Bölüm 22 | Kuşku

28.9K 2.2K 525
                                    

Görüşlerinizi ve vereceğiniz voteleri merakla bekliyorum. Yeni bölümlerle ilgili kesitlerden ve başka bilgilerden haberdar olmak için;

İnstagram: _mavinintonuu7

Ve

Twitter: mavinintonuu7

Hesaplarımı takip edebilirsiniz.

🕊

Bölüm şarkısı;
Yaşlı Amca - Ve Ben

🎶

"Abla..." dedi Yağız gülümsemeye çalışıp. "Ne diyorsun, biz anlamıyoruz."

Hilal, nefes alıp verdi. Oğlunun elini biraz daha sahiplenecek şekilde tuttu. Sonra iki kelime oyalanıp etmeden firar etti dudaklarından.

"Biz boşanıyoruz."

Hastane odasının içinde kimsenin çıtı çıkmadı. Bir tek nefes alışverişleri kulağıma çalınıyordu. Tarık, tedirgin bir şekilde ondan boşanmak isteyen karısına dikti gözlerini. Daha fazlasını söylemesinden korkuyordu. Hilal'in bu boşanma konusunu itiraf etmesine şaşırsam da, şiddet olayından bahsetmeyeceğini adım kadar iyi biliyordum.

"Sen..." Asuman teyzenin şaşkınlıkla karışık sesi odaya ses kattığında ona döndü gözlerim. Kızına bakıyordu. "Boşanmak falan... Hilal, bu nereden çıktı?" diye sorduğunda dudaklarımı ıslattım.

"Cevap vermeyecek misin abla?" dedi Yağız, Asuman teyzenin üstüne. İçinde zapt edemediği merakını dindirmek için cevap bekliyordu. Olduğu yerde rahatsızca kıpırdanıp Tarık'a göz ucuyla baktı. Gözleri tekrar ablasına döndüğünde yerinden ayrılıp arkamdan dolaşarak onun yanına vardı. "Sana diyorum." Hilal'in dik tutmaya çalıştığı omuzları düştüğünde Demir'e baktı.

"Emre'yi dışarıya çıkarır mısın?" dedi sakin bir sesle.

"Hayır!" dedi Emre, itiraz edip. Annesine daha çok sokuldu. "Dışarıya falan çıkmayacağım!"

Demir, yanımdan ayrılıp Emre'ye yaklaştı. "Büyüklerin konuşması gereken şeyler var." dedi şefkatle. Halbuki Emre, ondan daha çok şey görmüştü dokuz yıllık hayatı boyunca.

"Ama dayı..."

"Hadi bakalım, Emre." deyip elinden tuttu. Emre, diğer elini annesinden çekip mecburiyetle Demir'le beraber hastane odasından çıktılar. Hilal, durgun bakışlarla Yağız'a bakmıştı yeniden. Az önceki kadar cesur görünmüyordu.

"Fazla bir şey söylemeye gerek yok, boşanacağımızı zaten söyledim." dediğinde Yağız histerik bir şekilde güldü.

"Dalga mı geçiyorsun abla?" Gözleri eniştesine döndü. "Dalga mı geçiyorsunuz?"

"Kararımın arkasında olmayacaksan şimdiden bileyim." dedi Hilal. "Ona göre davranırım."

Yağız, kafasını omzuna doğru eğdi. "Ben senin her kararının arkasındayım; ama bir açıklama bekliyoruz, değil mi? Senin açıklama yapmaktan kaçman canımı sıkıyor." Bedenini tamamen eniştesine çevirdi. "Hem eniştem de bu durumu hiç bilmiyormuş gibiydi."

MEVAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin