Egy hűvös érintés ébresztett fel az álmomból, az arcom cirogatása kellemes érzést keltett bennem és nyugodtan nyitottam ki a szememet mert tudtam, hogy itt fekszik mellettem. Az oldalán pihent és engem nézett. A teljes testemmel, mosollyal az arcomon fordultam felé .
– Jó reggelt! – motyogtam kómás hangon és megdörzsöltem a szememet.
– Neked is. – mondta és nyújtotta a kezét, ahogy megfogtam lendületesen magához húzott. Miközben gurultam, talán mondtam neki egy felháborodott „hé-t" de amikor csupasz hátam a kemény mellkasához csapódott és érezni kezdtem a szívverését, teljesen megnyugodtam. A hatalmas tenyerével türelmetlenül simította végig a testemet és ahogy elkezdtem fészkelődni, éreztem meg az egyre meredező farkát a fenekemnél.
Vállammal csak annyira csúsztam távolabb tőle, hogy a hátamra tudjak fordulni és a bal lábamat átraktam a csípőjén. Szemei elsötétedtek és már csúsztatta is le a kezét a szétnyitott lábaim közé. Finoman dörzsölte és ingerelte a csiklómat, válaszul lassan rámarkoltam a farkára és pár csukló mozdulat után úgy ítéltem meg, hogy már készen is áll az akcióra. Ő az oldalán maradt, én pedig hátammal még arrébb kúsztam és úgy helyezkedtem, hogy a csípőm merőleges legyen az ő csípőjével és magamba csúsztattam. Azt a lábamat, ami eddig a derekén volt megemelte és ahogy tartottam úgy kezdte el diktálni a tempót. A feje karnyújtásnyira volt tőlem és amíg jobb kezemmel magamat simogattam, addig a ballal az arcához értem. Hozzászorította a kezével a kezemet és ahogy kíméletlenül mozgott bennem ki-be egyre erősebben tette. Már éreztem, hogy közel van a csúcs és egyre jobban pezsdíti a véremet. Ő is érezte és a tenyeremet a szájára húzta, belecsókolt és csak úgy ott tartotta, a bőrömön éreztem minden egyes szapora levegővételét. Rászorítottam a hüvelyemet és az egész testem megfeszült, végigremegett rajtam az érzés majd több kéjes nyögés hagyta el a számat. Hirtelen letette a lábamat és ahogy felém magasodott, magához szorított és velem együtt a hátára feküdt. Felnyomtam magam és lovagló ülésben ráültem. Mindkét kezével a csípőmet kezdte el mozgatni úgy, hogy néha megemelkedtem, aztán újra vissza.
Ahogy így lovagoltam rajta, végignéztem a testén és végül a párnán heverő sötét tincseit kezdtem el bámulni. A tekintettem kicsit arrébb siklott és akkor ott, megláttam a kését, közel a fejéhez az éjjeliszekrényen. Gyorsan elkaptam a tekintetemet és arra gondoltam, hogy talán most van itt a lehetőség, hogy tegyek valamit. Kezeim a hasán pihentek, majd rádőltem és a feje mellé, két oldalra tettem őket, hogy megtámaszkodjak. Annyira emeltem fel a fenekemet, hogy csak a farka hegye legyen bennem és őrült tempóba mozgattam magam rajta. A hajam néha az arcát csiklandozta de úgy láttam nem zavarja mert szeme teljesen átszellemülve, csak engem figyelt, kezei pedig az ütemesen rengő melleimen pihent. Annyira elveszett bennem, hogy észre sem vette, ahogy odanyúltam és a kését elvéve a nyakához emeltem. Erősen odatartottam és nem tudtam mit is fogok csinálni. Megérezte a bőrén a hideg fém érintését, lenézett, majd újra fel rám.
– Tedd meg! – mondta teljesen érzelemmentes hangon és az egyik keze lecsúszott a csípőmre és kicsit még mozgatta, ahogy beszélt, a másikat meg még a mellemnél tartotta és finoman simogatta.
Lenéztem a kezemre és komolyan elgondolkoztam, hogy megteszem de éreztem magamban az egyre jobban keményedő farkát és elbizonytalanodtam.
– TEDD MEG! – kiáltott rám és a fagyos ijedtség ledermesztett. Most nem tőle ijedtem meg, hanem attól, amit megakartam tenni de ebben a percben rájöttem, hogy nem fog menni. Bekönnyezve a szemébe néztem.
– Meg kellene tennem! Megérdemelnéd! – válaszoltam fenyegetőnek szánt hangon de úgy megremegtem, hogy nem lehetett komolyan venni.
YOU ARE READING
7 nap és 7 hét | 18+
Mystery / ThrillerHannah és John együtt töltött idejének története. !Erőszak!Káromkodás!Szex! Figyelem! Stockholm-szindrómás nő nézőpontjából íródott! Tehát semmilyen módon nincs romantizálva/népszerűsítve az erőszak, mélyen elítélendő és főleg nem tekinthető köve...