1. hét / 8

1.2K 34 1
                                    


Ennek hallatán a döbbenet az arcomra is kiült és csak néztem magam elé, miközben próbáltam értelmezni, mivel ezt teljesen úgy hangzott, mintha aggódott volna értem... De miért? Hisz nem érezhet irántam semmit! Ő mondta, hogy erre teljesen képtelen... Igen! Biztos, hogy egy fikarcnyit sem számítana neki, ha itt helyben a lábai előtt meghalnék... Vagy... Talán az elgyötört, beteg lelke legmélyén, egy félreeső sötét szegletében, mégis érezhet valamit irántam? Talán fontos lettem neki és fél, hogy idejekorán vége szakad a kínzásomnak, ha a kezembe kerül például egy borotva? Azt hitte, hogy olyan gyenge vagyok, hogy a helyzet miatt, amibe belekényszerített, végső elkeseredettségembe felvágom az ereimet...? Á, nem! Ő nem ilyen, bár... jelenleg akármit megadnék, ha most kivételesen teljesülne a vágyam és képes volna megváltozni és megjavulni értem és a szerelmünkért. Bár azt mondaná nekem, hogy szeret! Csak egyszer!

John közben felállt és nyújtotta felém a kezét. Ahogy megfogtam, felhúzott majd kérdően nézetett rám, mivel lövése sem volt a lakás elrendezéséről és nem tudta, hogy merre van a mosdó.

Ez a pillanatnyi bizonytalan emberi oldala megmosolyogtatott és ettől, ha lehetséges, még jobban lángolt a szerelmem iránta. Megcsóváltam a fejem mert nem gondoltam, hogy az előbbi eszméletlen szex után, a lelkemre is hatni tud majd. Erősen megmarkoltam a kezét és a fürdő felé vettem az irányt. 

Vicky lakásában csak kád volt, igaz abban is lehetett zuhanyozni és mivel nem tudtam mit akar, így kényelmesen ráhagytam a döntést. John bedugta a dugót és megnyitotta a vizet majd elém lépett. A fekete leheletnyi vékonyságú hálóinget óvatosan lehámozta rólam és bugyit is lassan legörgette a combjaimon úgy, hogy egy négyzet-centimétert sem hagyott rajtam, amit hideg érintésével végig nem simított volna. Térdelt előttem egy szál farmerben, a hasán, a friss vágásból szivárgó vérével és úgy nézett engem, mint akit itt helyben fel fog falni és én, úgy néztem vissza rá, akár egy hülye, aki még fel is tálalná magát, hogy biztosan jól lakjon velem. 

Felállt és a farmerját két mozdulattal lekapta magáról és belelépett az addigra megtelt kádba, a tiszta vízbe. Intett, hogy én is menjek és a végén úgy ültünk ott akár a galambok a dróton. Ezen elmosolyodtam és lazaságot erőltetve magamra, hátat fordítottam neki, közelebb csúsztam az ágyékához. Lassan hátradőltem, így a mellkasához simultam, a fejem pedig a vállánál pihent. Átkarolta a testemet, keze a mellemen pihent de újra azt éreztem, hogy nincs tisztában a következő lépéssel, egyszerűen lövése sem volt, mit is kéne ilyenkor mondani vagy tennie ezért inkább csak csöndben élveztük a forró víz jótékony hatását. Pár perc után, amikor már nem volt szokatlan a helyzet, unaloműzésből vagy csak pótcselekvésből, önkénytelenül a legtermészetesebben a kezemmel a combját simítottam végig és apró köröket rajzolgattam rájuk. Éreztem, ahogy erre hátradönti a fejét a kádszélének.

– Megakarlak dugni egy kád vízben is. – közölte semleges hangon, csukott szemmel, kb. úgy, mintha egy időjárási tényt közölt volna velem. Kapva kaptam az alkalmon és felé fordultam. Izmos, szőrtelen mellkasán pihent a kezem és érdeklődve meresztettem a szemeimet rá majd amikor nem reagált a szemmel verésemre, elkezdtem apró mozdulatokkal, végigcsókolni a mellkasától a nyakáig de a feléig sem jutottam mert megállított.

– De nem most! – felemelte a fejét a kádszélétől és fekete haja vége vizesen tapadt a nyakára. – Mosakodj meg!

Megforgattam a szememet és kelletlenül elhúztam a számat ahogy a tusfürdőért nyúltam.

7 nap és 7 hét | 18+Where stories live. Discover now