25.BÖLÜM

248 19 0
                                    

Berke beni dürttü. Yapacağım şeylerin düşüncelerine dalmıştım.

Berke:Önce ailene her şeyi anlatmakla başlasak daha iyi olur bence. Hem zaten eninde sonunda öğrenecekler. Onlarla birlikte daha iyi hareket edebiliriz. Eğer kızarlar diye korkuyorsan unutma bu senin suçun değil.

Umay: Aslında doğru. Hem intikamımı kendim almak için hemde birazcık korktuğum için böyle bir şeyi sakladım. Tabi şimdi bir bebek olunca işler daha da zorlaşmadan ailemle konuşmam lazım.

Berke ayaklandı ve elini tutmam için bana uzattı. Bu bana güven verircesine bir hareketti. Bende elini tuttum arabaya kadar elimi bırakmadı. Arabaya bindiğimde de gözlerime bakmaya başladı.

Umay:Çalıştır ben hazırım.

Kafasını sallayıp arabayı sürmeye başladı. Eve geldiğimizde kalbim heyecandan yada korkudan gümbür gümbür atıyordu.

Akşama doğru geldiğimiz için herkes evdeydi. Merve'nin burada olmasını aslında iştemiyordum ama o da bunu bilmek istiyordu. Ben ellerimle stresten oynarken babam sonunda "Hadi kızım artık söyle" dedi.

Gözlerine bakmadan anlatmaya başladım. Önce balon olayından başladım. Ama Uras'ın adını kullanmadım. Sonra da o geceyi anlattım. Yine de Uras'ın ismini kullanmadım. Onu en son söyleyecektim.

Umay:Ve ben bu gün o geceden kalan bir sorunla karşılaştım.

Anne: Nasıl bir sorun kızım?

Umay:Ben o adamın bir hatırasını taşıyorum.

Baba: Nasıl hatıra?

Umay:Şey...

Berke:Hadi Umay söyle.

Umay:Ben hamileymişim.

Baba/anne:Ne!

Kızmış gibi duruyorlardı ama bana değildi bu kızgınlıkları. Önce üvey babama sonra da Uras olduğunu bilmedikleri çocuğa kızmışlardı.

Baba:Kim o?

Berke:İstersen ben..

Umay: Hayır ben söylerim. O kişi Uras baba. Uras ben bunu sizden sakladım çünkü ondan intikam almak istiyordum. Sizden sakladım çünkü korkuyordum. Ama artık korkmuyorum.

Baba:Aldırtalım.

Umay:Neyi?

Baba: Bebeği aldırtalım.

Umay: Hayır baba o bir canlı. Hem artık tam 4 aylık. Böyle bir şey imkansız. Onun bir suçu yok bu yüzden ben aldırmayacağım.

Baba:Ama Umay...

Umay:Hayır baba bu benim son sözüm.

Baba: Nasıl bir intikam almayı planlıyorsunuz bakalım siz.

Berke:Zaman gösterecek...

EVİMDEKİ ŞEKER HIRSIZI (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin