Kringg !!
Kringg !!
Kringg !!Alarm berbunyi tanda waktu sudah pagi.Jam menunjukkan sudah masuk waktu subuh.Erlin mengejut sepupunya itu bangun.
"Nis,fatin,bangun woi subuh."
Hanis dan Fatin yang masih dalam keadaan mamai itu hanya menggumam.Erlin terus menarik tangan kedua-dua sepupu itu masuk ke bilik air untuk membasuh muka.
"Hm Erlin janganlah tarik tangan aku,"kata Fatin yang masih enggan untuk bangun itu.
"Kau nak aku tarik tangan ke nak aku jerit tepi telinga korang,"kata Erlin.Hanis dan Fatin terus membuka mata luas luas apabila dengar kata Erlin tadi.Uish jangan main main sebab kalau Erlin cakap tu dia akan buat.
"Okay okay aku bangun,"kata mereka serentak.Hanis dan Fatin terus lari pergi ke bilik air sehingga berebut.
"Weh aku sampai dulula,"
"Arghh tak ada tak ada kau lambat,"
"Eii kau ni aku nak masuk tibatiba kau yang tarik aku,"
Erlin yang dengar pertelingkahan mereka itu hanya menggelengkan kepala.Dia menegang cadar sambil menunggu mereka berdua ambil wudhu.
𖦹𖦹𖦹
"Okay semua.Sila beratur di barisan mengikut ahli rumah masing masing," kata Thaqid. Mereka berjalan dengan longlai akibat ngantuk menguasai.
"Huarghh ngantuknya,"kata Adam.
"Eleh kau macam tak biasa pulak bangun awal,"kata Ammar tetapi masa masih memandang hadapan.
"Okay hari ini kita akan adakan aktiviti di pantai.Saya nak awak semua sentiasa bersama dan taknak seorang pun jalan seorang diri.Faham?"kata Thaqid dengan muka yang sangat serious.
"Weh mar.Kau rasa kenapa abang Thaqid cakap macamtu,"kata Adam yang nampak curiga akan perkataan Thaqid tadi.
"Entah.Aku rasa tak sedap hati lah dam."kata Ammar secara tibatiba.
"Weh Faliq.Kau call Jack suruh dia dengan anak buah kita datang sini.Aku rasa macam something akan berlaku lah japgi," kata Ammar kepada Faliq yang diam dari tadi.
Faliq yang tersedar dari termenung itu terus memesej Jack,budak kepercayaan mereka.
"Dah.Dia kata nanti budak kita sampai,".Ammar mengangguk kepala.Mukanya sangat dingin dan tiada langsung senyuman.
𖦹𖦹𖦹
Pelajar pelajar yang terlibat dalam aktiviti di pantai itu sangat gembira.Anak anak buah Erlin hanya perhatikan sekeliling mereka takut musuh membuat serangan.
Sedang asyik mereka membuat aktiviti,mereka terdengar satu tembakan yang sangat kuat.
Bangg !
"Boss,musuh dah mula buat serangan,"kata Amran.Suasana di pantai itu yang tadinya gembira terus kecoh dengan jeritan semua orang di pantai itu.
"Shit!Amuri, sharē ni tsureteitte kudasai. Rūsu, dare mo kega o shinai yō ni bīchi o sora ni shimasu.(Amri kau tolong bawak diaorang balik chalet.Luth kau kosongkan pantai tu jangan bagi sesiapa tercedara.)".Amri dan Luth yang terdengar kata seseorang itu terus terkedu.
Sebab yang bercakap tadi bukan Erlin . Tetapi DIER .
"Yoi kage,"kata mereka berdua lalu lantas membawa semua pelajar balik ke chalet masing masing.
YOU ARE READING
Mafia Princess ©
Action☞︎︎︎ COMPLETED ☜︎︎︎ (Previously known as The Mysterious Girl) "Don't leave me if you already know who I really am" Erlin Diyana.Seorang perempuan yang sangat misteri.Dia sangat manja bersama keluarganya.Hidupnya sangat ceria dan bahagia sehingga ora...