1. nap / 4

2.7K 40 0
                                    


Ijesztő mosollyal az arcán egy kis ideig magamra hagyott. Tommyt a lábánál fogva elhúzta a kádas fürdőszobánkig és rázárta. Nem voltam benne biztos de talán búcsúzásul még jól oldalba is rúgta, majd bement az egyik üresen álló szobánkba és vitt magával kötelet és egy széket. Lehet, hogy felakasztja magát? Kezdtem drukkolni és örülni de legbelül tudtam, hogy ez sokkal rosszabb lesz, mint azt elsőre gondoltam.

 Ezután a teraszajtót barikádozta el és végül összeszedte az összes éles tárgyat a házban. Néha kérdezgetett de inkább csendben csinálta.

– Na? Van még valahol eldugva valami éles? – nézett rám.

Erre csak megvontam a vállamat.

– Ha a borotváimat is eltetted, akkor egy idő után csúnya látvány leszek. – néztem rá komor szemekkel.

Odajött hozzám, közel a fülemhez hajolt és belesuttogott.

– Ne aggódj, majd én mindenhol megborotvállak...

Kirázott a hideg és nyeltem egy hatalmasat. Oké, ez nem viccel! Ez kibaszottul nem viccel!!! Elkezdett remegni a kezem, úgy látszik idáig tartott ki az adrenalin löket. Ez előbb meggyaláz, megkínoz, aztán élvezettel megöl, miközben könyörgök az életemért. Az arcom egyre fehérebb lett és arra gondoltam, hogy talán tényleg elég elhamarkodottan jelentettem ki a könyörgéses részt az előbb. Már rohadtul megbántam!

Mikor végzett elém állt és komoly arccal nézett.

– Eloldalak ha megígéred, hogy nem próbálsz megszökni! – ezen felröhögtem. Talán a sokk miatt teljesen elment az eszem.

– Persze, megígérem de teljesen bolond vagy ha hiszel nekem! – biccentett és a hátam mögé nyúlt majd kiakasztotta a bilincseket, amikor szabad lett a kezem, közel rántott magához, erős karjait a derekam köré fonta és szúrós tekintettel a szemembe nézett.

– Szeretem az okos nőket de ne hidd egy percig sem, hogy nálam okosabb lehetsz...

Én nem értem hozzá, a kezeimet eltartottam tőle mintha minimum leprás lenne majd megnyaltam a számat és felhúztam az egyik szemöldökömet.

– Meglátjuk!

Ezen újra csak mosolyogni tudott, szerintem kinevet engem. Tudja, hogy bármit teszek is, ennek a történetnek csak egy vége lehet. Mégpedig, hogy egyikünk megfog halni.

Egy újabb hirtelen mozdulattal lerántotta rólam a köntösömet és félredobta.

 – Most pedig, itt a házon belül odamész ahová csak akarsz de nem zárhatod magadra az ajtót. Még a fürdőajtót sem. Értetted?

Bólintottam. Megrázott, amitől megijedtem és hangosabban újra megkérdezte.

– Értetted?

– Igen! – kiáltottam rá, majd próbáltam ellökni magamtól, ahogy hozzáértem éreztem a pólóján keresztül az izmait. Élvezte, ahogy szánalmasan erőlködök de két pillanat múlva elengedett.

Bevonultam a fürdőszobába és kissé behajtottam az ajtót. Tudtam, hogy figyel, éreztem magamon a tekintetét. Megmostam az arcom hideg vízzel, aztán folyó csap mellett pisiltem is. Szerintem ezt ép ésszel nem fogom tudni kibírni. Elintéztem a normális napi fürdőszobai dolgaimat, persze szigorúan remegő kézzel és utoljára még megnéztem magam a tükörbe. Ami először feltűnt az a nyakamon a jól kivehető kézlenyomata volt. Megcsóváltam a fejem. A barna hajamat felfogtam lófarokba, a barna szemeim meg már teljesen vörösek voltak a visszatartott sírástól és a fojtogatástól. A szexi fehérnemű pedig kifogástalanul áll rajtam. Hát, megérte annyit diétázni és itt a ház körül futkározni. Legalább soványan halok meg de neki ezt nem kell látnia. A tiszta ruhák között kutattam, amikor észrevettem, hogy nincs az ujjamon a jegygyűrűm. Körbenéztem a földön hátha most esett le de nem volt sehol, talán a teraszon hagytam el, amikor kapálóztam vagy még az ágyban lehet. Mindenképp meg kell keresnem! Felvettem Tommy egyik pólóját és amikor kiléptem ott állt karba tett kézzel. Akkor ez lesz? Vár a fürdő előtt? Jézusom!

7 nap és 7 hét | 18+Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang