My Dear, Princess Mafia ✔︎

18K 669 15
                                    

⳾*⑅*❀⑅*❀⑅*❀⑅*❀⑅*❀⑅*⳾

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

⳾*⑅*❀⑅*❀⑅*❀⑅*❀⑅*❀⑅*⳾

TENGKU AMMAR KHUZAIR
×
PUTERI MAHKOTA ERLIN DIYANA

⳾*⑅*❀⑅*❀⑅*❀⑅*❀⑅*❀⑅*⳾

⭑*•̩̩͙⊱••••✩••••̩̩͙⊰•*⭑

"Hai sweetheart.. Nak pergi mana ni nak i temankan hm?"

"Kenapa ? Rayyan nak datang sini ke? Nak buat zina lagi dekat sini,"
"Siapa kata aku buat zina dengan dia,"

"Kau pergi mana tadi .Kesian aku sorang sorang dekat sini,"
"Buat apa nak kesian dekat kau ,tak ada masa,"

"I miss you Yana"
"I miss you too Uzair"

"Sayang, stay with me okay?"

⭑*•̩̩͙⊱••••✩••••̩̩͙⊰•*⭑

Adakah mereka saling mencintai?
Adakah hati Erlin terbuka kepada lelaki?

Nantikan dalam "MY DEAR, PRINCESS MAFIA"

᠃ ⚘᠂ ⚘ ˚ ⚘ ᠂ ⚘ ᠃

Sebarang persamaan jalan cerita, watak, cover, ataupun apa apa sahaja yang sama, saya ingin meminta maaf dan saya tidak terniat untuk meniru jalan cerita awak.

Sebarang ayat kesat, ataupun ayat yang membuatkan awak berasa tak selesa, saya minta maaf sangat sangat.

Bagi yang tak suka, tolong buang buku ni dari library awak. Kalau awak semua suka, jangan lupa untuk vote , comment and support this story hehe ❤️.

And for your information, siapa yang baca buku My Dear, Princess Mafia dia akan tau Adrean ni siapa. Dan beberapa watak dalam cerita itu juga akan saya selitkan tetapi tak banyak.

Jika ada toxic readers , tolong jangan baca cerita saya hanya untuk mengecam buku saya. Jika anda datang sini hanya untuk menghina saya, sila block saya.

Terima kasih. Selamat membaca <3

᠃ ⚘᠂ ⚘ ˚ ⚘ ᠂ ⚘ ᠃

Mafia Princess ©Where stories live. Discover now