Közelebb léptem hozzá és a szívem elkezdett dübörögni. Visszatartottam még a lélegzetemet is, amikor a pólójához értem és az aljánál fogva felfelé kezdtem el lehúzni róla. Segített mert lábujjhegyre állva sem értem volna fel. Ahogy lehúzta a felsőjét fején keresztül és hirtelen lenézett rám olyan közel kerültek az ajkaink egymáshoz, hogy egy pillanatra talán azt akartam, hogy megcsókoljon de amilyen gyorsan jött, pont ugyanolyan gyorsan ment is ez az érzés. Végignéztem a szálkás izmain és nyeltem egyet, aztán a nadrágjához értem. Kigomboltam és már húztam volna le, amikor megragadott és összebilincselte elől a kezeimet majd behúzott a tus alá. Egy pillanatra azt hittem, hogy tettem valami rosszat de lehet, hogy csak elfogyott a türelme mert ahogy beértünk, lerántott és már térdeltem is. Elém állt és mélyen a szemeimbe nézett végig. Lassan a hüvelykujjával végig simította először a felső, majd az alsó ajkamat. Biztosan elégedettséget érzett, hogy ennyire alá vagyok neki rendelve.
Lehúztam a farmerját és szembe találkoztam azzal, amire sosem vágytam, mégis itt van és ha akarom ha nem, szeretnem kell. Megmarkoltam úgy, mint tegnap, amikor mosdattam és finoman elkezdtem simogatni. Ahogy így néztem és szoktam a látványt, be kellett vallanom magamnak, hogy ekkora farkat még nem láttam és érdekes módon most már nem annyira viszolyogtam tőle. Talán a vodka tett csodát vagy mélyen legbelül tetszik nekem? Nem tudom de örülök, hogy nem akarom lehányni mert semmi hibája nem volt és remélem ízre sem lesz rossz. Gyűjtöttem egy kis nyálat a tenyerembe és elkezdtem dolgozni rajta. Majd vettem egy mély levegőt és rábuktam. Először csak finoman, aztán egyre jobban belejöttem. Szopogattam és játszottam a nyelvemmel a makkján. Közben a kezemmel erősen markoltam és húzogattam a másikkal pedig a zacskóját simogattam. Felnéztem rá és a szemeiben annyi mindent láttam. Meg kellett támaszkodnia fél kézzel a falba mert úgy megremegett. Egy pillanatra éreztem, hogy egyre jobban elönti a hév és nem bírja visszafogni magát, hirtelen megragadta a hajamat és keményen elkezdte baszni a számat. Ez addig a pillanatig volt csak jó ötlet, amíg a farka vége meg nem izgatta a garatomat és öklendezni kezdtem, majd félre fordulván elhánytam maga. Csak a víz jött ki de gyűlölök hányni és teljesen lemerít. Visszafordultam és rettentően dühös lett. Talán elrontottam a szép perceit? Borzasztóan sajnálom! Néztem rá és megtöröltem a számat. A karomnál fogva felrántott és kihúzott a fürdőből át a nappalin, be az üres szobába.
Pánikba estem és többször bocsánatot kértem de hirtelen nem bírtam ennél többet mondani. Addig tudtam csak ellenkezni, amíg hátra bilincselte a kezeimet, aztán kötelet a bilincshez kötötte, majd elkezdte felhúzni. Ahogy húzta úgy hajoltam előre és baromira kellemetlen volt. Annyira dőltem csak előre, hogy még épp ne bukjak orra de felegyenesedni sosem tudtam volna. A vállam és karom feszült és fájt. A lábamat szét feszítette és egy teleszkópos rudat tett a bilincsekhez. Annyira nyitotta szét, hogy kellemesen odaférjen a hátsómhoz. Elégedetten hátrébb lépett egyet és jól megnézte a művét. Ettől a farka még az előbbinél is jobban ágaskodni kezdett. A hátam mögé állt és végig simította a gerincemet majd egy hirtelen mozdulattal belém hatolt a teljes hosszával.
– Most megmutatom mit akartam a száddal tenni!
Olyan gyorsan kezdett el baszni, hogy felsikítottam.
– Jézusom! – mondtam önkívületben. – Bazd meg! Fáj, nagyon fáj. – suttogtam összeszorított szemekkel és már csak túl akartam lenni rajta.
BẠN ĐANG ĐỌC
7 nap és 7 hét | 18+
Bí ẩn / Giật gânHannah és John együtt töltött idejének története. !Erőszak!Káromkodás!Szex! Figyelem! Stockholm-szindrómás nő nézőpontjából íródott! Tehát semmilyen módon nincs romantizálva/népszerűsítve az erőszak, mélyen elítélendő és főleg nem tekinthető köve...