☾︎ B A B 1 7 ☽︎

6.2K 451 68
                                    

Erlin masuk ke dalam chalet dengan dipapah oleh Amran dan Amri.

"Astaghfirullah,apa dah jadi ni Lin," kata Erlick yang terkejut dengan keadaan Erlin itu.

"Tadi dia kena tembak dekat paha dengan bahu," kata Amri dengan termengah mengah.

Ammar yang baru sampai terkejut dengan keadaan Erlin yang sangat teruk itu.

"Apa dah jadi ni,"kata Ammar cemas.Tak pernah pernah Ammar jadi cemas sebab perempuan.Sah dah jatuh cinta.

"Erlick,Erlen,angkat Erlin pergi dekat kereta abang.Kita pergi hospital sekarang,"kata Khalif.

Belum sempat mereka mengangkat Erlin,Ammar terlebih dahulu mengangkat Erlin pergi ke kereta Khalif.Perbuatan Ammar itu mengundang terkejut semua orang yang berada di chalet.

"Bang,"kata Erlen.

"Apa,"kata Erlick.

"Sejak bila Ammar ambil berat pasal perempuan,"kata Erlen yang masih terkejut dengan Ammar tadi.

"Taktau.Mesti dia dah jatuh cinta dengan princess kita tu," kata Erlick selamba.

"Itulah abang pun rasa macamtu,"kata Khalif tibatiba.

"Woi cepatlah!Nak tunggu Erlin mati ke baru nak bawak !"bengang Ammar.Orang dahnak nazak boleh pulak buat acara termenung dekat situ.

Mereka yang terkedu tadi terus kelam kabut masuk ke dalam kereta.

"Erlin,jangan tinggalkan aku.Aku tak sempat lagi nak confess dekat kau,"kata Ammar dan tanpa disedari air matanya keluar.

"Woi woi jangan drama sangat.Aku tak mati lagi,"kata Erlin yang sedaya upaya hendak membuka matanya.

"Eh kau dah sedar ke,"

"Aku dah lama sedar.Saja nak tengok kau menangis,"kata Erlin selamba.Matanya masih memandang muka Ammar.

"Ceh buat malu aku je nangis sebab perempuan,"kata Ammar sambil mengesat air mata nya.

"HAHAHA eh aduh aduh sakit,"tawa Erlin berhenti apabila rasa pahanya sakit.

"Kau okay tak ni,"gelabah Ammar dibuatnya.

"Aduh aduh,ha takpe aku dah biasa kena makan peluru ni,"kata Erlin yang masih menahan sakit itu.

"Ha apa maksud dah 'biasa' tu,"kata Ammar pelik dengan ayat Erlin tadi.

Erlin yang sedar bahawa dia tersasul tadi terus membuat muka cuak tapi sempat cover.

"Oh maksud aku dulu aku ada masuk kem pertahanan diri.So aku dah biasalah kalau peluru masuk dalam badan aku,"kata Erlin dengan suara yang dibuat tenang.

Ammar hanya mengangguk kepala.Mereka hanya berdiam sahaja sehingga sampai ke hospital.

"Erlin,erlin,"kata Ammar sambil menepuk perlahan pipi Erlin.Dia menepuk lagi tapi tiada balasan dari Erlin.

"Weh weh Erlick,Erlin pengsan,"kata Ammar cemas mengangkat Erlin.Erlick yang mendengar ayat Ammar terus menjerit memanggil doktor.

Doktor dan nurse yang dengar jeritan Erlick itu terus berlari ke arah mereka.

"VVIP room please,"kata Erlick dingin membuatkan doktor berasa seram sejuk.

"Okay sir,"

Ammar terus duduk di kerusi itu sambil meletakkan dua tapak tangan di mukanya.Erlick hanya menepuk perlahan bahu Ammar.Dia turut berdoa supaya adik kembarnya itu selamat.

Mafia Princess ©Where stories live. Discover now