6. nap / 4

1.8K 36 1
                                    


Néztem az arcát és néha megkérdeztem, hogy mi történt. Egy idő után rátette a kezét a combomra és mindig megszorította, ha már odanézhettem de azért becsúszott egy-két olyan amikor, se a zene nem figyelmeztetett, se a történet nem indokolta az ijesztő részt, mégis volt benne egy és én úgy megijedtem, hogy teljesen megfeszültem. Persze, ő meg sem moccant és csak mosolyogni tudott azon, mennyire nem bírom a horrort. Még javában ment a film, amikor az egyik éles hangnál összerezzentem és teljesen a vállába fúrtam az arcomat. Ő valamiért ösztönösen átkarolt és magához szorított. Felnéztem rá és a tekintetünk összetalálkozott. Csak a televízió bocsátott ki ránk fényt és számomra egy pillanatra ez a testhelyzet annyira romantikus volt, hogy megint csak a szájára terelődött a figyelmem. Ő is látta de nem tett semmit. A kezem végigsimította az ölét és a mozdulat lángba borította a tekintetét. Feltérdeltem és beleültem az ölébe. Mindkét kezével a fenekemet kezdte markolászni és hátradőlve élvezte, hogy ma én kezdeményeztem. Az arcán lassan végighúztam az ujjbegyeimet, megfogtam az állát és erővel kényszerítettem arra, hogy a fejével oldalra nézzen. Hagyta magát így könnyedén belesóhajtottam a fülébe, majd belenyaltam és végül a cimpáját kezdtem harapdálni. Ettől felnyögött és ahogy két farmer összedörzsölődött, úgy nyomta a fenekemet még jobban magához. Már éreztem, hogy a szerszáma kemény, mint a kő és készen áll de még kicsit ki akartam élvezni, hogy hozzáérhetek. A mellkasának támaszkodtam és az izmos vállába kapaszkodtam. Válaszul megfogta a felsőm alját és lerántotta rólam. Előrébb dőlt és már cibáltam is le róla a trikóját. Már nem bírt magával tovább, egy gyors mozdulattal ledöntött a kanapéra és felém magasodott. Kezét élvezettel végighúzta a csupasz felsőtestemen, majd elkezdett végignyalni a nyakamtól, a melleimen át, a hasamig, úgy hogy a haja végig cirógatta a bőrömet. Ahogy elért odáig, lekapta rólam a farmert és bugyit, a két lábam közé behelyezkedett és kivette magát a farmerjából.

Felültem, megnyaltam a tenyeremet és úgy értem hozzá a meredező férfiasságához. Talán a kézimunkám közepén döbbent rá, hogy nincsenek összebilincselve a csuklóim de jobban élvezte azt, amit csináltam, mint hogy mással foglalkozzon, így ennyibe hagyta. Nekem ez nagyon jól esett és talán ma először nem erőszak lesz, hanem most ezt én is akarom. Bevettem a számba és élvezettel szopogattam és játszottam vele. A nyelvem örömtáncot lejtett a farka körül és amikor már feszítette őt belülről az érzés, rám nehezedett és lassan belém csúsztatta magát. Egyszerre sóhajtottunk fel és a kezemmel a mellkasát cirógattam, majd az izmos karjába kapaszkodtam, ahogy vadul döfködött. Egy pontnál hasra fordított, én meg feltérdeltem és kutyapózba vágtam magam. Lassan és élvezettel végigsimította a gerincoszlopomat, ami hűsítően hatott rám, mert az érintése még mindig jéghideg volt. 

Újra belém hatolt és egyre mélyebbre és mélyebbre lökte be magát. Hatalmas tenyereivel a csípőmet fogta majd előre nyúlt és a hajamba markolt. Az ujjaimmal elkezdtem magamat izgatni és ettől még jobban felizgult ő is. Egyre közelebb értem a csúcshoz és egyre hangosabban nyögtem, amikor a hajamnál fogva felrántott, szorosan magához húzott és így az ölében ültem, háttal neki. Körém fonta a karjait, közben a mellemet markolászta és ütemesen mozgott bennem. Hátranyúltam, beletúrtam a hajába és amennyire tudtam, felnéztem rá és a szája a számat súrolta. Zihálása még jobban beindított. 

7 nap és 7 hét | 18+Where stories live. Discover now