Görüşlerinizi ve vereceğiniz voteleri merakla bekliyorum. Yeni bölümlerle ilgili kesitlerden ve başka bilgilerden haberdar olmak için;
İnstagram: _mavinintonuu7
LÜTFEN OY VERMEYİ UNUTMAYIN.
YILDIZA BASTINIZ DEĞİL Mİ ŞİMDİ?
TAMAMDIR!
İyi okumalar.💙
🕊
Bölüm şarkısı;
Karsu - Siyah🎶
Ne kadar çok anladıysam o kadar derinlere battım,
sıkıştım kaldım.🕊
"Hilal..." Yüzü bembeyaz kesilmişti. Kolunu kapatmak için çırpındığında gözleri gözlerimle buluştu. Şimdi masada yüzünden bir an olsun gülümsemesini eksik etmeyen kadının çığlığını görmüştüm. Emre, annesinin karnına kollarını sararken onlara doğru yürüdüm. Kolunu elbisesinden içeriye geçirmeyi başarmıştı; fakat ben çoktan her şeyi görmüştüm. İkisi endişeyle suratıma bakıyordu.
"Meva..." dedi çaresizliği sesine yansırken.
"Yağız'a söyleyelim." dedim direkt. Kafasını hızlıca salladı.
"Yapamayız..." Gözyaşları şimdi daha güçlü akıyordu. Dolan gözlerimden yaşlar akmaması için derin nefes aldım birkaç defa. Gözlerim annesine sıkıca sarılan Emre'ye kaydı. Yağız, onun dokuz yaşında olduğunu söylemişti; ama Emre annesine kol kanat germeye çalışan on dokuz yaşında bir delikanlı gibiydi. "Yağız, öğrenirse onu öldürür." dedi korkuyla. "Gerçekten yaşatmaz."
Hilal'e cevap vermeden önce Emre'nin önünde diz çöktüm. Elini tutup üstünü okşadım. "Annenle bizi yalnız bırakabilir misin?" dediğimde reddetmişti bunu.
"Bırakmam."
"Bak, eğer annenle konuşursam ona yardım edebilirim." İşte şimdi gardı inmişti. Annesinin kurtuluşunu duyduğunda kolunu ona sarmayı bıraktı.
"Onu ne olur kurtar." dedi ıslak kirpiklerinin altında. Öyle sessiz bir yakarıştı ki, boğazıma bir yumru oturmuştu. "Daha fazla canı acımasın."
"Söz veriyorum onu kurtaracağım." Küçük göğsü kalkıp indi. "Sen içeriye geçince kimseye çaktırma, tamam mı?" Kafasını olumlu bir şekilde salladı. Ardından annesiyle beni baş başa bırakıp evden çıktı. Belimi doğrultup Hilal'le karşı karşıya geldim. Yüzüme bakamıyordu. "Utanacak bir şey yapmadın, neden suratıma bakmıyorsun?" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEVA
Genç Kurgu"Benim..." dedim gözlerim anlık dudaklarına kayarken. Etli dudaklarının üzerindeki su taneciklerini diliyle temizlediğinde gözlerim gözleriyle buluştu. "...korumam ol, Kara Yağız."