Selam!
Yeni, güzel bir bölümle geldim. Biraz şarkı sözleri çok olan bir bölüm olabilir; ama hissetmeniz için gerekiyordu bence. Umarım çooook beğenirsiniz!
Eğer YILDIZ butonuna bastıysak hadi okuyalım.💙
Bölüm şarkısı;
Kayahan - Seninle Her Şeye Varım Ben🕊️
3 ay sonra...
Boy aynasında birkaç dakika öylece kendimi izledim. Değişik hissediyordum. İçimde anlatamadığım bir heyecan vardı. Bu heyecan, yarın gerçekleşecek düğünümdeki heyecandan da fazlasıydı.
Biz bir şeyleri başarıyorduk. Evliliğe büyük bir adım attıktan aylar sonra yarın bir eşim olacaktı. Tamamlanacaktık.
Kalın maşalı siyah saçlarım, şıkır şıkır bedenimi saran gold elbisemi tamamlıyordu sanki. Ayağımda ince topuklu ve bantlı, elbisemin renginde topuklu ayakkabılarım vardı.
Dudağımın kenarını dişleyerek birkaç adım geri giderek daha dikkatli baktım kendime. Dudaklarım keyifle kıvrılırken sandalyenin üzerine bıraktığım telefonuma bir bildirim düştüğünü duydum. Ekran ışığı yanan telefonuma yaklaşıp elime aldım. Mesaj Yağız'dandı.
'Eğlenceye başladınız mı?'
'Birazdan. Beni çağırmalarını bekliyorum.'
Aynanın karşında hemen bir fotoğraf çekip ona gönderdim.
'Yanında olmak vardı.'
'Babam duymasın. Beni sevmiyor musun damat diyebilir.'
Mesajı gönderirken sırıtıyordum.
'Bir saattir alttan alttan nasihatler veriyor bana.'
'Hatta nasihat değil, uyarı. Seni üzersem beni yaşatmaz, anladım bunu.'
'Eee... Sen de beni üzmezsin artık. :)))'
"Meva! Gelebilirsin!"
Hazal'ın sesini işittiğimde Yağız'ın cevabını beklemeye devam ettim.
'Seni üzersem öldürsün zaten beni.'
"Deli." deyip iç çektim. Sonra parmaklarımı tekrar ekrana dokundurdum.
'Ben şimdi bizimkilerin yanına gidiyorum.'
'Tamam yavrum. Akşam sizi almaya gelirim.'
"Tamam.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEVA
Teen Fiction"Benim..." dedim gözlerim anlık dudaklarına kayarken. Etli dudaklarının üzerindeki su taneciklerini diliyle temizlediğinde gözlerim gözleriyle buluştu. "...korumam ol, Kara Yağız."