Selamlaar🕊
Bugün bölüm biraz erken geldi. Akşama kalsa atamayacaktım. Şimdiden iyi okumalar :* :*Küçük yıldızcığa da lütfen basmayı unutmayın. 💙
İnstagram: _mavinintonuu7
Ve
Twitter: mavinintonuu7
Hesaplarımı takip edebilirsiniz.
🕊
"Senin ne dediğini kulağın duyuyor mu Yağız?" deyip ellerini Turhan'dan çekti Defne. Çatık kaşlarıyla Yağız'ın karşısına dikildi. "Sen benim nişanlımı nasıl böyle döversin?" Yağız, her şeye rağmen güldüğünde Ertuğ'la bakıştık. Bu gülüş, her şeyin bitişi ve aynı zamanda her şeyin başlangıcıydı.
"Bu mu nişanlın?" dedi Yağız kafasıyla Turhan'ı işaret edip. "On dakika önce başka bir kızla öpüşen adam mı senin nişanlın?" Defne, Yağız'ın söyledikleriyle birlikte donup kaldığında Asuman teyze elini ağzına götürüp kapattı. Duyduğu şeyler onu şaşırtmıştı. Tanımadığım kadının yüzü de en az Defne kadar bembeyaz olurken, "Turhan seni aldatıyor." dedi Yağız. "Bu şerefsiz seni aldatıyor."
Ertuğ, usulca onların yanından ayrılıp benim yanıma vardığında, "Sonunda bitti." diye mırıldandı. Bir tek ben duymuştum. Yandan bakış attığımda sesine göre çok huzursuz görünüyordu. Çünkü her şeyin seyri değişmişti.
"S-sen..." Defne'nin titreyen sesiyle birlikte yeniden ona baktım. Göz pınarlarına çoktan gözyaşları birikmişti. "Yağız..." Kafasını iki yana sallayıp bunun olmamasını diliyor gibi bir hali vardı.
"Utanmadan buralara yakın yerde geziyorlardı. Görüp görmemen o kadar umurunda değil demek ki." dedi Yağız, yangına körükle giderek. Henüz ilk defa gördüğüm orta yaşlı kadın Defne ve Turhan'ın ortasına girdi.
"Namussuz!" dedi ardından yüzüne tükürüp. Turhan gözlerini yumup dudaklarını birbirine bastırırken, Defne hâlâ duyduklarına inanamıyormuş gibiydi. Buna rağmen bedenini ona doğru çevirdiğinde kadın, "Rezil, karaktersiz insan!" deyip aradan çıktı. Asuman teyze, Turhan'a laflar sıralayan kadının koluna girip endişeyle sıvazladı. O kadının, Defne'nin annesi olduğunu şimdi anlamıştım.
"Tüm bu duyduklarım..." Defne sonunda Turhan'la konuşabilmişti. "...doğru mu Turhan?"
Turhan'ın çenesi, dişlerini sıktıkça kasılırken ağzını açıp hiçbir şey diyemedi.
"Turhan..." Yine bir yanıt alamadığında ellerini yumruk yapıp Turhan'ın göğsüne sertçe vurdu. "Sana bir şey soruyorum, cevap versene!" Onun bu hali tadımı iyice kaçırmıştı. Gözünden akan yaşlar çenesine doğru süzülürken, "Bunu bana gerçekten yaptın mı?" diye sordu. "Gerçekten beni aldattın mı?!"
"Defne..."
"Konuşsana be adam! Konuş!"
"Özür dilerim." dediğinde Turhan, Defne ellerini ağır ağır göğsünden indirdi.
"Yaptın mı gerçekten?" dedi kısık, acı dolu bir sesle. Bir elini kalbine götürüp bastırdı. "Başka bir kadınla..."
"Şerefsiz! Seni evimize aldık! Güvendik, kızımızı verdik! Bize ettiğin bu muydu?" diye bağırdı Asuman teyzenin tuttuğu kadın. "Benim kızım sana ne yaptı da ona bunu layık gördün he!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEVA
Novela Juvenil"Benim..." dedim gözlerim anlık dudaklarına kayarken. Etli dudaklarının üzerindeki su taneciklerini diliyle temizlediğinde gözlerim gözleriyle buluştu. "...korumam ol, Kara Yağız."