Bölüm 16 | Semaver

28.5K 1.9K 671
                                    

Yeni bölüm geldi!!!
İyi okumalar, güzel yıldızlara basmalar...😅

💙

Yeni bölümlerle ilgili kesitlerden ve başka bilgilerden haberdar olmak için;

İnstagram: _mavinintonuu7

Ve

Twitter: mavinintonuu7

Hesaplarımı takip edebilirsiniz.

🕊

Bölüm şarkısı;
Yüzyüzeyken Konuşuruz - Sen Varsın Diye

🎶

🕊

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




🕊

'Her yeni bir gün, yeni bir başlangıçtır.' derdi annem. Klişelenmiş bir sözdü belki; fakat o söyleyince kendimi daha iyi hisseder, toparlardım. Aralanan gözlerime, odaya sızan ışık vururken tavanı seyrettim birkaç saniye.

"Yeni bir gün, yeni bir başlangıç." diye tekrar ettim. Dirseklerimi önce yatağa yasladım. Güç alarak yatakta doğruldum. En son kafamı koyduğum yer Yağız'ın omzu olsa da uyandığımda yerini yastık almıştı. Önümdeki sehpayı yokladı gözlerim. Derece, su dolu tas, bez...

"Ben Meva'ya bakacağım anne, Demir alsın ekmeği."

Yağız'ın sesi kulağımı doldurduğunda kafamı kapı tarafına çevirdim.

"Bugün işe gitmeyeceksin, bir kere de sen alsan ne olur." diye itiraz etmişti Demir.

"Demir... Benzin mi yakıyorsun oğlum?"

"Peki sen benzin mi yakıyorsun?" Dudaklarım kıvrılırken, "Yürü git." dedi Yağız seslice. "Şu ekmeği al, beni sinirlendirme."

"Yahu hani küçük çocuk şımarık yetişirdi. Şımarmama hiç izin vermiyorsunuz ki!"

"Ay, ay! İkinizde beş yaşında çocuk gibisiniz!" diye yakınan Asuman Teyze'yle kıkırdadığımda odanın kapısı açıldı. Yağız, önce kafasını uzattıktan sonra uyandığımı gördüğünde tamamen içeriye girdi.

"Of! Of!" Demir'in söylenmesiyle gülümsemem büyürken Yağız tek kaşını kaldırdı.

"Nasılsın diye soracağım; ama otuz iki diş sırıtmandan iyi olduğunu düşünüyorum."

MEVAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin