrvalosť."
„Hlavou našej fakulty je profesor Severus Snape, ktoré zvyčajne nájdete v učebni elxírov alebo vo svojom kabinete, ktorý je priamo napojený na klubovňu,"pokynul rukou ku portrétu bývalého študenta slizolinu, ktorý ako každý rok pozoroval nové prírastky do jeho fakulty.
„Do klubovne sa dostane iba po povedaní toho správneho hesla, ktoré je teraz slovo chaos a mení sa každých štrnásť dní," poukázal rukou na tabuľku pri dverách. Všetci prváci sa otočili smerom, kde ukazoval a následne sa otočili naspäť naňho. „Heslo zasadne neprezrádzajte študentom iných fakúlt."
„Dúfam, že našu fakultu bude reprezentovať v dobrom mene a budete dodržiavať jasné pravidlá. Za každé porušenie pravidiel, má každý prefekt a učiteľ právo odobrať body a naopak, za každé splnenie úlohy má možnosť vám body pripísať. Body sa spoločne pripočítavajú na meno fakulty a fakulta s najväčším počtom bodov na konci školského roku vyhráva školský pohár."
„Dievčenský internát je v chodbe v ľavo, chlapčenský internát je v chodbe na pravo,"poukázal rukami na chodby k internátom. „Ak by ste mali nejaký problém,ktorý neviete vyriešiť sami, tak stačí zájsť za mnou a spoločne sa to pokúsime vyriešiť."
„Nejaké otázky?"Opýtal sa a rozhliadol sa po prvákoch. Ruka jedného chlapca vystrelila do vzduchu a on na blonďáka nadvihol obočie aby ho povzbudil k otázke.
„Je Sirius Black tvoj otec?"Opýtal sa.
„Nejaké otázky k fakulte?"Odignoroval ho a rozhliadol sa po ostatných. Tí ostali ticho a Acrux zomkol pery do jednej linky.
„Teraz do izieb," pokynul im. „Svoje izby by ste si mali nájsť podľa mena na dverách."
Následne, už len sledoval ako sa prváci rozišli na internáty a sám posledný odchádzal do izby. Keď otvoril dvere tak ostal prekvapený počtom osôb v izbe. Okrem jeho dvoch spolužiakov, tam bolo aj zvyšných päť spolužiačok čo tvorilo celý ich ročník.
„Čo vy tu všetci, takto pokope?"Opýtal sa ako za sebou zavrel dvere.
„Rozprávame sa aké bolo leto,"zaškerila sa naňho Raynnox čo ho donútilo pretočiť očami. Došiel ku svojej posteli na ktorej sedela Elide a zohol sa ku kufru.
„Toto je tvoja posteľ?"Zaklepotala viečkami a okamžite sa postavila.
„Len pokojne seď,"zasmial sa a začal hľadať voľné biele tričko o ktorom vedel, že si ho zabalil na samý vrch.
„Nevedela som,"povedala a upravila si prameň svojich dlhých hnedých vlasov za ucho.
„V poriadku, nič sa nestalo,"zasmial sa a dal si dole z habitu prefektský odznak, ktorý odložil na bok. Následne si rozopol habit a hodil ho na voľnú posteľ po jeho pravici a len o chlp netrafil Brynn.
YOU ARE READING
Slytherin boy||SK
FanfictionBlack skrz na skrz, no predsa len iný. Acrux Black, syn Siria Blacka a Maii Malfoyovej. Potom, čo jeho otca neprávom zavreli do čarodejníckeho väzenia je vychovaný jeho starými rodičmi a strýkom. Naučili ho rešpektovať tradície, ctiť čistú krv a po...