Új suli
Ma hétfő van , ami azt jelenti íràny a suli! Anya is ma megy be elsőnek dolgozni , így mindketten ma kezdünk.
Felkeltem , reggeliztem , majd elkezdtem sminkelni. A szokàsosan szempilla spiràlt, tust , és szàjfény hasznàltam. Ma öltözéknek megint a fekete térdénél kivàgott farmeromat , felsőnek egy fehér fekete mintàs blúzt , és a magassarkú csizmàmat vettem fel. Egy kicsit elegàns akkartam lenni , jó benyomàst kell nyújtani az első nap. Volt màr annyira hideg , hogy csizmàt lehessen hordani .
Felkaptam a hàtizsàkom , és a sportàskàmat. Lerobbogtam a lépcsőn , majd felvettem a kabàtomat .
-Ne vigyelek el a suliba?-kiabàlta anya a konyhàból , majd megpillantott engem. -De ki csipted magad. Ilyet se sokat làtni.-kuncogott.
-Hàt fontos az első benyomàs. És nem kell ,szeretnék gyalogolni. -Majd kiléptem az ajtón.Az út hamar eltelt a suliig , mivel zenét hallgattam.
A suli előtt rengeteg diàk àllt , csoportokba verödve beszélgettek. Ahogy elindultam a bejàrat felé , az összes szem ràm szegödött. Én voltam az új làny. Majdnem elszóltam magam , hogy mégis mi a szart bàmulnak, de végül nem tettem. Nem szabad. Inkàbb csöndben besétàltam.Az igazgató ajtaja előtt elraktam a fülhallgatómat , majd kopogtam, és bementem. Köszöntem, majd egy 40év körüli nővel talàltam szembe magam.
-Judith Payne- mutatkozott be- én leszek az osztàlyfőnöke. -mosolygott. Mr. Brooks odaadta a könyveimet , majd pedig Miss Payne elvezetett az osztàlyomba. Még 10 perc volt becsengetésig , így az osztàly nagyban beszélgett, és hangoskodott a terembe. De az érkezésemre mindenki elhalkult.
-Jó reggelt gyerekek! Mint említettem nektek a múlt héten, hogy érkezik hozzànk egy új tanuló. Kérlek titeket segítsetek neki eligazodni az iskolànkban. Bemutatkoznàl?!-nézett ràm.
-Sziasztok , a nevem Victoria White ! A múlt héten költöztünk ebbe a vàrosba , úgyhogy nekem itt minden új. Szeretek tàncolni , és zenét hallgatni , de gondolom ezzel ti is így vagytok.-nevettem el magam.
-Rendben , köszönjük Victoria ! Most pedig gyerekek menjetek óràra!-mondta Miss Payne. Egyszercsak Camilla jött oda hozzàm. Tök jó, osztàlytàrsak vagyunk.
-Szia Victoria! -mosolygott .
-Szia , szólist inkàbb Vicynek , vagy Vicnek . Nem nagyon szeretem a Victoriat.
-Rendben Vicy! Tudtam én , hogy felvesznek , na és talàlkoztunk is , ràadàsul egy osztàlyba jàrunk.
-Igen.-mosolyogtam.
-Nem tudom te , hogy vagy vele , de ebben az osztàlyban én a fiúkkal jövők ki a legjobban. Remélem neked hàla talàlhatok egy làny baràtot is.-kacsintott ràm, mire én csak elnevettem magam.
-Nyugi az elöző sulimba , én is jobban kijöttem a fiúkkal .
-Akkor ketten vagyunk. Gyere bemutatlak nekik. -majd megfogta a karom , és hàtra egy 4-es fiú bandàhoz kezdett húzni.
-Sràcok bemutatom Vicyt!
-Hali!-köszöntem , majd ők is megdobbtak egy sziàval. Az egyik fiú még ràm is mosolygott. A mosolya hihetetleül szép volt. Barna haja kócosan àllt , de mégis tökéletesen. Fehér pólója ràveszült , így jól làtható volt izmos felsőteste. Mogyóróbarna szemei , csak boldogságót sugàroztak. Nagyon helyes volt.
-Vicy ők itt Ethan , David , Chris és Mark .- Mind a négyen nagyon jóképűek . Ethan szőkés haja , és kék szeme az összes làny àlompasija . De nekem nem jött be, egyàltalàn nem az én stílusom. David, és Chris barna haj, és ők is azok fajta fiúk akik eleresztenek egy lànyra egy mosolyt , és a csajt felkell kaparni a padlóról. Na , és mint kiderült Marknak hívjàk , ő róla pedig màr beszéltem. Ők lehetnek 4-en az osztàly szépfiúi.
-Sràcok ő az a csaj akkiről a múlt héten meséltem nektek.-vigyorgott Camilla.
-Én mâr ilyen híres vagyok itt!?-nevettem.
-Persze , màr az egész suli tudja , hogy robbantàl be ide közénk. Bejöttél , és a tanàrokat a hip-hop koreodal teljesen elkàpràztattad.-mondta nagy àtélésel , és egyben tök komolyan David.
-Aha , én vagyok a suli nagy sztàrja , és mindenki engem fog tisztelni. -mentem bele a jàtékba.
-Hölgyem nagyon nagy megtiszteltetés - itt Chris letérdelt elém -hogy ismerhetttem . -majd megfogta a kezem , és mélyen a szemembe nézett. Itt màr senki se bírta tovàbb , kitört belölünk a röhögés.
-Amúgy csak Camy mondta , hogy làtott tàncolni , és idézem „kurva jó volt“ .- nevete el magàt Mark.
-Mi nem is ezt mondtam.-pirult el Camy.
-De-de .- helyeselték vigyorogva.
-Hàt köszi Camy , kurva jó érzés , hogy ezt gondolod. -mosolyogtam. Tényleg ennyire jó voltam?!
-Na inkàbb pakolj le mellém -mutatott egy padra- és menjünk, mert elkésünk az óràról . Még àt is kell öltözni.- mondta végül Camy , így elindultunk modern tàncra.😁 Ahogy mentünk a folyosón Chris lépett oda hozzàm.
-Jó a humorod, és jól hazudsz . -célzott az előző szituàcióra , amiben eljàtszottuk, hogy én vagyok a suli sztàrja- Öszintén nem néztem volna ki belőled.
-Sok mindent nem tudsz te rólam.-mondtam sejtelmesen , majd egy ravasz mosoly mellet ràkacsintottam , és otthagytam.A fiúk még csak röhögtek a hàttérben .
YOU ARE READING
A rosszcsaj élete /BEFEJEZETT/
Teen FictionMivan akkor, ha most fordul a kocka, és egy rosszcsaj szeret bele egy jófiúba? Victoria White egy nem épp átlagos lánynak nevezhető egyéniség volt. Lázadt a szülei ellen, rossz tanuló volt, és csak a szórakozásnak élt. De miért is érdekelte volna po...