35.BÖLÜM

197 19 0
                                    

Uras'ın gözlerinin içine şaşkınlıkla bakarak "Ne?"  dedim. İlk başta duyduğum şeye inanmadım.

Uras:Git Umay. Telefonun kapının önündeki çekmecede onu al ve Peri'yi de arkana bakmadan git. Üzülme sen yeterki ben bir daha sana gözükmeyeceğim. Beni bir daha asla göremeyeceksin.

Bir yanım gitmek istese de bir yanım kalmak istiyordu. Ona karşı kalbimin ritmi bozuluyordu. Ama o kötü bir insan ve ben yemin ettim. Sevgisinden aşkından ölsem de asla onunla olamam. Ben sadece ona intikam için yaklaştım.

İçimde fırtınalar kopuyordu ama ayağa kalktım. Önce gidip Peri'yi aldım. Halen uyuyordu. Sonra da telefonumu alıp çıktım. Berke'ye konum attım ve aradım.

Umay:Konum attım gel ve beni buradan al.

Berke:O şerefsiz sana bir şey yapmadı dimi?

Umay:Sessiz ol. Sadece gel ve beni burdan al.

Telefonu kapattım ve kapının önünde beklemeye başladım. Yaklaşık yarım saat sonra Berke'nin arabası gözüktü. Aramızda 30 metre vardı yoktu. Aninden içeriden bir silah sesi geldi.

Olduğum yerde dondum kaldım. Kafam suyun altına sokulmuş gibi o anda hiç bir şey duymuyordum. Berke arabadan indi beni sarstı sonra da Peri'yi aldı. Tüm bunlar birkaç saniye içerisinde gerçekleşti. Koşarak içeriye geri döndüm. Uras kendini vurmuştu. Tam kalbinden vurmuştu kendini. O an kendimi kaybettim. Ne yaptığımı bilmiyorum ama sanki uyanacakmış gibi onu sarsmaya başladım. Ama açmıyordu gözünü. Uyanmıyordu bir türlü.

Berke beni itip Uras'a baktı. "Sen ne yaptın Umay" dedi bana. Ben yapmadım diyemedim. Sadece orada öylece oturup izledim. Berke Uras'ı alıp arabaya kadar taşıdı. Ben de hemen arkasından gittim. Arabanın arka koltuğuna oturup Uras'ın yarasına baskı yaptım. Ön koltukta Peri uyuyordu. Berke son hızla hastanenin yolunu tuttu. Sürekli aynı kelimeyi söylüyordu"Sen ne yaptın Umay" diyordu. En sonunda dayanamadım ve "Ben yapmadım" diye bağırdım. "Her şeyi anlatacağım sadece hastaneye sür" dedim.

Hastaneye geldiğimizde Uras'ı sedye ile ameliyathaneye aldılar. Her yerim kandı ve Peri kucağımdaydı. Ona da kan bulaştı. Peri'nin üstüne babasının kanı bulaştı. Demişti ama bana beni bir daha hiç göremeyeceksin demişti. Onu görmemem için mi yaptı bunu. Benim sonsuza kadar onsuz mutlu olacağımı düşünerek mi yaptı bunu?

Annem babam geldi. Annem Peri'yi alıp eve gitti. Babam benimle konuşmaya çalışıyordu. Polis gelmeden bir şeyler söylememi bekliyordu. Ben sadece "Ben yapmadım" demekle yetindim. İntihar etti demeye dilim varmıyordu. Babam sinirle "Kızım şunu doğru düzgün anlat" diye bağırdı.

Umay:Bana gidebilirsin ben seni daha fazla üzmek istemiyorum dedi sonra da beni bir daha göremeyeceksin dedi. Bende çıktım Berke'yi aradım. Tam Berke geldiği anda içeriden silah sesi geldi. O-o intihar etti baba. Benim yüzümden intihar etti.

Baba: Kızım sende onun yüzünden intihar edebilirdin. Unuttun mu sana yaptıklarını.

Umay: Unutmadım baba unutmadım ama unutmak istiyorum. Onun ölmesini istemiyorum baba ben ben onu...

Berke:Onu seviyorsun Umay biliyorum. Beni hiç sevmedin arkadaşın olarak gördün beni. Herkes çocuğun babasını ben zannettiği için benimle evlenmek istedin. Büyük ihtimalle aklındaki şey de evlenince severim oldu. Ben en başından beri biliyordum onu sevdiğini sadece kendime yediremedim o kadar.

Umay:Ben çok özür dilerim Berke.

Berke: Özür dilenecek bir şey değil bu. Sevmek özür dilenecek bir şey değil. Eğer seni benden daha mutlu edebileceğine inanıyorsan hiç durma ona git. Çünkü ben sevmenin ne demek olduğunu iyi biliyorum.

Umay:Ya o ölürse.

Berke:Merak etme ben onu iyi tanıdım keçi gibi inat ve domuz gibi can var onda. Kolay kolay ölmez.

Bunu gülerek söyledi. Bende kalkıp ona sıkı sıkı sarıldım. Kulağına"Teşekkür ederim" diye fısıldadım. O da bana sarıldı. Belki bu bizim son sarılmamız olacaktı.

Babama döndü ve onunla tokalaştı.

Berke:E bize ayrılan sürenin sonuna geldik. Mehmet abi hakkınızı helal edin. Ben giriyorum.

Baba:Helal olsun oğlum helal olsun ama sen nereye gidiyorsun.

Berke: Geldiğim yere geri gidiyorum. Ama benden kurtulduğunuzu zannetmeyin çünkü bol bol ziyarete gelirim.

Baba: Başımızın üstünde yerin var.

Arkasını döndü ve yürümeye başladı. Şu an onun kalbini kırdım. Ben yaptım önce ona umut verdim sonra da kalbini kırdım. Bende kötü bir insanım. Kötü bir insan ama seviyorum. Demekki gerçekten sevmek insanları kötü birer insana çeviriyor. Demekki sevmek gerçekten kötü ve berbat bir şey...

EVİMDEKİ ŞEKER HIRSIZI (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin