41.BÖLÜM

166 20 0
                                    

İzmir'e indiğim anda bir telefoncu buldum. Babam ve Berke sürekli arayıp duruyorlardı. Hattımı değiştirmeye karar verdim. Yeni bir numara alıp eski numaramı kapattırdım. Hattı da kırıp çöpe attım. Kucağımdaki bebeğim ile elimde valiz boş boş ilerliyorum Bu gece için kalacak bir yer bulmam şart yoksa Peri hasta olur. Ben bir şekilde dayanırım ama o asla dayanamaz. 

Bir otelin önüne geldiğimde durdum. Ucuz bir yere benziyordu. Hemen içeriye girdim. Resepsiyondaki kadının yanına ilerledim. "Bir gecelik bir oda için ne kadar istiyorsunuz?" Diye sordum. Kadın önce elimdeki valize sonda da Peri'ye baktı. Suratında sert bir ifade belirdi. 

"Sen kaybolan kız Umay değil misin?" Dedi. Şaşkınlıkla yüzüne baktım. Nereden biliyordu ki benim kaybolduğumu? "Az önce haberde çıktın? Polisler her yerde seni arıyor. Burada dur polisi arayacağım " Dedi. İçimi birden bire bir telaş kapladı. Babam'ın zengin olduğunu unuttum. Tabiki de bir haber şirketi ile anlaşıp beni yayınlatanilirdi. 

Kadın telefona yeltenir yeltenmez koşarak kaçtım. Arkamdam bağırsa da durmadan ilerledim. Eğer bu otel biliyorsa başka oteller de bilir benim kaçtığımı. Şimdi nereye gideceğim hakkında en ufak bir fikrim yok. 

Yine yola düştüm. Yüzümü kapatmaya çalışarak ara sokaklardan ilerledim. Çıkmaz bir sokak bulduğumda hemen oraya doğru ilerledim. Çöp konteynerinin arkasına sığındım. Buraya rüzgar gelmiyordu ve ılıktı. Telefonu çıkarttım. Yakınlarda kalacak bir yer armaya başladım. 

Tam o sırada instagramdan bir mesaj geldi. Uras bana yazmıştı mesajı açtım. 

Uras:Olanları duydum şu an nerede ve nasıl olduğunu bilmiyorum. Ama lütfen bana Peri'nim iyi olduğunu söyle. 

Bu mesaja nasıl bir cevap vereceğimi bilmiyorum. Ben önemli değilim ama Peri onun da kızı ve merak etme konusunda haklı. "İyiyiz" yazıp gönderdim. Yer aramaya devam ederken bu sefer de görüntülü aradı. Bir yandan ararken bir yandan da "Aç lütfen kızımı görmek istiyorum" diye mesaj attı. Mecburen açtım. Önce bana baktı sonra da Peri'yi gösterdim.

Uras:Kalacak bir yer yok mu? Peri hasta olur. Lütfen geri dön Umay. 

Umay:Ölsem dönmem. Dönersem babam beni döven o adamla evlendirecek. Ben büyük ihtimalle Peri'ye de bana yaptığının aynısını yapacak. 

Uras:Ne dövmesi? 

Olayı duymamıştı. Bende anlattım her şeyi ortaya döktüm. Ve bana inanan tek kişi Uras oldu. Gerisi hep beni suçladı. 

Uras:Umay biliyorum bana güvenmiyorsun ama izin ver kızıma babalık yapayım. Nerede olduğunu söyle sana kalacak yer bulunan söz veriyorum. Kimseye de söylemeyeceğim yerini. 


İlk başta bunu reddetsem de sonradan başka çarem olmadığını düşündüm ve İzmir'de olduğumu söyledim. 

Uras: :Çok güzel. Şimdi bir taksi bul ve seni sana atacağım kokuma götürsün. Anahtar kapıcıda. Ben onu arayıp söyleyeceğim. Merak etme hiç sıkıntı çıkmaz. Sen kendine ev bulana kadar orada kal. Yarın ilk iş polise kaybolmadığına dair imza ver. Böylece baban seni polise arattıramaz. Reşitsn unutma bu saatten sonra baban sana hiçbir şey yapamaz 

Umay:Teşekkür ederim. 


Rica edip telefonu kapattı. Hemen bir taksi bulup adrese gittim. Kapıcıdan anahtarı alıp eve girdim. Sonunda sıcak bir yer buldum. Eğer Uras ile kira vermem konusunda anlaşabilirsem ev aramama bile gerek kalmaz. 


Umarım artık tek başıma güçlük bir kadın olabilirim. Bu hayat mücadelesinin altından tek başıma kalkabilirim. Annemin yardımını da asla unutmayacağım. O olmasa şu an ne okurdu allah bilir...

EVİMDEKİ ŞEKER HIRSIZI (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin