Köszönetnyilvánitás

345 13 10
                                    

Vége

Nem mondom, hogy nem furi ezt kimondani, de A rosszcsaj élete című könyvem befejeződött.

Magam sem hiszem el.

Annyi év után sikerült végleg befejeznem és ez annyira boldoggá tesz.

Köszönöm szépen azoknak, akik végig itt voltak velem és a kis csillagozásukkal és kommentjeikkel megszépítettétek az adott részt. Köszönöm, hogy olvastátok ezt a könyvet, de sajnos ez most itt lezárul. Az egyik felem sír, hogy vége van, és nem írhatom tovább Vicy életét, nem olvashatom további reakcióitokat. Viszont a másik felem nagyon örül már, hogy lezárul itt ez a dolog. Annyi éve írom, és annyi hullám völgyön vagyok túl ezzel a könyvel, hogy nem bánom. Ráadásul ez az első könyvem, így ebből a szempontból nagyon fontos számomra. Na és ez az első amit be is fejeztem. Váó. Azért ezzel a 110 résszel nem kapkodtam el a dolgot.

Köszönöm a barátnőmnek is, akivel megtudtam beszélni az írással kapcsolatos érzéseimet és aki arra buzdított, hogy fejezem be ezt a könyvet.

Sajnálom, hogy itt elkell most szakadnunk (bár tervezek még pár plusz dolgot kirakni ide😉), de végre koncentrálhatok más könyvemre.

Köszönöm hogy itt voltatok. Remélem pozitív élményekkel távoztok, és jó emlékekkel gondoltok majd vissza az én kis történetemre.

Hatalmas puszi Natalie❤️

A rosszcsaj élete /BEFEJEZETT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora