Bölüm 15 | Ateş

28.6K 1.9K 302
                                    

Görüşlerinizi ve vereceğiniz voteleri merakla bekliyorum. Yeni bölümlerle ilgili kesitlerden ve başka bilgilerden haberdar olmak için;

İnstagram: _mavinintonuu7

Ve

Twitter: mavinintonuu7

Hesaplarımı takip edebilirsiniz.

🕊

Bölüm şarkısı;
Fikri Karayel - Hayal Edemezsin

🎶

🕊

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




🕊


Annesinin önüne bıraktığı çaya bakış attıktan sonra sıkıntılı bir nefes verdi Yağız. Sırtını sandalyede geriye yasladı. Bir elini ensesinde gezdirip kasılan ensesini gevşetmeye çalışıyordu.

"Doğru düzgün bir şey de yemedin, oğlum. Çayından yudumla bari." Asuman Hanım, oğlunun Meva için endişelendiğini anlamıştı. Onu kucağında bu eve getirdiğinde dahi yüzündeki endişeyi görebilmişti.

"Az önce baktığında nasıldı?" diye sorduğunda Yağız, Asuman Hanım kendi ve Demir'in önüne de çay bardağı bıraktı.

"Ateşi vardı. Alnına ıslak bez koydum. Çay içene kadar biraz öyle beklesin bakalım." dedi tecrübeyle.

Demir, çayını karıştırırken, "Hastaneye mi götürseydik?" diye sordu.

"Çok yüksek ateşi olup düşmezse götürürüz. Şimdi ateşi inip düşüyor."

"Antibiyotik almalıyız belki de." dedi Yağız düşünceli bir sesle. Asuman Hanım, tebessüm edip oğlunun masa üzerindeki elini okşadı.

"Eğer düzelmezse doktora gidince verir zaten. Sen endişelenme." deyip sahte bir şekilde kaşlarını çattı. "Hem ben üç çocuk büyüttüm. Siz hiç mi bana güvenmiyorsunuz?" Demir, annesinin çocuk gibi alınan tarafıyla kıkırdadı. Oturduğu sandalyeden kalkıp annesinin arkasına geçti. Kollarını öne doğru boynuna sarıp yanağına sulu bir öpücük bıraktı.

"Senin tecrübelerini hiç yok sayar mıyız, Asuman Hanım? Resmen skandal olur."

Asuman Hanım, keyiflense de Demir'in ellerini boynundan itti. "Skandalmış! Değişik değişik laflar ediyorsunuz." Demir, tekrar kıkırdayarak sandalyesine tekrar oturdu. Annesinin bu hali hoşuna gitmişti.

MEVAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin