100.rész

569 27 4
                                    

A rész végén írtam egy hosszabb szöveget. Több szempontból fontos úgyhogy légyszi olvassátok el és írjatok visszajelzést.❤️

Meglepetés

Amikor beléptünk Ashel az iskolába már javában folyt a buli. Diákok százai rohangáltak a folyosón, álltak sorban a büfébe és táncoltak a Dj dübörgő zenéjére.

-Nem is olyan szörnyű.-vigyorogtam rá Ashre oldalba bökve a könyökömmel, miközben kézen fogva haladtunk befelé az előadó terembe. Odabent a színpadon állt a Dj, előtte egy nagyobb részen diákok táncoltak, fentebb pedig a lelátó téren szintén diákok ültek, csapatokba verődve.

-Inkább nem nyilatkozom.-közölte a fiú az előtte állókat figyelve, miközben én a barátaimat kerestem a tömegben. Ekkor szúrtam ki a lelátó tetején integető csapatot. Először egy kicsit hunyorognom kellett, hogy eltudjam dönteni a félhomályban tényleg ők azok, míg meg nem bizonyosodtam róla és el nem indultunk fel.

-Sziasztok!-köszöntöttem őket, mikor felértünk-Bemutatom nektek Asht.-kezdtem el a mutogatni, majd szépen sorjában a fiúnak is felsoroltam a barátaim nevét.

-Kicsit késtetek.-jegyezte meg Ethan minket vizslatva.

-Kicsit várni akartunk míg beindul a buli.-nézett rám cinkosul Ash, mire halványan elmosolyodtam.

-Történt valami érdekes eddig?-érdeklődtem, miközben nem tudtam nem kiszúrni, hogy Mark nincs itt. Ez egy kicsit elbizonytalanított, hogy ha nincs itt a fiú, akkor mégis hol lehet? Viszont a másik felem meg örült, hogy nem kell látnia. Főleg mikor itt volt Ash is.

-Az egyik lány felakart menni autogramot kérni a Dj-től, és mikor megkapta annyira mutogatta a barátainak, hogy leesett a színpadról.-próbálta visszafolytani a nevetését Chris, de nehezen ment.

-Szegény úgy megütötte magát.-csapta karon Camy a nevető fiút.

-De nem tört el semmije.-felelte Dave, miközben Camy háta mögött összeröhögött a fiúkkal.

-Vic, táncolunk?-vetette fel hirtelen Camy, mire egyből felvidultam. Félve pillantottam Ashre, aki épp Davevel beszélgetett, így nyugodt szívvel hagytam magára. Kit is álltatok? Ő Ash. Boldogul egyedül is.

-Menjünk!-ragadtam meg a barátnőm kezét, majd már szaladtunk is le a lépcsőn. Másodpercek múlva pedig már bele is vetettünk magunkat a táncolok tömegébe.

-Nem tűnik rossz arcnak ez az Ash.-hajolt közel hozzám, hogy meghalljam mit mond a hangzavarban, miközben a ritmusra ringattuk a testünket.

-Nem is az.-feleltem szintén odahajolva, mire Camy elhúzódva tőlem összevonta a szemöldökét.

-Te ittál?-lepődött meg. Bizonyára megérezte a leheletemen.

-Csak egy kicsit.-kacagtam fel szórakozottan, de Camy nem mosolyodott el.

-Á, szóval akkor ezért késtetek?-kérdezett rá, mire bólintottam.

-Ash nem volt hajlandó eljönni szárazon.-nevetgéltem, önfeledten ugrálva a zenére.

-Vic, ez egy iskolai rendezvény!-akadt ki úgy nézve rám, mintha nem lennék normális-Ki is csaphatnak ezért. Ugye nem hoztál magaddal?!

-Persze, hogy nem. Nem vagyok idióta, Cam.-közöltem vele szárazon, úgy hogy már teljesen elszállt a jókedvem.

Ezek után tovább táncoltunk, bár a hangulatunk már közel sem volt olyan jó, mint az elején. Miután elfáradtunk, beszereztünk egy-egy innivalót, és felmentünk a többiekhez.

A rosszcsaj élete /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now