☾︎ B A B 1 ☽︎

10.9K 680 59
                                    

Setelah beberapa jam duduk di kapal terbang, akhirnya mereka sudah sampai di Malaysia iaitu tanah kelahiran mereka semua.

"I MISS YOU MALAYSIA!!"jerit Eric.Orang yang lalu lalang di kawasan itu memandang pelik ke arah kami.Ada juga yang berbisik bisik di antara mereka.Erlick menyepak paha Eric.

"Kau kenapa nak jerit jerit gila!Kau balik France sebulan je bukan setahun,"marah Erlick.Sebenarnya dia sedang malu akibat perangai abangnya yang kurang siuman itu.Erlin dan Erlen sudah pergi ke tempat yang agak jauh supaya mereka tidak terlibat.

Erlin bercadang untuk membeli air sementara menunggu driver keluarga mereka sampai.

"Kauorang nak air apa apa tak?Aku nak singgah starbucks ni,"kata Erlin kepada tiga jejaka yang asyik dengan game mereka.

"Hm kau beli macam biasa jelah,"kata Erlick.Erlin mengangguk kepala. Dia faham apa maksud 'biasa' tu sebab dia dah selalu belikan air untuk mereka.

𖦹𖦹𖦹

Dalam perjalanan ke Starbucks,Erlin terlanggar seorang lelaki yang sedang bercakap dengan telefon di telinga.

"Sorry,"kata Erlin sepatah.Lelaki itu tidak menjawab sebaliknya hanya melihat muka Erlin.

"Erk,sorry?"kata Erlin sambil mengibas tangannya ke wajah lelaki itu.

Belum sempat lelaki itu hendak menjawab,seorang perempuan yang memakai skirt paras lutut yang agak seksa dipandang itu pergi ke arah mereka.

"Hai baby,"kata perempuan itu gedik. Dia tersenyum gedik ke arah lelaki itu sebelum memandang Erlin. Perempuan itu menjeling tajam apabila melihat Erlin.

"Oh Emy.Ingatkan siapa tadi," kata lelaki itu.

'Oh minah ni nama Emy ke,'kata Erlin dalam hati.

'Aduh bila aku nak blah ni dahla kena tengok minah seksa ni,'rungut Erlin dalam hati.Dia hanya melihat pasangan yang dihadapan nya ini.

"Em siapa perempuan ni. Kenapa dia dekat dengan you?"kata perempuan itu sambil melihat Erlin atas bawah.Erlin pun melihat pakaiannya apabila melihat perempuan itu memandang pakaiannya.

"Erk sorry ye,I ada hal.Bye!"kata Erlin lalu terus berlari.Huh tidak sanggup lama lama di situ ada yang terbang jumpa ayah pin kejap lagi.

"Hm i like her,"kata Ammar perlahan.Emy yang disebelahnya langsung dia tidak layan.Dia hanya couple dengan Emy kerana bosan.Lagipun Emy couple dengan dia sebab harta.Dia tahu pun sebab dia terdengar call Emy dengan seorang lelaki.

"Dah jom balik,I hantar,"kata Ammar.Emy yang mendengar terus teruja.Poyo je lebih minah ni.

𖦹𖦹𖦹

Mereka sekarang di dalam kereta driver mereka.Masing masing diam kerana letih duduk dalam flight tadi.Radio dibuka bagi menghilangkan suasana sunyi di dalam kereta itu.

"Kita nak pergi mana,Pak Mat?"tanya Erlen kepada Pak Mat,driver mereka.

"Puan suruh bawak kamu semua ke shopping mall untuk beli barang dapur dan barang sekolah,"kata Pak Mat dengan tenang.Erlen mengeluh kuat.Dahla baru sampai tibatiba kena pergi shopping mall.Baru sahaja dia cadang mahu mandi seusai sahaja mereka sampai ke sini.

Mereka tiba di shopping mall selepas 1 jam berada dalam kereta.Mereka berjalan seiringan dengan muka masing masing yang dingin itu membuatkan hampir semua orang disitu memandang ke arah mereka.

Mafia Princess ©Where stories live. Discover now