"Erlin?Ni kau ke?" tanya seorang perempuan kepada Erlin.
Erlin yang sedang menikmati makanan itu terus berhenti kemudian memandang gadis yang memanggilnya tadi.
"Amaya! Gosh rindunya kau,"kata Erlin teruja.Amaya tersenyum gembira lalu memeluk Erlin.Erlin membalas pelukan itu.
"Bila kau balik Malaysia?"katanya sambil meleraikan pelukan itu.
"Aku baru balik seminggu lepas."
"Kenapa takde siapa bagitau aku,"kata Amaya yang sedang cemberut itu.Erlin ketawa melihat sepupunya yang manja itu.
"Alah aku saja je nak bagi surprise kat korang hehe," sengih Erlin.
"Oh okaylah aku ada kerja dekat pejabat tu .Enjoy your food !"kata Amaya. Anak buah Erlin hanya senyum padanya.
𖦹𖦹𖦹
Mereka sudah balik ke mansion setelah habis makan tadi. Mereka semua berkumpul di ruang tamu sambil melayan movie. Sedang Erlin melayan movie,Erlin baru teringat hal penting.
"Oh aku baru teringat.Eagle,lepas tengok movie pergi bilik BS sekejap aku nak cakap something,"kata Erlin. Budak budak Eagle hanya mengangguk kepala mereka tanda mengerti.
Eagle ialah orang orang kepercayaan Black Shadow. Ahli Eagle hanya 5 orang sahaja.Mereka sudah lama berada dalam dunia ni sejak Black Shadow baru berjinak dalam mafia.Sebab itu Erlin percaya kepada mereka.
"Okay Shadow,"kata ahli Eagle serentak. Selepas itu,kami terus melayan movie sambil makan popcorn yang baru beli tadi.
Bilik BS
"Kenapa kau nak jumpa kitaorang Shadow ?" tanya Amran .Amran ialah salah satu orang kepercayaan BS.Ahli Eagle yang lain hanya mendiamkan diri menunggu jawapan Erlin.
"Okay macam korang tau lusa ni sekolah aku akan adakan perkhemahan dekat Terengganu.Perkhemahan ni melibatkan semua budak form 5.Jadi aku nak korang tolong perhatikan kitaorang sepanjang perkhemahan tu.Aku takut ada musuh serang waktu kami dekat sana,"terang Erlin panjang lebar.
Mereka yang mendengar dengan tekun tadi mengangguk kepala tanda faham.
"Kau nak kitaorang perhatikan jeke ?" tanya Amri kembar Amran.
"Yes,aku nak korang perhatikan je.Kalau ada apa apa yang curiga bagitau je aku.Aku akan pakai earpiece sepanjang perkhemahan tu berlangsung.Capisci?(Faham?),"
"Faham Shadow,"
"Okay semua boleh bersurai,"
𖦹𖦹𖦹
Walaupun hari Sabtu ialah hari dimana seluruh negeri Johor cuti,tetapi suasana Deanz Highschool bising seperti waktu sekolah seperti biasa.Ini kerana mereka akan adakan perkhemahan mulai hari ini sehingga hari Selasa.
"Kak barang kau dah ada ke semua,"tanya Erlen.
"Dah siap cuma tinggal phone aku je,"kata Erlin.
"Kau bang,dah lengkap ke barang kau,"tanya Erlen kepada Erlick pula.Erlick hanya mengangguk kepala tanda sudah.
Mereka sekarang dalam perjalanan ke sekolah dengan menaiki kereta abang Eric.Harini dia cuti jadi bolehla dia bawak Erlick dengan Erlin.Nak suruh Erlen ?Heh budak tu boleh je bawak cuma malas.
Mereka hanya diam sepanjang dalam perjalanan.Erlen di sebelah Eric sedang main game COD nya.Erlick di belakang sudah melelapkan matanya. Tulah orang suruh tidur kau pergi buat karaoke dekat ruang tamu.Erlin hanya melihat permandangan di luar.
YOU ARE READING
Mafia Princess ©
Action☞︎︎︎ COMPLETED ☜︎︎︎ (Previously known as The Mysterious Girl) "Don't leave me if you already know who I really am" Erlin Diyana.Seorang perempuan yang sangat misteri.Dia sangat manja bersama keluarganya.Hidupnya sangat ceria dan bahagia sehingga ora...