Bölüm 17 | Fetih Bey

26.7K 1.8K 377
                                    

Görüşlerinizi ve vereceğiniz voteleri merakla bekliyorum. Yeni bölümlerle ilgili kesitlerden ve başka bilgilerden haberdar olmak için;

İnstagram: _mavinintonuu7

Ve

Twitter: mavinintonuu7

Hesaplarımı takip edebilirsiniz.

🕊

Bölüm şarkısı;
Karsu - Jest Oldu

🎶

Kimi babalar, kızlarının ilk kahramanı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kimi babalar, kızlarının ilk kahramanı.


🕊


Babamdan gözlerimi çekerek etraftakilere bakış attım. Babama en yakın Yağız'dı. Yağız'ın arkasında Asuman Teyze merakla babama bakıyordu.

"Sen..." dedi babam. Bakışlarım yeniden ona döndü. Beni uzaktan baştan ayağa süzdü. İyi olup olmadığımı iyice anlamaya çalışıyor gibiydi. Gözleri, gözlerime tekrar tırmandı. "Meva!" Üzerime doğru yürüdüğünde omuzlarım düştü. Arkasında kalan korumaları onu takip ederken babam kollarını sıkıca bana sardı. "Deli kızım..." dedi hüzünle. "Güzel kızım..." Ellerim omuzlarına tutunup sarılırken ileride kalan Yağız'la bakıştım. Bizi izliyordu. "Neden beni aramıyorsun, he?" diyerek benden ayrıldı babam. Ellerimi sıkıca tuttu. Üzerine birer öpücük bırakıp tekrar, "Neden?" dedi.

"Haber verecek kadar iyi değildim." dediğimde dişlerini sıktı.

"Ben hele onunla bir yüz yüze geleyim, suratına yapıştıracağım bir tane." Derin bir nefes aldım. Babama doğru bir adım daha atıp sertçe yutkundum.

"O her şeyi artık biliyor." dedim endişeyle fısıldayıp. "Her şeyi duymuş, öğrenmiş." Babamın bedeni kasılsa da ellerimi daha sıkı tuttu.

"Bilirse bilsin, ne yapabilecek söyle hele bakalım bana? Senin saçının teline zarar gelecek bir şey yapsa yakarım onu." Ellerimi bırakıp bu kez kollarımdan kavradı. Beni hafifçe sarsıp, "Duydun mu beni?" dedi. Kafamı salladım ağır ağır.

"Duydum." Öfkesi kaybolurken tekrar şefkatle bakmıştı gözlerime.

"İyisin değil mi? Başka bir şey olmadı." dedi emin olmak için. "Yüzün hemen çökmüş, zayıflamışsın sanki."

"Baba..." dedim nefes vererek. Kollarımı ondan kurtarıp yüzünü avuçlarımın içine aldım. "Ben iyiyim." Gözlerim hemen arkasına kayarken, "Onlar sayesinde." diye ekledim. Babamın yüzü avuçlarımın içinden kayarken arkasına bakma gereği hissetmişti. Boğazını sesli bir şekilde temizleyip, "Selamünaleyküm." dedi. "Kızımdan dolayı biraz üsturupsuz girdim bahçenize."

MEVAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin