Her gecenin bir sabahı vardır ve yediği hurmaların insanı tırmalama gibi bir huyu da vardır. Dün gece ne kadar içtiysem şimdi başım ağrıyor. Sabah kalkar kalkmaz kahvaltı bile etmeden ilaç aldım. Hiç kimse bir şey bilmeyecek zannederken babam eve girdi.
Baba:Umay sen yapmazsın diye düşünüyorum ama arabanın yakıtını sen mi bitirdin?
Aha şimdi yandım. Ne diyeceğim ki ben şimdi bu adama. Baba dün gece arabayı çaldım gittim içtim birde Uras'a rezil mi oldum diyecektim.
Umay: Şey baba!
Tam o sırada kapı çaldı. Koşarak kapıya gittim. Kim geldiyse yanaklarından öpeceğim. Kapıyı açtığım anda beyin benzim attı. Kalbim hızlandı ve sanırım bacaklarım titriyor.
Silah namlusu burnumun ucundaydı ve silahı tutan elin sahibi Aliydi. Üvey babam tam karşımda dikiliyirdu.
Baba:Kim geldi kızım.
Babama cevap veremedim.
Ali:Ailene zarar gelsin istemiyorsan şimdi kapıyı çekip benimle geliyorsun.
Kapıyı çektim ve çıktım. Onunla bir yere gitmek için değildi bu hareketim. Onu yere sererken ailem sesten rahatsız olmasın diyeydi. Silahı resmen boştan tutuyordu. En son bıraktığında sevgili üvey kızı çelimsiz güçsüz bir şeydi. Ama şimdi güçlü ve gayet de zeki bir insandı. Ali bunu düşünmemis olacak ki silahı boştan tutuyordu.
Ani bir hareketle silahı elinden aldım. Kasıklarına tekme attıktan sonra silahın dipçik bölümü ile kafasına vurdum. Kafasından kan akarken düşüp bayıldı. Babam benden ses gelmeyince merak etmiş olacak ki kapıya çıktı. Önce bir süre şok olmuş şekilde bana ve yerde yatan bu piçe baktı.
Baba: Kızım ne yaptın sen?
Umay:Baba içeriye taşıyalım. Şimdi olmaz.
Babam ayaklarından bende kollarından tuttum. İkimiz beraber içeriye çekerken annem ve Merve de bakıyordu. Annem kollarını birbirinr bağladı ve bana sinrili bir şekilde bakmaya başladı. Merve korkmuş görünüyordu.
Anne: Kızım bunu bağırmak yerine babana seslenseydin ya.
Umay:Ailene zarar gelsin istemiyorsan benimle gel dedi. Bende bana ve aileme kimsenin zarar veremeyeceğini gösterdim ona. Pişman değilim ellerime sağlık.
Merve ve annem adamı bağlarken babam da polisi aradı. Bu adam artık yeter olmuştu zaten bize. Daha ne istiyordu sanki. Çaldığı hayatım yetmedi mi ona.
Polis geldiğinde aynı anda kapıya Uras da geldi. Şimdi ne yapacaktım ben. Uras kesin tanır bu soysuzu. Sizinle ne işi vardı derse ne diyeceğim ki ben. Ali Dr ayılmaya başladı ya bir şey söylerse.
Babam Uras'ı gördü.
Baba: Kızım Uras eve girmeden hemen onu çevir ve şirkete gidin. Bende kamera kayıtları ile silahı polise vereceğim. Bizim eve kendisi silahla geldiği için senlik bir sorun çıkacağını zannetmiyorum. Hemen git.
Üstüme hırkamı alıp çıktım. Uras polislere bakıyordu. Koşarak yanına gittim.
Uras:Ne oldu burada?
Umay: Adamın birisi sabah sabah eve geldi babama borcu varmış babam isteyince de bize saldırdı.
Uras: Yardım edecek bir şey var mı?
Umay: Hayır yok babam ben hallederim siz şirkete gidekoyun dedi.
Uras:Hadi o zaman sevgilim atla.
.
.
.
Şirkete girer girmez ofise geçtim. Uras da kendi işlerine bakmaya başladı. Halen elim kolum titriyordu. Bir anlık öfke ile yaptım ama ya ölseydi. Keşke cidden babamı çağırsaydım. Büyük saçmaladım.Saat 12ye gelişiyordu. Sabahtan beri bir tane bile iş yapmamıştım. Zaten benim herhangi bir işim de yok. Melek hanım ne derse onu yapıyorum. Kadın beni görmedi büyük ihtimalle gelmediğimi zannediyor. Bu yüzden de sabahtan beri odama girmedi. Kapı tıklayınca toparlanıp girin dedim. Melek hanımı bekliyordum ama Uras geldi.
Uras: Yoruldun mu aşkım?
Umay: Hayır yorulmadım. Hatta sabahtan beri bir tane bile iş yapmadım. Melek hanımla görüşmedim hiç beni gelmedi zannediyor herhalde.
Uras:Melek hanım taşındığı için işten ayrıldı. Ama istersen benim yardımcım olabilirsin benimle her şeyi daha ayrıntılı öğrenirsin.
Umay:Babam izin verirse olur.
Uras: Babanın sorun edeceğini zannetmiyorum.
Biz böyle konuşurken aşağıdan sesler yükselmeye başladı. Koşarak aşağıya indik. İki kişi kavga ediyordu. Uras'ı görür görmez ayrıldılar.
Uras:Ne oluyor burada?
Adam:Uras bey bu adam benim telefonumu çaldı.
Uras:Ver telefonu! Hemen sizinle uğraşacak vaktim yok.
Adam kafasını hayır anlamında salladı.
Adam:Uras bey ben onun telefonunu çalmadım. O benim yaptığım sunumu telefonuna aktardı bende ondan silip telefonu geri verdim.
Uras:Tamam kesin! Ben şimdi çıkıyorum. Gelene kadar probleminizi halledin yoksa fena olur.
Uras koluma girip ilerlemeye başladı. Kızlarına bana kinayeli bir şekilde bakıyorlardı.
Umay:Nereye?
Uras:Kafa dinlemeye gidiyoruz. Şu andan itibaren 3 aylık tatile girmiş bulunmaktayız yani sizi kaçırıyorum hanımefendi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVİMDEKİ ŞEKER HIRSIZI (TAMAMLANDI)
Teen FictionHayata bir yetimhanede adım atan Umay kardeşi ile birlikte bir aile tarafından evlatlık alınır. Ama başlarına hiç olmayacak şeyler gelmeye başlar. Umay'ın karşısına çıkan zengin ve şımarık bir adam yüzünden Umay'ın hayatı daha fazla zehir olmaya baş...