Az ágy végében a két lábam között térdelt és a sarkain ült. Levette az atlétáját és közben fejben tervezgette mit is fog csinálni majd lassan lábamhoz közel hajolt és nézte az arcomat, ahogy végig nyalta a bőrömet. Egyre csak jött feljebb és már a combomat áztatta a nyálával. Dobáltam magam és fészkelődtem folyamatosan de nem tántorította el. A bugyimnál időzött egy keveset, amitől pipacs vörös lett az arcom és már most elsüllyednék szégyenembe, pedig még el sem kezdte. Elővette a kését és két vágásból levágta rólam a falatnyi textilt. Annyira össze akartam zárni a lábaimat de semennyire sem tudtam. Borzasztóan szar érzés volt. Tommy az egyetlen ember, akinek megengedem, hogy lásson ott és hozzám érjen. Örök hűséget fogadtunk egymásnak már több mint 4 éve.
Ahogy jött feljebb, a keze a lábam között maradt és durván elkezdte ingerelni a csiklómat. A másik kezével lejjebb húzta a melltartómat, ettől a melleim felnyomódtak és a mellbimbóim az ég felé néztek.
Nyelvével játszott velük, előbb az egyikkel, aztán a másikkal. Megszívta, kicsit harapdálta, amitől egyre csak nedvesedtem, bármennyire is gyűlölöm Őt ebben a pillanatban. Bár le tudnám győzni a testi reakcióimat. Ahogy ütemesebben dörzsölt, a testem válaszolt rá és ezt ő is hallotta a szapora levegővételeimből és abba hagyta. Felém hajolt, közel a számhoz de nem csókolt meg. Reméltem, hogy végzett ezzel és mára befejezi a kínzásomat de láttam, ahogy kigombolja a farmerját és előveszi a farkát. Keményen állt neki de még húzott rajta kettőt és ettől teljesen elborult fejet vágott, Én pedig végtelenül pánikba estem.
– Gumit! Húzz gumit! – kiabáltam kétségbeesetten de meg sem hallotta. – Nem szedek gyógyszert! – üvöltöttem és minden erőmet beletettem az ellenállásba. Ezt nem hagyhatom csak úgy. Nem akarok Tőle teherbe esni. Már 3 éve próbálkozunk Tommyval, hogy legyen babánk de folyton csalódás ér minket, pedig annyira akarjuk de mégsem jön össze és ezért mostanában már rengeteget veszekedtünk is és kezdjük feladni. Túl régóta vagyunk együtt és ilyenkor elváltoznak az emberek egymás mellől és még két napja azt mondtam volna, hogy nem tudjuk megoldani a problémáinkat. De most? Azt hiszem visszasírom, azokat a problémákat.
Nem érdekelte, amit mondtam és már alám térdelt. Végigsimította melleim közétől, a hasamon át a puncimig a kezét, aztán megfogta a farkát és az ajkaim közé helyezte magát.
– Ne csináld! – suttogtam mert már kezdett elmenni a hangom. Nézte a szemeimet és szépen lassan fúrta be magát. Ahogy megéreztem a nyomást, úgy tört ki belőlem a sírás. Lassan csinálta és látszott, hogy nehezére esik. Mesterien tudja magát kontrollálni, ezt nem sok ember tudná megtenni. Ennyit várt erre a pillanatra és még ezt is elhúzza. Annyira ficánkoltam, hogy le kellett nyomni a medence csontomat, ami fájt. Még az egész farka sem volt bennem, amikor kihúzta egy nagy sóhaj kíséretével és aztán újra betette. Ezt többször eljátszotta, ő sóhajtott én meg nyögtem egyet, amikor egyre mélyebbre és mélyebbre lökte be. Már nagyon fájt.
– Fáj! Már fáj! – sírva sikítottam és akkor teljesen belém helyezte magát. Annyira, hogy még rám is nehezedett. A fájdalomtól és a feszítéstől biztos voltam benne, hogy már a méhemet nyomja. Sosem volt bennem ilyen nagy fasz. Most már legalább tudom, hogy nem annyira kellemes, mint állítják.
Azzal a kezével, amivel folyamatosan nyomott le, elkezdte újra izgatni a csiklómat és másik kezével a melleimet markolászta.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
7 nap és 7 hét | 18+
Детектив / ТриллерHannah és John együtt töltött idejének története. !Erőszak!Káromkodás!Szex! Figyelem! Stockholm-szindrómás nő nézőpontjából íródott! Tehát semmilyen módon nincs romantizálva/népszerűsítve az erőszak, mélyen elítélendő és főleg nem tekinthető köve...