Görüşlerinizi ve vereceğiniz voteleri merakla bekliyorum. Yeni bölümlerle ilgili kesitlerden ve başka bilgilerden haberdar olmak için;
İnstagram: _mavinintonuu7
Ve
Twitter: mavinintonuu7
Hesaplarımı takip edebilirsiniz.
🕊
Bölüm şarkısı;
Sertap Erener - Ateşle Barut🎶
Hayat basittir; seçimini yaparsın,
arkana bakmazsın.🕊
Tane tane kelimeleri sıraya dizdiğinde sırtımı iyice göğsüne yasladım. Mimikleri kaybolduğunda, "Sen böyle yaptıkça..." dedim dudaklarımda tebessüm barındırarak. "...daha çok elleşesim geliyor." Dudakları aralandı konuşmak için; fakat Saffet denen adam bizim yine sohbetimizi bölmüştü.
"O parayı şimdi alamazsam..." İkimizin de bakışları onun olduğu tarafa döndü. Yağız, elimi bırakıp önüme geçtiğinde avucumdaki paraları daha sıkı tuttum.
"Benim bugün param yok. Bir yerden de bulamam. O yüzden beklemek zorunda kalacaksın Saffet abi." dedi hâlâ saygısını bozmadan. Saffet, çatılı kaşlarla elime bakış atıp yeniden Yağız'a baktı.
"Çıkın ulan evimden." dedi hızla. "Çıkın çabuk."
"Sen ne halden anlamaz bir herifsin, lan!" diye bağırdı genç çocuk.
"Oğlum Allah rızası için bir dur!"
"Anne bırak! Ağzının payını veriyim şunun, bırak!" Artık Yağız'ın kardeşi olduğuna emindim Demir'in. Annesi güç bela onu zapt etmeye uğraşırken Yağız sırtını dikleştirdi.
"Bu saatten sonra zaten senin evinde kalmam." dedi tek bir nefeste.
"Bu işi aslında çözebiliriz." diyerek araya girmeye çabaladığımda, "Sen karışma." diyerek beni tersledi. Dudaklarımı birbirine bastırıp geride onları izlemeye devam ettim.
"O zaman yarına kadar bu evi boşaltıyorsunuz!"
Yağız'ın annesinin gözleri nemlenmişti. Arkasındaki eve göz ucuyla baktıktan sonra güçlü durmak için kendini toparladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEVA
Teen Fiction"Benim..." dedim gözlerim anlık dudaklarına kayarken. Etli dudaklarının üzerindeki su taneciklerini diliyle temizlediğinde gözlerim gözleriyle buluştu. "...korumam ol, Kara Yağız."