Flashback
Is sedang sibuk menembak di papan yang terletak di sebelah taman. Dia menembak dengan tekun sampai tidak sedar akan sekeliling.
"Ehem," terdengar seseorang berdehem di sebelah telinga Is. Is pantas memandang gerangan yang berdehem di telinganya.Pistol dihalakan.
"Kau siapa.Macam mana kau boleh masuk dalam ni," tanya Is dengan muka dinginnya.Pistol betul betul dihalakan di dahi gerangan itu.
"Aku ketua kumpulan Dark Knight.Aku nak jumpa dengan ketua kau," kata lelaki itu.Is hanya membuat taktahu.Alang alang dah ceroboh masuk tu kenapa tak cari terus.Aku jugak yang dijumpanya.
Tiba-tiba,satu das muncul di tepi telinga Is."Oh mak kau das terbang," latah Is.Dia menjeling lelaki itu.
"Kau tunggu apa lagi dekat sini.Pergilah panggil boss kau," tengking lelaki itu."Ish yelah yelah .Tak payah nak tengking tengking aku dekat sebelah kau je kan," Is terus pergi mencari bossnya sambil mulut terkumat kamit membebel.
Sedang asyik Is bebel,dia terasa seperti ada binatang yang berjalan di atas kakinya.Dia pantas melihat kakinya."Binatang apani," Is mendekatkan mukanya ke binatang itu.
"O M G,"
"LIPASSSSSS !!" jerit Is lantang.Nasib baik dekat situ tak ada orang.Dia mengibas ngibas kakinya lalu berlari sambil menyumpah seranah dekat lipas tadi.
"Bodoh punya lipas.Taulah aku punya kaki lawa tak payahla sampai nak duduk atas kaki aku.Nasib aku takada hati nak bunuh kau lagi.Eii geramnya akuu," bebel Is sambil berlari mencari bossnya.
"Aduhh mana pulak boss ni.Ha ni lagi sorang.Nak jumpa boss tapi disuruhnya aku.Cuba jumpa orang lain.Ni aku jugak,"
Asyik bebel je Is tak penat ke.Dahla kau berlari.
Is terus mencari bossnya hampir sekitar mansion.Akhirnya dia jumpa di tepi kolam.Is mencari nafas sebentar sebelum kembali berlari kepada boss dan kawannya.
End Flashback
"Ha macamtu lah ceritanya,"kata Is.Dia mengambil air yang entah siapa punya lalu meneguk.Haus woi cerita.Dahla panjang, teringat pulak dekat lipas tu.
"Takut lipas ke bro,"sindir Amri.Dia senyum mengejek kepada Is.Sindir dekat orang tapi tak sedar dia pun takut dengan lipas.
"Cakap dekat cermin ke bro,"sindir Is pula.Amri mencebik.Dah tau tu diam jelah tak payah cakap kuat kuat.Malu ni.
"Dahla daripada aku layan kauorang baik aku main game dekat dalam,"Is terus masuk ke dalam tanpa menunggu jawapan orang lain."Weh nak ikut!" Amran terus berlari mengikuti jejak Is.
𖦹𖦹𖦹
Erlin yang sudah bersiap itu terus pergi ke taman.Dia mencari cari gerangan lelaki itu."Oh dekat situ," Erlin terus pergi ke arah buaian.
YOU ARE READING
Mafia Princess ©
Action☞︎︎︎ COMPLETED ☜︎︎︎ (Previously known as The Mysterious Girl) "Don't leave me if you already know who I really am" Erlin Diyana.Seorang perempuan yang sangat misteri.Dia sangat manja bersama keluarganya.Hidupnya sangat ceria dan bahagia sehingga ora...