Bölüm 11 | İhanetin Dalı

26.2K 2K 263
                                    

Görüşlerinizi ve vereceğiniz voteleri merakla bekliyorum. Yeni bölümlerle ilgili kesitlerden ve başka bilgilerden haberdar olmak için;

İnstagram: _mavinintonuu7

Hesabımı takip edebilirsiniz.


🕊

Bölüm şarkısı;
Ceylan Ertem - Uçurtma

🎶

Suya düştüğünüz için değil, sudan çıkamadığınız için boğulursunuz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Suya düştüğünüz için değil, sudan çıkamadığınız için boğulursunuz.

🕊


Bir yalan söylendiğinde önünde sonunda büyür, bin yalan olurdu ya da yalanın büyümesine gerek kalmadan yatsı olur, o mum yatsıya kadar yanardı.

Mum, yatsıya kadar yanmıştı.

Ertuğ, ne söyleyeceğini bilemez vaziyette öylece Bilge'ye bakarken, Bilge bu durumdan rahatsız oldu. Koltukta öne doğru kayıp, "Sevgilisi olmam hoşuna gitmemiş gibi." dedi. "Öyle bir tavıra büründün ki..."

"Bizi Ertuğ'la yalnız bırakır mısın?" dedim araya girip. Bilge, gözlerini kırpıştırmıştı.

"Önce bir cevabı almak istiyorum."

"Adam neye cevap versin?" dedim bir şey olmamış gibi. "Sen öyle sanmışsın sadece." Bilge, yeniden Ertuğ'a baktığında, "Özel bir görüşme yapacağım, Bilge." dedim onu uyararak. Omuzları düşerken kafasını salladı.

"Ne de olsa burada çalışacak artık." dedi ayağa kalkıp. "Cevabımı sonra da duyarım." Sırtını dönüp odadan çıktığında gözlerimi yumdum.

"Kız, sevgilisiyim dedi. Turhan'ın sevgilisi..." Ertuğ, kendini toparlayıp cümleleri döktüğünde kol askımla oynamaya başladım.

"İkisini de aldatıyormuş." diye mırıldandım. Ona bakmasam bile keskin bakışlarını yüzümde hissedebiliyordum.

"Sen..." diye fısıldadığında göğsüm şişti. Hiddetle ayağa kalktığında yanağımın içini kemiriyordum stresten. "Biliyordun! Turhan'la karşılaştığın ilk gün biliyordun!" Ertuğ'a bakabildiğimle iki elini beline yerleştirip art arda kafasını salladı. "O yüzden bardak elinden kayıp düştü! Tabii gerçekleri görünce şok oldun."

"Sakin olsan..."

"Nasıl sakin olayım kızım ben?" dedi yüzünde hâlâ şaşkınlık kol gezerken. "Biraz evvel kardeşim dediğim insanın, yine kardeşim dediğim insanı aldattığını öğrendim ve bunu biliyordun; ama sustun."

MEVAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin