Sekarang mereka berlima sudah tiba di Paris Charles de Gaulle Airport.Mereka berjalan seiringan sambil bagasi mereka dibawa oleh bodyguard.Gaya mereka yang saling tidak ubah seperti model itu menarik perhatian semua orang yang berada di airport.
"Eric,kita naik private jet ke naik kapal terbang ?"tanya Ammar kepada Eric yang sedang scroll Instagramnya.Maklumlah Instafamous.
"Hm naik private jet cuma ada orang tengah guna.Kejap lagi sampai lah tu,"kata Eric.Ammar mengangguk kepala lalu membuka telefonnya.
"Weh Diaz,"kata Erlick tiba tiba.Erlen memandang abangnya.
"Apa,"
"Jom main kejar kejar.Siapa kena tangkap kena belanja aku PC,"
"Eleh setakat PC. Jom kita tengok siapa yang menang,"kata Erlen.
Mereka mula berkejaran sehingga ada yang terlanggar orang.Dasar budak ribena.Ammar sudah menutup mukanya tanda malu.
"Bodoh nak main lari lari jauhla sikit.Tak payah dekat dengan aku.Kita stranger,"kata Ammar.Dia menjarakkan diri sedikit.
Erlin yang melihat terus pergi arah mereka yang seronok bermain kejar kejar lalu menumbuk perut masing masing.
"Nak main tunggu dekat rumah.Bukan dekat sini.Kurang attention sangat ke,"Erlin mengetap giginya.Dahla diaorang ni famous duduk negara orang pulak tu.Haih siblings siapa ni tolong kutip.
"Alaa aku bosan la nak tunggu private jet,"Erlick sudah memuncungkan bibirnya.Nasib pakai mask kalau tak buat malu je lelaki buat mulut macam tu.
"Aahh takde takde ikut aku,"Erlin terus menarik telinga dua lelaki itu.
"Aduhh aduhh sakit,"
"Tak payahla nak tarik telinga aku gila,"Erlick menarik rambut kembarnya.Erlin terkebelakang dibuatnya.Dia memandang tajam kepada Erlick.
"Nak mampus ke kau tarik rambut aku,"kata Erlin.Dia terus menarik rambut Erlick.
"Apeni aku tarik rambut kau slow je,"Erlick terus menarik rambut Erlin.Akhirnya mereka saling bergaduh dan menarik rambut masing masing.
𖦹𖦹𖦹
"Kauorang kenapa dengan rambut berserabai ni.Ha Lin bukan kau pantang ke orang usik rambut kau.Kau Di dah macam sarang burung rambut tu,"Eric melihat adik adiknya dengan muka yang sedang menahan ketawa.Lawak betul rambut masing masing dah macam kena renjat elektrik.
"Di buat,"
"Lin buat,"
Mereka menunjuk antara satu sama lain sebelum memandang.
"Kau yang start dulu,"
"Kau yang tarik rambut aku kuat sangat,"
"Siapa suruh sentuh rambut aku,"
"Aku sentuh sikit je kan,"
"Dah la tu asyik bergaduh je kauorang ni,"Eric menggeleng kepalanya.Ammar menarik tangan Erlin supaya duduk di sebelahnya.Erlick duduk di sebelah Erlen yang sibuk melantak aiskrim.Dari mana entah dia dapat.
"Kesian princess aku dah comot,"Ammar menyikat rambut Erlin dengan celah jarinya.Dia menghidu sedikit rambut gadis itu.Hm wangi.Bau strawberry.
Erlin diam sambil meletakkan kepala di dada Ammar.Ammar meletakkan dagu di atas kepala gadis itu sebelum memeluknya.
"Kauorang dekat airport pun nak sweet ke,"kata Erlen yang dari tadi memerhatikan kakak dengan kawannya.Aku dekat sebelah kauorang ni sendu tau.Mana jodoh aku ni.
YOU ARE READING
Mafia Princess ©
Action☞︎︎︎ COMPLETED ☜︎︎︎ (Previously known as The Mysterious Girl) "Don't leave me if you already know who I really am" Erlin Diyana.Seorang perempuan yang sangat misteri.Dia sangat manja bersama keluarganya.Hidupnya sangat ceria dan bahagia sehingga ora...