6. nap / 5

1.8K 35 0
                                    


 Ahogy így ütemesen mozogtunk és közben a másik kezemmel is izgattam magam, eljött a pillanat és egy hosszú nyögés kíséretében elmentem úgy, hogy végig az arcomat nézte és én csak egy másodpercre hunytam le a szememet. A testem görcsösen rázkódott de erősen tartott és nem engedett el. 

Bírta még és gondoltam egyet, szembe fordultam vele. Leült és én ráereszkedtem. Nagyon gyors tempóba lovagoltam rajta, csak a cuppogást és az egymáshoz csapódó testek hangjai lehetett hallani. Vállába markoltam majd amikor újra éreztem közeledni az orgazmust, átkaroltam a nyakát, a másik kezemmel pedig újra a hajába túrtam. Arcunk már túl közel voltak egymáshoz és tudtam, hogy nem fog megcsókolni, bármennyire is akarom, ezért nem is néztem rá a szájára de a szemét el sem engedtem. Akartam, hogy lássa, hogy most már mennyire élvezem ha bennem van a farka. Megragadta ő is a hajamat és hátrahúzta a fejemet. Elkezdte a nyakamat nyalni oda-vissza, majd az államat is és végül a számsarkára lehelt egy apró csókot, amitől abban a pillanatban újra elmentem és ő csak fogta a hajamat és nézte, ahogy az érzések egész sora átsuhan az arcomon. Még két percig dolgoztam rajta, majd ahogy éreztem, hogy mindjárt kitör belőle, az egész lapockáját véresre szántottam a körmeimmel. Ettől felkiáltott és rázkódva belém élvezett. Fáradtan ráborultam és zihálva öleltem. A haja alját cirógattam, ő pedig a kezével megkereste az oldalamon a sebhelyeket és ujjaival végigzongorázott rajtuk. Pár perc múlva leszálltam róla, majd hasra feküdtem és vártam. Sietett és már éreztem is a hideg pengét a bőrömön, aztán az éles fájdalmat. Felszisszentem de ahogy végzett felültem és rámosolyogtam. Ez a menet kifejezetten tetszett. Ha durván akarnék fogalmazni, akkor azt mondanám, hogy ez már majdnem szeretkezés volt.

A kezét nyújtotta felém, megfogtam és így húzott a fürdőig. Az, hogy mi lett a film vége, senkit sem érdekelt és hál Istennek nem kellett visszapörgetni. Beálltunk a tus alá és szivaccsal áttöröltem a hátát, hogy jobban megtudjam nézni a művemet. Elégedett voltam az 5 mélyen szántó körmöm nyomával. Meg sem mukkant, mikor letöröltem, pedig biztos csíphette. Megmosakodtam és frissen jöttem ki. Melegítettem a vacsorát és teríteni kezdtem miközben a fél szememmel őt néztem, ahogy a trikójáért ment. Hogy nem vettem észre eddig, hogy milyen szexi ebben a farmerben félmeztelenül? 

Leült és elkezdett enni és én is ettem pár falatot, ez a kaja tényleg jól sikerült de ha nem is lenne jó, ő tuti akkor is megenné és szemrebbenés nélkül hazudná, hogy finom volt. Ezen elmosolyodtam de gyorsan leolvadt a számról a vidámság mert eszembe jutott, hogy mi következik most. Tommyhoz kell bemennem és muszáj lenne vele normálisan beszélnem. Nem jó ez a helyzet senkinek sem, valami megoldást kell találnom erre.

– John, beszélhetek ma vele? – kérdeztem meg egyenesen és mélyen a szemébe néztem. Ő egy pillanatra meglepődött, aztán megrázta a fejét.

– Nem.

– Kérlek! Muszáj lenne, hogy beszéljek vele! Tudod, nekem van lelkiismeretem és az nem hagy nyugodni...

Ezen elgondolkozott. Hagytam neki időt, hogy átgondolja.

– De nem érhettek egymáshoz! – bökte ki végül, én pedig hevesen bólogattam.

– Értem. Köszönöm! – válaszoltam hálásan. Mondjuk nem lettem különösebben boldog ettől de legalább megengedte. Biztos vagyok benne, hogy ajtóban fog állni és minden szót tökéletesen hall majd, ami elhangzik de legalább beszélhetünk kicsit.

7 nap és 7 hét | 18+Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon