Urastan:
Gece saat 3 gibi eve geldim. Yine dağılmış durumdaydım. Kapının girişindeki aynada kendime baktım. Bu ben değildim bu Uras değil. Göz altlarım mosmor saçım başım dağılmış. Üstündeki beyaz gömlek artık griye dönmüş ve kırış kırıştı. Önceden üstümde jilet gibi bir takım elbise ile saçım başım düzgün halde gezerdim.
Odama doğru ilerlerken babam kolumdan tuttu. Zaten ayakta duramıyorum midem almış başını gitmiş. Birde şimdi bununla uğraşacaktım. Eve gelmeden önce Merve'yi aramıştım. Nasıl olur da koskoca patronun kızı öyle bir adamın eline düşmüş merak etmiştim. Çocuk olduğu için onu kandırması kolay oldu ve bana her şeyi anlattı. Üvey evlat olarak orada olduklarını ve gerçek anne babasını bu sene bulduklarını söyledi. Sonra da ablama seninle konuştuğumu söyleme diyerek telaşla kapattı.
Uras:Ne var baba?
Baba:Senin bu halin ne ya. Şirkete gitmiyorsun. Hiçbir işe bakmıyorsun. Gece gündüz içiyorsun. Tamam bir kıza aşık oldun kız da birinden çocuk peydahladi ama bu kadarı fazla artık kendine gel.
Uras: Çocuk birinden değil baba çocuk benden.
Baba: Nasıl senden lan?
Olan biten her şeyi anlattım. Umay'ın durumunu o geceyi sonra Umay'ın karşıma Zeynep olarak çıkmasını her şeyi en ince ayrıntısına kadar anlattım. Bu gün şirkette olanları da anlattım.
Baba:Yeter artık daha fazla bir şey duymak istemiyorum. Burada durdukça sen beni rezil etmeye devam edeceksin. Bir süre uzaklaşsan iyi olacak. Senin için de benim için de. Yarın biletini alıyorum ve ilk uçakla Almanya'ya gidiyorsun. Kafanı tamamen toparlayıp o kızı unutmadan da geri gelmiyorsun anladın mı beni?
Uras:Hayır hiçbir yere gitmiyorum.
Baba: Seni bayıltıp mülteci arabası ile 5 kuruşsuz yollarım oraya. Benimle asla inatlaşma. Gideceksin diyorsam gideceksin.
Uras:Tamam gideceğim anladım. Hem biraz kafa dağıtmak belki iyi gelir. Perişan haldeyim.
Baba:Afferin bak kimin oğlusun be.
Uras:Saat kaçta uçak.
Baba:Sen sabah 10a kadar hazır ol. Ben halledeceğim.
Kafamı salladım ve odama geçtim. Uyumak ve bir daha asla uyanmak istemiyorum. Acaba Umay o çocuğu gerçekten doğuracak mı?
O çocuk doğsun yada doğmasın Umay benim olacak. O benim o bana ait. Onu kimseye vermem.
.
.
.
Umaydan:Sabah ilk ışıklar ile gözlerimi açtım. Berke halen uyuyordu. Yavaşça kalkıp bir şeyler hazırladım. Bir an önce hastaneye gitmek istiyorum. Hem belki cinsiyeti de öğrenmiş olurum.
Berke kalıp mutfağa geldi. Önce masaya baktı sonra da yanıma gelip yanağıma bir öpücük kondurdu. Elini karnıma koyup "Acıktınız mı beyfendi" dedi.
Umay:Daha cinsiyetini bilmiyoruz. Ne beyfendisi.
Berke: Haklısın bu gün öğreniriz belki. O zaman ona ne diyeceğim belli olur.
Umay: Cinsiyet öğrenilir ama benim asıl aklımdaki babam. Acaba bu çocuğu kabul edebilecek mi?
Berke:Senin gibi güzel bir kızın o kadar güzel yada yakışıklı bir çocuğu olur ki baban dayanamaz hemen sever.
Kafamı salladım. Umarım dediği gibi olur.
.
.
.Hastaneden çıkarken ayrı bir mutlu çıktım. Cinsiyetini öğrenmiştik. Kızdı benim bir kızım olacaktı. O kadar mutluyum ki sevinçten havalara uçuyorum. Ayrıca doktor son iki ay kaldığı için düzenli kontrole gelmemi de söyledi. Yaşımdan dolayı doktor biraz üzülse de benim mutluluğumu görünce o da sevinmişti.
Berke beni eve bırakıp geri döndü. Böyle bir haberi önce anneme ve Merve'ye verdim. Babam ile bu konuda pek konuşmak gelmiyor içimden. Hem zaten annem babama her şeyi yetiştiriyor.
Anne: Hoşgeldin kızım benim çok merak ettim seni.
Umay:Anne hastaneden geliyorum.
Anne:Nasıl yani niye?
Umay:Cinsiyet baktırdım. Kızmış anne benim bir prensesim oluyor.
Annem sevinçle boynuma atladı. Merve de gelip karnıma sarıldı. Sanki karşısında gerçekten varmış gibi kızımla konuşmaya başladı.
Merve:Seninle çok iyi anlaşacağız prenses.
.
.
.
Odama çıktım ve biraz kitap okudum. Annelik hakkında kitaplara göz gezdirdim. Annemden bana çocuğa bakmak için sıra geleceğini zannetmiyorum ama yine de öğrenmem lazım.Ona o kadar güzel bir hayat sunacağım ki benim yaşadıklarımın hiç birini yaşamayacak....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVİMDEKİ ŞEKER HIRSIZI (TAMAMLANDI)
Teen FictionHayata bir yetimhanede adım atan Umay kardeşi ile birlikte bir aile tarafından evlatlık alınır. Ama başlarına hiç olmayacak şeyler gelmeye başlar. Umay'ın karşısına çıkan zengin ve şımarık bir adam yüzünden Umay'ın hayatı daha fazla zehir olmaya baş...