Bölüm şarkısı;Sezen Aksu - Canımsın Sen
🎶"Abilerin bir tanesi! En yakışıklısı! Valla bu sabah
daha çok karizmatiksin abiciğim!" Demir, abisine sıraladığı iltifatlarına birkaç saniye ara vererek bana bakış attı. "Çok şanslısın yenge, bunun farkındasın değil mi?"Bana karşı kullandığı sıfatla gözlerimi kırpıştırırken Yağız'ın bıkkın ifadesi kaybolmuş, kaşlarını havaya kaldırmıştı.
"Ne dedin sen az önce?" dedi Demir'e benden önce.
"Yenge dedim." dedi, Demir büyük bir iştahla. "Yengem ya hani... Senin gibi yakışıklı adamın sevgilisi ya..."
Hilal, kollarını göğsünün üzerine dolamış, tebessümle bizi izliyordu. Asuman teyze de elindeki çaydanlıkla masaya vardığında artık kahvaltı masamız tamamdı.
"Rahatsız olsuysan demeyeyim abiciğim. Biliyorsun," diyerek iki elini göğüs hizasına kadar kaldırdı. "Senin sözünü pek dinlerim."
"Sorma," dedi, Yağız gözlerini devirerek. "Benim sözümü dinlediğinden zaten bugün kız istemeye gidiyoruz." Demir'in bütün iltifatları bu yüzdendi zaten. Sonunda istediği gerçek olacaktı. "Ayrıca ben rahatsız olmadım." diyerek bana baktı Yağız. "Yengeciğin de rahatsız olmuyorsa diyebilirsin." Dudaklarımı ıslatarak sırtımı dikleştirdim. Ah Asuman teyze... Sen bu masada olmasan ben bu kadar utanmazdım.
Demir'in keyifli haline karşılık gözlerimle Asuman teyzeyi işaret etmeye çalışırken Asuman teyze iç çekti.
"Allah inşallah bir gün nasip eder de sizin de bugünlerinizi görürüm." dedi.
Hayır yanaklarım. Kızarmıyorsun, hayır.
"Ama önce ben." dedi Demir sırıtarak. Yağız, elini Demir'in ensesine götürüp sanki seviyormuş gibi sertçe ovaladı.
"Pek sanmıyorum koçum." dediğinde artık bu evlilik muhabbetinin bitmesini istedim. Yağız'la baş başa konuşurken güzeldi de, bu masada acayip anlam veremediğim bir heyecana kapılıyordum.
Asuman teyze, beni sıkıştırmamak adına konuyu hemen başka yere çekmeyi başarmıştı.
"Sen anca çene yap. Dershaneye gideceksin, daha bir lokma atmadın ağzına." dedi Demir'e.
"Ben böyle bir günde dershaneye mi gideceğim?" diye yakındı Demir. Asuman teyze kaşlarını çattı.
"Ama sen daha kızla söz kesmeden hemen yan çizmeye başladın."
"Anne istiyorsan biz erteleyelim şu işi." dedi, Yağız alayla.
Demir pes ederek ikisine bakıp, "Yıldım." dedi. "Siz kazandınız tamam mı?" diyerek önündeki kahvaltılıklardan hızlı hızlı atıştırmaya başladı. Asuman teyzenin kaşları tekrar düzelmişti.
"Oğlum, akşam şu çiçek çikolata işini halledebilirsin, değil mi?" dedi.
"Hallederim anne, sen rahat ol." dedi. Demir'in yüzü parladı.
"Abi be! Söz yüzüklerini de sen alacaksın ya fotoğraf at bana olur mu?"
Yağız, sabırla kafasını iki yana salladı.
"Bunları aslında senin halletmen gerekiyor da... Neyse."
"Aman be abi! Senin benimi mi var?" dedi Demir abisine gaz vermeye çalışarak. "Hazır gitmişken... Şu tektaş yüzüklere de mi baksan acaba sen?"
Yağız, yudumladığı çay bardağını masaya bıraktığında artık ben de bir şeyler yemeye başladım.
"Baksam ne olacak?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEVA
Novela Juvenil"Benim..." dedim gözlerim anlık dudaklarına kayarken. Etli dudaklarının üzerindeki su taneciklerini diliyle temizlediğinde gözlerim gözleriyle buluştu. "...korumam ol, Kara Yağız."