Setelah hampir lima jam mereka duduk di dalam jet,akhirnya mereka sudah sampai ni negara tanah air mereka.Bagasi mereka diambil.Mereka masuk ke dalam perkarangan airport.
Masing masing memakai mask muka dan topi bagi menutup muka mereka.Maklumlah famous nanti masuk pulak dalam social media tak pasal pasal jadi isu.
"Siapa ambil kau Ammar?"tanya Erlick.Dia memandang Ammar yang sedang melihat sekeliling.Mungkin cari orang yang akan mengambilnya.
"Aku cari daddy aku.Dia kata dah sampai tadi,"Mata lelaki itu masih mencari cari gerangan family nya.
"Ha?!Satu family ke!"jerit Erlin.Matanya kelihatan bersinar sinar.
Ammar memandang gadis itu.Dah kenapa dia yang teruja.Nak ngorat bapak aku ke."Kau kenapa happy semacam ni.Nak ngorat daddy aku ke,"
"Ish kau ni.Kau ingat taste aku sugardaddy ke.Aku nak jumpa mommy la,kan dah lama aku tak jumpa dia,"Erlin menjeling kepada Ammar.Ingat taste aku ni murah sangat ke nak ambil suami orang.
Sedang rancak mereka berborak, seseorang menyapa mereka."Hai Uzair.Sorry lambat ambil sebab tadi ada emergency sikit,"kata orang tua itu.Erlin melihat kedua dua orang tua itu sebelum menyapa.
"Hai mommy!"kata Erlin girang.Abang dan adiknya sudah menggeleng kepala sambil tersengih.Perangai~
"Erk awak siapa ye?"kata Puan Fariha.Mukanya sedikit berkerut apabila gadis dihadapannya memanggil dia 'mommy'.
"Mommy dah tak ingat Yana ke?"Erlin membuat muka sedih.Sampai hati mommy tak ingat anak dia yang lawa lagi comel ni.
Ceh bukan anak kandung pun.
"Yana ke ni!YaAllah lawanya kamu sekarang niii!"jerit Datin Fariha lalu memeluk Erlin.Erlin membalas pelukan sambil tersenyum.Rindu betul dia dengan mama Ammar ni.
"Mama ni.Anak mama sendiri taknak peluk anak yang dah lama tak jumpa dia nak peluk pulak,"rajuk Ammar.Dia memandang ke tempat lain.Dato Haikal ketawa melihat sikap anaknya.
"Meh sini biar papa peluk Uzair,"Dato Haikal mendepakan tangannya.Ammar terus memeluk daddynya erat.Gaya macam ada orang nak ambil je.
"Erlin macam mana boleh jumpa Uzair?"tanya Datin Fariha.Dia mengusap rambut gadis itu.Ubat rindu lah katakan.Erlin tersenyum.Dia suka dimanjakan sebegitu.
"Kitaorang satu sekolah.Erlin pun taktahu yang Ammar tu Uzair,"
"Macam mana kamu boleh pergi France dengan geng Uzair tu,"
"Seriouslah mommy!Tu abang Eric,Erlick dengan Erlen la mommy takkan mommy lupa kut,"Erlin terkejut.Muka diaorang bertiga tu berubah sangat ke sampai mommy tak kenal.
"Lah kenapa tak bagitahu.Muka diaorang dah lain.Dah hensem sekarang,"puji Puan Fariha.
"Kitaorang memang hensem mommy,"Siapa lagi kalau bukan tiga ekor monyet tu.Pantang dipuji terus datang.
"Poyolah kau,"Erlin terus pergi ke arah Ammar dan Dato Haikal.
"Hai daddy!I miss you,"sapa Erlin sambil melambai lambai tangannya.Dia hanya mengendahkan Ammar yang menjeling di tepinya.Dato Haikal tergelak lalu mengusap rambut gadis itu.
"Ahh kau.Tadi kau rembat mommy sekarang daddy pulak kau rembat,"Ammar menolak Erlin supaya jauh dengan daddynya.
"Eh apa tolak tolak ni,"
"Pantang jumpa bergaduh je kamu berdua ni,"Dato Haikal menggeleng kepala melihat anak anaknya."Erlin,kamu dengan adik beradik kamu tu balik dengan siapa,"
YOU ARE READING
Mafia Princess ©
Action☞︎︎︎ COMPLETED ☜︎︎︎ (Previously known as The Mysterious Girl) "Don't leave me if you already know who I really am" Erlin Diyana.Seorang perempuan yang sangat misteri.Dia sangat manja bersama keluarganya.Hidupnya sangat ceria dan bahagia sehingga ora...