3 Ay Sonra:
Bu gün yine her zaman olduğu gibi Berke ile buluşmak için evden çıktım. Ailemle onu tanıştırdığımda onu çok sevdiler hatta babam onu şirkette çalışması için halen ikna etmeye çalışıyor. Uras ile ikisi yakın arkadaş oldular. Hatta arada ikisi beni satıp gezmeye eğlenmeye bile gidiyorlardı. Annem sürekli çok saygılı çocuk çok sevdim onu diyip duruyor. Merve ise ona gelecekteki eniştesi gözü ile bakıyor. Uras ile aramdaki şeyin gerçek sevgi olmadığını biliyor. İki güne onu sepetleyeceğimi de biliyor. Bu yüzden de onun gözündeki benim sevgilim olmaya layık kişi Berke.
Sonunda yanlarına kadar gittim. Uras benden önce Berke'nin yanına gelmiş ve koyu bir sohbete dalmışlardı. Beni görünce Berke Uras'ın yanından kalkıp karşımıza oturdu. Kahve çay derken bayağı bir şey yiyip içtik. O kadar çok yedim ki midem yine bulanmaya başladı. Gerçekten nefret ediyorum bu huyumdan gerçek ailemin yanına geldiğimden beri lezletli yemekler yemeye başladım. Bu da benim çok fazla yememi sağlıyor sonra da midem bulanıyor. Ama bu seferki başkaydı. Bu sefer kusacak gibi olduğum için lavaboya koştum.
Uras ve Berke hemen arkamdan gelmişler. Kızlar tuvaletine girdiler. Sifonu çekip çıktım. Başım da dönmeye başladı. Galiba zehirlendim.
Uras:Zeynep iyi misin sen?
Umay: Sanırım zehirlendim. Midem bulanıyor şimdi de başım dönmeye başladı. Hastaneye gitsem iyi olacak.
Berke:Benim araba kapıda hemen gidelim.
Beni ikisi de kollarıma girip tuttu. Aslında bu kadar da abartılacak bir şey yoktu ama yine de tuttular. Arabanın arka koltuğuna beni oturttuktan sonra hastaneye gittik.
Acilden aldılar Berke kapıda beklerken Uras yanımdaydı. Kan idrar tahlili falan aldılar. En son ne yediğimi sordular. 24 saat gözetim altında tutacaklarını söylediler. Sonra doktor karar değiştirmiş olacakki bizi yanına çağırdı.
Doktor:Buyrun oturun.
Hemen ikimiz de karşısına oturduk. Doktorun surat ifadesi belirsizdi sanki bir şey söyleyip söylememek arasında kalmıştı.
Umay: Kötü bir şey mi var doktor bey?
Doktor:Su an vereceğim haberin sizin için kötü mü iyi mi olduğunu bilmiyorum. 17 yaşındaydın sanırım.
Kafamı evet anlamında sallerken kafamdan binbir türlü senaryo yazdım. Acaba ölecek miyim? Yada neden iyi ile kötü arasında kaldı? Şimdi göreceğim.
Doktor:Şey Zeynep 4 aylık hamilesin.
Uras:Ne? Bir yanlışlık olacak. Bu imkansız.
O anda gözlerimin önünden o gece geçti. Hayatımı mahveden o gecede hayatımı mahvedecek bir şey daha olmuştu. Uras bana döndü.
Uras:Zeynep böyle bir şey imkansız dimi. Testler karışmıştır belki doktor bey bir daha bakın. Böyle bir şeyin imkanı var mı?
Evet anlamında kafamı salladım. İmkanı vardı bu çocuk senin çocuğun Uras. Ne diyecektim ben şimdi.
Uras:Berke dimi babası biliyordum zaten tatilde her Allah'ın gecesi yanına gitmenden anlamalıydım. Ah salak kafam.
Beni kolumdan tutup çekiştirmeye başladı. Doktor "Durun Uras bey ne yapıyorsunuz" dese de o durmadı. Bende beni sürüklemesine izin verdim. Nasıl olsa bunların hepsinden pişman olacaktı. Onun canını ben yakacağım.
Berke'nin yanına kadar götürüp beni onun kucağına itti.
Uras:Metresini ve peydahladığın çocuğunu da al defol git.
Berke:Ne?
Berke bana bakarken o da gitti. Şimdi sağlam bir açıklama yapmam lazım.
Berke soru dolu gözlerle bana bakıyordu. Kötü bir şey demedi bir şey sormadı sadece bir açıklama bekliyordu. Ama ben ağlıyordum. Ne diyeceğimi ne yapacağımı bilmiyorum.
Umay:Bir yere geçelim mi sakin bir yere.
Berke:Arabaya geçelim.
Kafamı salladım ve arabaya kadar yürüdüm. İlk başta ona gerçek adımın Zeynep değil Umay olduğunu söyledim. Sonra da sırası ile her şeyi anlattım. Üvey babamı o geceyi her şeyi en ince ayrıntısına kadar anlattım. Sonra da intikam planımı anlattım. İntikam planında bir değişiklik oldu ama şimdi karnımdaki de intikam planına dahildi.
Özür dilerim bebeğim seni kullanmak zorundayım. Berke her şeyi en ince ayrıntılarına kadar anladı sonra da bu plana o da dahil olmak istedi. Yapacağımız her şeyi konuştuk şimdi planı devreye sokma vakti geldi.
Berke:Baban arıyor.
Telefonu açtım.
Baba: Kızım Uras şirkete istifasını verdi. Bir sorun mu var.
Umay:Baba şimdi zamanı değil ben sana her şeyi anlatacağım.
Telefonu kapattım ve arkama yaşlandım. Şimdi sıra bende.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVİMDEKİ ŞEKER HIRSIZI (TAMAMLANDI)
Teen FictionHayata bir yetimhanede adım atan Umay kardeşi ile birlikte bir aile tarafından evlatlık alınır. Ama başlarına hiç olmayacak şeyler gelmeye başlar. Umay'ın karşısına çıkan zengin ve şımarık bir adam yüzünden Umay'ın hayatı daha fazla zehir olmaya baş...