4. nap / 3

2K 32 11
                                    


Amikor megszexuálta a lábfejemet is, végre feljebb haladt és most a vádlimat kezdte el tisztára nyalni, majd a térdemet, végül elért a belső combomig.

Ott nagyon lassan lenyalta a habot, majd hirtelen beleharapott a combomba. Ösztönösen felkiáltottam, előre hajoltam és a kezeimmel megfogtam a fejét, ami megállította a következő harapásba. Rám villantotta veszedelmes szemeit.

– Feküdj le és tedd a fejed felé a kezeidet. Erősen ajánlom, hogy ne ellenkezz még egyszer!

Hátradőltem és úgy tettem, ahogy parancsolta. Ő felállt és a két lábam közé állt és melleimre tette a habot. Ahogy ott állt már attól felizgultam. Előredőlt és a két izmos karján támaszkodva rám hajolt. Nyalogatta, szopogatta majd szívogatta a mellbimbóimat. Közben a haja végig cirógatta a mellkasomat, ami sokkal jobban lázba hozott, mint amit a melleimmel művelt. Persze, a testem néha-néha beleremegett abba, amit csinált és éreztem ahogy az inger elindul az altestem felé és gyűlnek bennem az érzések. Egyre lejjebb kezdett el nyalni, a hasamat kényeztette, majd mikor lassan és őrjítően még lejjebb csúszott, már kezdtem nem bírni magammal és a lábaimat jobban szétettem és picit megemeltem a csípőmet is. Amikor ezt észrevette, akkor megállt.

– Akarod, hogy itt is habos legyél? – kérdezte komolytalanul.

– Igen! – válaszoltam és beleharaptam a számszélébe. Annyira akartam, hogy végig nyaljon.

– Akkor könyörögj!

– Nem! – válaszoltam azonnal.

– Hmm... – kezdte el és közben a vállára tette a lábamat és combomat újra megnyalta. – Biztos? – egyre közelebb nyalt a puncim mellett és már olyan feszült voltam, hogy legszívesebben fejen vágtam volna, hogy ne húzza már tovább az időt. – Csak egy halk könyörgést akarok hallani!

Ráztam a fejem és felnyögtem, ahogy belefújt a szeméremajkaim közé. Talán itt elgondolkoztam a könyörgésen de már csak az maradt nekem, ezért eldöntöttem, hogy tartom magam. Azt hiszem.

– Ha nem hát nem... – kezdte el mondani, megjátszott sajnálkozós hangon. – Pedig jó alaposan kinyaltalak volna, úgy sikítottál volna a gyönyörtől, mintha épp ölnélek. – mondta komolyan, sötét arccal és közben felállt. Ó, na nem fog most így itt hagyni. Felültem és nyújtottam a kezem a habért.

Odaadta de nem tudta mit akarok csinálni. Nyomtam a mellkasára egy picit majd végig a szemébe nézve a hajamat megtartva, ráhajoltam és lenyaltam. Majd kicsit lejjebb is és azt is. Több pici helyre tettem és lassan rettentően szexuálisan lenyaltam róla. Amikor végeztem a hasával is, levett az asztalról majd léptem egyet hátra és őt toltam az asztalhoz. Ő neki dőlt és várta mit csinálok. Kicsit bajos volt összekötött kézzel ezt így végig csinálni de kigomboltam a farmerját és kivettem belőle a meredező szerszámát. Letérdeltem elé és fújtam a végére egy kicsi habot majd úgy nyaltam le, hogy épp csak a nyelvem hegyével értem hozzá. Ezt többször eljátszottam majd a golyóira is fújtam, előbb az egyikre, majd a másikra és apró pici nyalásokkal ingereltem. Az ágyékhajlatát is cirógattam, majd újra a keményen álló farkára koncentráltam. Feltette a kezeit a feje tetejére és sóhajtott egyet. Próbáltam én is úgy kínozni, ahogy ő tette velem és ez a kis gyerekes bosszú nagyon jól esett.

 – Figyelmeztettelek! – nyögte, amikor már nem bírta tovább. Hirtelen felrántott és felkapott a vállára és gyors lépésbe az üres szobába vitt, majd a bilincshez kötötte a kötelet és a fejem felé felhúzta a kezeimet. Álltam és néztem, ahogy körbe jár és megnéz minden oldalról.

7 nap és 7 hét | 18+Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang