3. nap / 5

2K 28 0
                                    


 Még párszor megérintettem az ujjait és ezzel el is telt az idő. Picivel később felébredt és ahogy még kómásan eloldozott, úgy rohantam be a fürdőbe és hosszan áztattam magam, hogy lemossam az oldalamról a vért és a tettei mocskát.

Egy óra fürdés után sem éreztem magamat tisztábbnak de nem várathattam tovább. Megterítettem neki és elégedetten vacsorázott meg, ami számomra végtelenül bosszantó volt, majd mikor hátra dőlt következett a megszokott kérdés és arra a válasz.

– Mit akarsz Tőlem? – lemondóan ráztam meg egy aprót a fejemet, mert simán el is mondhatná, hogy mit akar. Annyira nem igénylem ezeket a felesleges köröket.

– Hogy megborotválhassalak! Mindenhol...

Behunytam a szemem és elképzeltem, ahogy csinálja. Oké, végül is az előbbihez képest ez semmiség lesz. Sétagalopp. Gyerekjáték. Még így, csukott szemmel bólintottam egyet majd kinyitottam és irtó csúnyán néztem rá.

– De, remélem nem a késeddel akarod...

Ezen felnevetett és megrázta a fejét.

– Milyen perverz vagy! – mondta és ahogy nevetett egy pillanatra nekem is mosoly kúszott a számra de persze, közben pedig, sértett a mondandója tartalma. Bah, még hogy én perverz? Csak próbálok az ő fejével gondolkozni, bár lehet nem kéne.

Elpakoltam és kikészítettem az ételt Tommynak és vártam, hogy beengedjen.

Mikor kinyitotta az ajtót meglepve láttam, hogy Tommy egy takarón ült és egy párnának dőlt. Meglepetten Johnra kaptam a szemem, akin most a teljes érdektelenség volt. 

Fújtam egyet és férjemmel kezdtem el foglalkozni. Kérdezgettem, ő nyugtatott de semmi konkrét dolgot vagy tervet nem mondott, mintha teljesen elfogadta volna ezt a helyzetet. Sőt mintha jogosnak érezné. A végére csak elsírtam magam mert megalázó volt ez az egész. John pont akkor unta meg ezt és kiparancsolt onnan. Feldúltan kisiettem és csak a szemeimet bírtam törölgetni. Remegett a kezem és próbáltam megnyugodni. Ő is kijött és folytatta a tv nézést, mintha mi sem történt volna. Ilyenkor vajon mit érezhet? Ja tudom, semmit. Hát persze.

Később mellé ültem és szóba akartam hozni az ágyneműt de neki úgysem számítana ha megköszönném, ezért annyiba hagytam a dolgot. Amikor vége lett a műsornak felállt és elment valamerre. A borotvával tért vissza és komoly fejjel felmutatta. Sóhajtottam egyet és engedelmesen elindultam a fürdő felé.

Nem kellett semmit mondania mert tudtam, hogy mit akar. Levetkőztem teljesen meztelenre és vártam mi a következő lépés.

– Tedd össze a kezed. – utasított. Felnéztem a Jó Istenre, hogy minek kell ez komolyan? Gondolja, hogy majd kikapom a kezéből a borotvát és azzal fogok hadonászni vagy mit gondol mégis?

Összebilincselte a kezeimet és utána Ő is levetkőzött. Megeresztette a vizet, ami rám folyt és a tusfürdővel támadt rám. Féltérdre ereszkedett és a lábamat a térdére tette. A hátammal a falnak dőltem és néztem mit csinál. Finoman bekente a lábamat és végig simította többször a borotvával.

– Hmm, jó így látni Téged! – mondtam és pimaszul az egyik szélét a számnak felfelé húztam.

– Gondoltam, hogy tetszeni fog de ne szokd meg! Én jobban szeretem ha Te térdelsz előttem... Bár, innen nagyon jó a kilátás... – és a puncimra nézett. Bevörösödött a fejem és elnéztem mellette. Gyorsan csinálta és határozott mozdulatokkal. Olyan, mintha nem először csinálná, ettől a gondolattól leolvadt a mosoly az arcomról.

– Más nőkkel is megcsináltad már ezt, amit velem?

– Kicsit tágan fogalmazol... – és felpillantott a szememre. Sóhajtottam egyet.

– Foglyul ejtettél már más nőt is és borotváltad a testét? – kérdeztem magabiztosan de közben belül remegtem, mint a kocsonya.

7 nap és 7 hét | 18+Where stories live. Discover now