Bölüm 49 | Nişan

22.7K 1.6K 439
                                    

Yeni bir bölümle tekrar buluştuk.

Umarım keyifler yerindedir. İyi okumalar.💙

Oylamayla birlikte seçilen elbise.

🕊

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



🕊

Üniversiteden mezun olurken, kendi şirketimi kurarken, yaptığım başarılı işlerden dolayı ödül alırken... Hiçbirinde bugün ki kadar heyecanlı olduğumu hatırlamıyordum. Bugün büyük gündü. İlişkimizin aileler arasında bir adı olduğu, bağlarımızın güçlendiği önemli bir gündü.

"Evlere bak! İlk defa böyle evler görüyorum ben anne!"

Emre arabayla otele giderken heyecanla gördüğü evlere bakıyordu. Hilal, huzurla oğlunun saçlarını okşarken Yağız karşımdaki koltukta onlara tebessümle bakıyordu.

Yaklaşık bir ayı geçmişti. Hilal, iyileşmiş, psikolojik olarak da iyi hale gelmişti. Çünkü Tarık denen adamın cezası kesinleşmişti. Otuz yedi yıl yatacaktı. Asıl hakettiği ömür boyu orada olmasıydı; fakat diğer örnekleri görünce buna şükretmiştik. Bütün iyi şeyler üst üste geldiğinde nişan gününü kararlaştırmıştık. Şimdi babamın gönderdiği şoför ve arabayla onları bırakacağımız otele gidiyorduk.

"Hazal'dan bir haber var mı?" diye sorduğunda Yağız, başımı yavaşça salladım.

"Uçağa yeni binmiş." Ertuğ da gelmek istiyordu; fakat Mehmet onu gördüğü yerde boğazlayabilirdi. Kameralarda yüzünü gördüğü için şimdi canlı görmek Ertuğ için iyi olmayacaktı. Bu yüzden mecburiyetle gelmemesine karar vermiştik hepimiz. Hazal ise benimle birlikte olup bana destek olacaktı.

"Ah, ah..." Hemen yanımda olan Asuman teyze derince bir iç çektiğinde hepimizin bakışları ona döndü. Gözleri tıpkı Emre gibi geçip giden evleri izliyordu. "Buradan bakınca bile insan bir tuhaf oluyor. Ne kadar güzelmiş buralar."

"Öyledir."

"Bir günde İzmir'e gidelim." dedi, Yağız. "Daha önce gitmiş miydin?"

"Gitmiştim; ama nişanlımla gitmek daha zevkli olacaktır." dediğimde Yağız içi gide gide oturduğu yerde bana bakmakla yetindi.

"Bir de Fetih amca onaylamıyormuş! Gülerim vallahi." Yağız, kaşlarını çatarak Demir'i dürttü.

"Güler misin?"

"Evet. Bak kaşlar çatıldı yine! Bakma bana şöyle." deyip Asuman teyze döndü Demir. "Anne bir şey de şu oğluna. Nişanlanacak hâlâ çocuk çocuk hareketler."

"Sen kendinin de nişanlandığını unuttun herhalde." dedi, Hilal alayla.

"Bizim ki gerçekten çocuk çünkü, unutur." diyerek Asuman teyze bu ilişki üzerine bir kez daha laf sokma fırsatını kaçırmadı. Demir de bunu alkışlayarak kutladı.

MEVAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin