Bölüm 28 | Demir ve Eda

32.1K 1.9K 659
                                    

Böyle bir günde keyfimiz biraz iyi olsun diye, yeni bölümü bugün yayınladım. Bölüm bu kez uzun. Yorumlarınızı okumak için sabırsızlanıyorum.

Savaşın olmadığı bir dünya istiyor ve her türlüsüne hayır, diyerek noktalıyorum.

İyi okumalar.

İnstagram: _mavinintonuu7

Ve

Twitter: mavinintonuu7

Hesaplarımı takip edebilirsiniz.

🕊

"Ulan... Ulan!" Bir eliyle direksiyonu tutarken öteki eliyle sertçe geçirdi. "Delirdi bu çocuk! Kafayı yedi! Yoksa bu yaptığının bir açıklaması olamaz!"

"Arabayı keşke ben kullansaydım." dedim mırıldanarak. Öyle bir delirmişti ki, kaza yapacağız diye korkuyordum.

Nefes verip öne doğru uzanmaya çalıştım. Takılı olan emniyet kemeri buna pek izin vermiyordu.

"Oraya gidince konuşacaksın zaten..."

"Konuşmayacağım, ağzını burnunu dağıtacağım!"

"Çocuk sana güvenip seni arıyor, bir hata yaptığında aramasın diye mi uğraşıyorsun Yağız?"

"Bu sadece bir hata değil ki. Bu salaklık! Aptallık!" Öfkeden yüzü kıpkırmızıydı. "Pişkin pişkin, 'Abi ben kız kaçırdım.' diyor. Manyak herif!" Elini bir kez daha direksiyona geçirdiğinde sabırla önüme dönüp sırtımı geriye yasladım.

"Sizin evde miymiş?"

"Annemi kalpten götüreceğini biliyor, hiç eve gider mi? Gece'yi o gün götürdüğümüz parktaymış!" Dudağımın içini kemirip karşıya baktım. Yağız'ın dediği gibiyse az sonra orada olacaktık. "Sen de sakın bana orada müdahale etmeyeceksin, Meva."

"Bunun için söz veremeyeceğim." dedim. Kaşlarının çatıldığını hissettim. Kafamı çevirip baktığımda tahminimde yanılmamıştım.

"Sevgilim değil misin sen benim?" Kaşlarım havaya kalktı. "Senin, sevgilinin yanında olman gerekiyor."

"Sevgililer her zaman doğru bir iş yapacak diye bir şey yok."

"Meva."

"Yani şu haline bakılırsa anlayıp dinlemeden çocuğa saldıracaksın. Ben nasıl senin yanında olayım?" Derin bir nefes verip arabayı kaldırım kenarına park etti. Parkın adını tabelada okumuştum.

"Elimden geleni yapacağım; ama bu pek mümkün olmayacak." dediğinde kapımı açtım.  Şu an ne söylesem boştu. Önce yüz yüze gelip diyalog kurmaları gerekiyordu. "Baksana. Kız da yanında." dedi sertçe karşıya bakıp.

"Çocuğu kızın yanında utandırma."

"Ama sen daha yanına gitmeden beni engellemeye başladın."

"Yani birazcık sakin kalmayı denesen." Bir elimi eline uzatıp tuttum. Karşısına geçtim. "Benim için?"

"Ben de söz veremeyeceğim." dediğinde kafamı salladım. En azından denemeye çalışacaktı.

MEVAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin