Szépen lassan elfogadom és egyre kevesebb ellenállást tanúsítok. Már fejben is, nem csak tettekben. Már tudom, hogy megtört annyira, hogy már ne érezzek iránta negatív érzéseket és közel vagyok, hogy már elkezdjem kedvelni is. Bármilyen nonszensz de a végén még érezni fogok iránta valamit, vagy lehet, hogy már érzek is? Megállt a kezem és karba tettem inkább. Nem akarok én lenne az a lány, aki ül a kanapén egy szociopatával és arról beszélgetnek, hogy nem éreznek semmit.
– Mi a baj? – kérdezte hirtelen és rám nézet. Megijedtem egy pillanatra, mert totál azt hittem, hogy alszik még.
– Semmi... csak elzsibbadt a kezem... – mondtam de szerintem átlátott a hazugságon.
Megfogta a kezem és elkezdte masszírozni. Látszott, hogy miközben csinálja, gondolkozik valamin.
– Mire gondolsz? – kérdeztem meggondolatlanul de ahogy kimondtam, meg is bántam.
– Csak azon, hogy ma mit kérek...
– Óóó... és ma mit akarsz Tőlem?
– Hogy megmasszírozz! – válaszolt egyszerűen és kíváncsian tanulmányozta az arcomat. Sóhajtottam egy hatalmasat. Komolyan ezt csinálja? A tegnapi nem volt elég neki? Ez az ötödik nap, hogy össze vagyunk zárva. Meddig lesz ez így?
– Rendben. Az ágyon. – mondtam és láttam, hogy mosolyra görbül a szája.
Kicsit még így maradtunk és ő közben a tenyeremet tanulmányozta. Már csak egy picit fájt a hüvelykujjam és ezt meg is jegyezte, hogy gyorsan meggyógyult. Ellenben a nyakam, ha jól számolom három fojtogatás után, már a szivárvány összes színében pompázott. Volt néhol kék, zöld és a kedvencem a sárga. Valahol látszott az egész ujja nyoma, valahol csak az ujjbegye helye. A csuklóim pedig, csak akkor fognak meggyógyulni ha végre megszabadulok a bilincseimtől.
Felült, aztán besétált a hálóba majd intett, hogy menjek. Hát persze, hogy azt is megmondja, hogy mikor akarjam én, megmasszírozni őt. Megcsóváltam egy picit a fejem, majd elmentem a babolajomért, aztán odaálltam elé. Megfogtam a pólója alját és gyakorlott mozdulattal levettem róla. Az izmos felsőtestét egyszerűen nem bírom megszokni. Nem csak a szép izmait, hanem a rengeteg vágást sem. Ledőlt hasra és a feje alá tette a kezeit. Így kinyúlva egész aranyos volt. A hátizmai is megérnének egy két szót de most úgyis azt fogom nézni egy ideig. Mellé térdeltem és feltűrtem a szoknyámat, aztán nemes egyszerűséggel ráültem lovagló pózban a fenekére. Láttam, hogy megmerevedik a meglepettségtől de nem adtam neki sok időt arra, hogy szóba hozza.
– Vigyázz mert hideg! – mondtam neki és már toltam is rá az olajat.
Megfeszült az egész teste és belemarkolt az ágyneműbe. Felszisszent és talán mondott valami csúnyát is de csak megvontam a vállamat és annyit mondtam.
– Én szóltam.
Magam mellé tettem az olajat és vettem két mély levegőt, ahogy a kezeim hozzáértek a bőréhez. Körkörös mozdulattal juttattam belőle mindenhová, így teljesen szétkentem az olajat az egész hátán.
Nem tudom hány perce masszírozhattam de felvonultattam az összes technikámat, amit valaha is használtam vagy a tv-ben láttam. Ő egész végig meg sem mukkant és még egy jóleső sóhajtás sem hagyta el a száját. A felénél azt gondoltam, hogy talán meghalt de sajnos nem volt ilyen mázlim bár kényelmes volt rajta ülni és így, hogy én voltam a domináns, már egész jó buli is lett ez.
CZYTASZ
7 nap és 7 hét | 18+
Tajemnica / ThrillerHannah és John együtt töltött idejének története. !Erőszak!Káromkodás!Szex! Figyelem! Stockholm-szindrómás nő nézőpontjából íródott! Tehát semmilyen módon nincs romantizálva/népszerűsítve az erőszak, mélyen elítélendő és főleg nem tekinthető köve...