55.BÖLÜM

136 18 0
                                    

4 Sene sonra:

Hazırlanmaya başladım. Bu gün üniversitenin mezuniyeti töreni vardı. Herkes üniversitede gezip eğlenirken ben çalıştım. Hep en iyisi olmak için çalıştım ve çoğu zaman kendim ile yarıştım. Sonunda başardım üniversiteyi birincilik ile bitirdim. 

Arkadaşlarım beni çocuğum olduğu için ve tabi evli olmadığım için çok dışladı. Ama ben onların hiç birini umursamadım. Şimdi hepsi beni kıskanıyordu. Ummadık taş sonunda baş yardı.

Peri kendi odasında hazırlanıyordu. Peri 4 yaşına girdiğinde daha büyük bir eve taşındık. Uras'ın evinden çıkmak beni çok mutlu etmişti. Ona ihtiyacım olmadığını bir kere daha kanıtlamış olmuştum. Zaman ne kadar çabuk geçiyordu. Peri bile daha dün bebekken şimdi yedi yaşındaydı. 2. sınıfa başlamıştı.  Daha sayıları bile doğru düzgün sayamayan bebeğim şimdi zehir gibi çalışıyordu.

Annesinin başarılı kızı olmuştu. Merve ise, o dünkü çocuk, üniverste ikinci sınıfa geçmişti. Biraz fazla gezip dolaşıyordu ama onun da üniversiteyi başarılı bir şekilde bitireceğine eminim.

Tüm ailem ve benim bu başarımın sebebi Ömer mezuniyetime geliyordu. Hepsi hazırlanmaya gitti ama tabiki benim hazırlanmam onlardan bir tık daha fazla sürecekti.

Elbisemi giydim ve aynanın karşısına geçtim. Saçımı at kuyruğu yapacaktım ama kep sorun yaratacağı için düzleştirdim.

Makyaj masama geçtim ve sade ama hoş duran bir makyaj yaptım. Annem çoktan kapıya dikilmiş ve geç kalacağız diye söyleniyordu.

Annelerin hepsi aynı mı bilmiyorum ama benimki çok telaşlı. Halbuki daha mezuniyete 1 saat var.

Hazırlığımı bitirdikten sonra odamdan çıktım. Merve bana çok tuhaf bakmaya başladı.

Merve: Yok artık abla ya benden daha güzel olmuşsun. Kabul etmiyorum ben bunu.

Umay: Senden daha güzel olmak mümkün mü ablam benim.

Merve: Kandır kandır. Dünkü çocuk var sanki karşında.

Umay: Sen hep benim için dünkü çocuk olarak kalacaksın.

Saçını savurdu ve mutfağa gitti. Bir şeyler yiyecekti anlaşılan. Peri daha odasından çıkmadı. Şimdiye kadar ne yaptığını çok merak ediyorum.

Umay: Peri hadi ama kızım.

Odasının kapısı açıldı. Pembe tüllü elbisesi ile bir manken edası ile holde yürümeye başladı. Saçını da savurduktan sonra "Nasıl olmuşum?" dedi. Gören de 20 yaşında bir genç kız zanneder.

Umay: Çok güzel olmuşsun kızım. Sen hep güzelsin zaten.

Peri: Anneanne nasılım?

Anne: Güzelsin kızım. Tıpkı bir peri gibisin.

Peri: Periyim zaten.

Anne: Laflara bak.

Hepimiz hazırlık ve Ömer'i beklemeye başladık. O akşamki baloya da benimle birlikte kalacağı için takım elbise alacağını söyledi.

15 dakika sonra telefonum çaldı. Ömer kapıda bekliyordu. Benim arabam ile Merve gelecek ve kep atma töreninden sonra geri döneceklerdi. Bende Ömer ile gideceğim.

Hemen aşağıya indik. Merve benim arabamı aldı bende Ömer'in yanına bindim. Peri hemen ikimizin arka koltuğuna oturdu. Uras ona şaka olarak "Anneni ve Ömer'i yanlız bırakma yoksa Ömer baban olur" dediği için bizi asla yanlız bırakmıyordu. Umarım kep atmadan sonra eve dönerken Merve'ye sorun çıkartmaz.

EVİMDEKİ ŞEKER HIRSIZI (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin