23.BÖLÜM

229 18 0
                                    

Geldiğimiz yerde bir insan izi yoktu. Dağ orman ve sadece ahşaptan bir ev vardı. Uras babamı aradı ve 3 ay boyunca tatil yapacağımızı söyledi. Babam "Bu aralar işleri çok boşluyorsunuz" dedi. Uras biraz yalvardıktan sonra babam müsade etti. Zaten tatilden yeni geldiğimiz için izin vermeye pek gönlü yok gibiydi ama izin verdi.

Uras mutlukla aşağıya indi. Burayı pek sevmedim ama sesimi çıkartmadım. Arabadan indim eve girdik.  Hava daha tam ısınmadığı için evin içi hafif serindi. Üşütmüyordu ama yine de soğuktu. Uras dışarıya odun kırmaya çıktı. Telefonum çalmaya başladı. Berke arıyordu hemen açtım.

Umay:Alo

Berke:Ali Zeynep naber?

Umay:İyi Berke senden.

Berke:Bende iyiyim. Bu sene sezon erken bitecek 15 gün sonra oradayım.

Umay: Şey Berke benim yaklaşık bir 3 aylık işim var. Daha sonra görüşsek olur mu?

Berke:Off ama yaaa lütfen işin çok acil mi?

Uras'ı düşündüm. Uras benim için önemli değildi. O benim için bir aciliyet de değildi. Onu sevmiyorum bile hatta nefret ediyorum. 3 ay bununla burada duracağıma 15 gün durar sonra Berke ile takılırım.

Umay:15 gün sonra görüşürüz

Berke:Yaa yaşasın seni seviyorum görüşürüz.

Telefonu kapatıp son arama kaydını sildim. Uras gelip şömineyi yaktı.

Umay:Uras biz çok durmayalım burada 15 gün yeter 3 ay çok fazla sonra gideli m babam seni kırmamak için izin verdi ama pek gönlü yok gibiydi. Hem işimiz gücümüz var.

Uras:Peki aşkım sen nasıl dersen öyle olsun. 3 ay yapacağımız yer şeyi 15 güne sığdırıp bu 15 günü dolu dolu yaşarız.

Kafamı sallayıp Uras'ın verdiği şeyleri alıp mutfağa geçtim. Ufak yemek falan hazırladım. Şarapları dolaba koydum ve bu 15 günümün güzel geçmesini diledim.
.
.
.
15 gün sonra:

Güzel geçen 15 günün ardından dönüş yoluna çıktık. Berke geldiğine dair mesaj attı. Şu anda hayattaki tek arkadaşıma doğru gidiyorum. Bu yüzden çok mutluyum. Bir süre kendimi yanlız hissetmeyeceğim için çok mutluyum.

Uras işini bir an önce halledip onu aradan çıkaracağım. Çok yakında...

EVİMDEKİ ŞEKER HIRSIZI (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin