88.rész

570 29 2
                                    

A buli heve

Egy asztalhoz tartottam ami tele volt különböző alkoholos italokkal. Meg se néztem  mit kaptam fel a kezembe, csak beletöltöttem belőle egy pohárba és gyorsan egy huzamra kiittam. Kellemes érzés járt át rajtam, ahogy a keserű anyag égette a torkomat. Épp erre volt most szükségem.

-Hohó lassan az agarakkal!-kapta el a kezemet Mark, mikor újabb pohárral akartam tölteni. Szúrósan néztem rá.

-Miért hagyod ezt neki?-fakadtam ki, mire Mark összeráncolta a homlokát.

-Nem történt semmi Oliviaval.

-Hát persze. Szerinted sose történik semmi vele.-rántottam el a kezemet és töltöttem magamnak még egy italt-Nem vetted észre milyen közel megy mindig hozzád? Vagy annyira ismerős ez az érzés hogy már fel sem tűnik?!-a hangom csöpögött a megvetéstől.

-Csak felköszöntöttem. Olivia lehet néha túl játssza a dolgokat, de ő sajnos ilyen. Régen ezt nem láttam, de most már igen.-győzködött, majd hirtelen huncutul elmosolyodott-Te amúgy most féltékeny vagy?

-Nem!-vágtam rá a kelleténél kicsit hamarabb. A hangom csak úgy üvöltött a hazugságtól, mire Mark széles vigyorra húzta a száját. Fenyegetően emeltem felé a mutató ujjamat-Nem vagyok az.

-Igen, látom.-mondta mint aki kicsit sem hisz nekem, majd közelebb jőve a fülemhez hajolt-De nem bánom. Nagyon szexi vagy így ilyen vad féltékenységgel a bensődben.-suttogta, miközben olyan közel volt hozzám, hogy az egyik kusza hajszála végig cirógatta az arcomat. Őrjítő érzés volt nem megragadni és megcsókolni a fiút, miközben a hátamon az összes pihe megborzongott. Nem tudtam mit is mondhatnák erre neki, így Mark távolabb húzódott, hogy lássuk ismét egymás arcát.-Bízz bennem kérlek! Te mindent beteljesítesz, amire szükségem van. Semmi más nem kell.-nézett mélyen a szemembe olyan lágysággal, hogy még a lábam is megrogyott, a gyomrom pedig cigány kereket hányt, de most jó értelemben.

-Bocsánat, az előbbiért.-feleltem végül hosszabb hallgatás után. Mark csak elmosolyodott és magához húzva megölelt. A fejemet a vállába fúrtam, mire ő a hajamat kezdte el simogatni.

-Csak érezzük jól magunkat.-bontakozott ki az ölelésből-Együtt.-mondta a szemembe, mire bólintottam, és az előbb kitöltött poharamért nyúltam.

-Na iszol velem egyet?-kérdeztem vigyorogva, mire Mark is így tett, és töltött magának egy adagot. Koccintottunk, majd már le is görgettük a torkunkon az alkoholt.

-Itt van az én társaságom!-üvöltötte túl egy ismerős hang a zenét. Érdeklődve fordultunk a hang irányába, és ekkor pillantottuk meg a kék hajú Nicket, aki épp felénk tartott. Meglepődtem az itt létén, de persze nagyon megörültem neki. Mögötte jött Xavier is.

-Hát ti meg mit kerestek itt?-adtam hangot meglepődésemnek.

-Csak te bukkanhatsz fel nálunk csak úgy?-karolta át a vállamat gonoszkodva Xavier.

-Én hívtam meg őket.-adott választ a kérdésemre Mark, lepacsizva a fiúkkal.

-Azért jöttem, hogy csatag részegre igyam magam.-jelentette ki Nick, mire felkuncogtam-Ugye isztok velünk minimum egy kört?-kérdezte jókedvűen, mire elhúztuk Markkal a szánkat-Jaj ne csináljátok már! Láttam hogy görgettétek le azt az italt az előbb. Menni fog az még egyszer!

-Ne akard hogy csalódjak benned kislány.-mondta nekem Xavier, mire vállát vontam.

-Na tölts egyet gyorsan!-ekkor bukkant fel a banda utolsó tagja. Mit ne mondjak kissé tátva maradt a szám, mikor megláttam fekete ingben és szaggatott farmerben a mogorva gitárost. Nincs mese, ez a pasi szívdöglesztően nézett ki. Csak a személyisége volt ilyen kiálhatatlan. De hát mégse lehetett minden tökéletes.-Áh az utolsó tag is megérkezett!-kiáltottam fel, mire Seb felhúzta a fél szemöldökét.

A rosszcsaj élete /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now