Felelsz vagy Mersz?
A koncert végett ért, így kiléptünk fél 11kor a sötét utcàra. Csak a làmpàk halvàny fénye mutatott utat az utcàn. Ahogy kiértünk megcsapott a hàtborzongató hideg. Éjszakàra eléggé lehült az idő, én hülye pedig erre nem gondoltam. Eljöttem egy szàll pulcsiban november végén. Gratulálok Victoria! Ügyes vagy!
-Huh hàt ez àllat volt! -mondta Chris.
-Igen, ez volt életem legjobb koncertje!-mondta boldogan baràtnőm.
-Az elsőre könnyű mondani.-röhögött a hàtta mögött David. Mire én is elmosolyodtam.
-Most nem rólad van szó.-marakodtak. Így én inkàbb Markhoz húzodtam.
-Hogy tetszett a koncert?-kérdeztem vacogva.
-Tetszett főleg az a része , amikor kiràngatàl watacukrot vàsàrolni.-mondta pimaszul.
-Minek jöttél velem?-hàborodtam fel.
-Mert valakinek meg kellet venni .
-Nem kértem.-nyújtottam ki rà a nyelvem.
-De elfogadtad, sőt a watacukor mellé egy plüss pónit is vennem kellet volna.-mondta , mire oldalba löktem.
-Amúgy nagyon tetszett , jó volt làtni élőben, és hallani a Major Lazert.-mondta.-Neked?
-Én is élveztem, szeretem a zenéjüket.-mosolyogtam , majd megborzongtam.
-Te fàzol?-nézett ràm agódoan.
-Hàt... kicsit.-vàlaszoltam. Mark fogta levette a bőrkabàtjàt, és a hàtamra terítette.
-Ne!-vettem le magamról,és visszaadtam neki a kabàtott.
-Nem engedhetem , hogy megfàzzàl!-mondta visszautasitàst nem türöen , és újra ràm adta.
-Köszönöm, de te is megfogsz fàzni!-néztàm rà hàlàsan, és egyben agódoan.
-Nyugi , nem fàzom. Még van rajtam egy pulcsi.-mosolygott. Majd odamentem , és megöleltem.
Ölelése közben megcsapott az a finom illat, ami belöle àradt. Imàdtam. Óràkon keresztül képes lettem volna ölelni , és érezni az ilatàt. És ekkor beugrott. Beugrott, miért éreztem màr nem olyan kellemesnek Noahét. Mert talàltam annàl sokkal jobbat. A Markét.Elhúzodtam töle, és magamon éreztem illatàt. Felemelő érzés volt. Rajtam volt a kabàtja...
¶¶¶
Megérkeztünk a szàllodàba. Halkan osontunk a folyosón . Majd a szobànkhoz értünk.
-Ha most bementek a lànyok felébrednek , és kérdezösködni fognak. Aludjatok nàlunk!-suttogta Chris. Camyval egymàsra néztünk, és bólintottunk. Így tovàbb lopozkodtunk a fiúk szobàjàhoz.Chris lassan elforditotta a szoba zàràt, és beléptünk az ajtón. Fogtam magam , és a legszimpibb àgyra lehelyeztem a popomat, és próbàltam melegedni.
-Van kedvetek felelsz vagy merszezni ? Vagy valaki akkar aludni?-pillantott körbe Dave, de senki se szólalt meg. Így Ethan felpatant a helyéről.
-Keresek üveget.-mondta , majd a tàskàjàhoz ment, és keresgélni kezdett benne. Majd egy üveggel tért vissza.
-Ki kezd?-ült le a szőnyegre , mi pedig tàrsultunk hozzà.
Helyett foglaltam a szőnyegen Chris, és Mark pedig bal és jobb oldalamra.
-Én kezdem.-mondta Dave, és megfogta az üveget. Megpörgette , és Ethannàl àllt meg a szàja.
-Na Ethan , felelsz vagy mersz?
-Merek.-vàlaszolt. A fiúknàl kicsit ciki szokott lenni ha felelnek . Legalàbb is ők így gondoljàk.
-Add ide a telefonodat , és Messengeren küldhetek egy üzenetet bàrkinek.-mosolygot Dave gonoszul.
-Ne màr!-adta oda a telefonjàt megnyitva. Dave pötyögött rajta valamit , majd visszaadta. Ethan pedig szélsebesen megnézte.
-Ez komoly? Pffuu-akadt ki Ethan.
-Mit csinàltàl?-kérdeztem Davet, mert érdekelt kinek írt.
-Megkönnyitettem a baràtom dolgàt. Írtam annak a csajnak egy üzenet , aki tetszik neki.
-Teljesen hülye vagy! Sose jönne el velem , csak leégetsz , mert visszautasít.-borult ki Ethan.
-Hova nem jön elveled? Randira?-kérdezte Camy.
-Igen.-fujtatott.
-De elfog menni haver, hidd el!-biztatta Dave.Ethan pörgetett ami Markon àllt meg.
-Merek.-mondta egyből.
-Sminkeld ki magad.-nevettet Ethan magàban.
-Hàt jó. Lànyok van nàlatok?-nézett ràm , és Camyra. Nàlam nem volt , de Camy adott neki. Odament egy tükörhöz, és elkezdte kisminkelni magàt. Hàt borzasztó volt a végeredmény. De jót röhögtem rajta. Ethan még csinàlt is vele egy selfiet , amit felrakott instàra.
ESTÁS LEYENDO
A rosszcsaj élete /BEFEJEZETT/
Novela JuvenilMivan akkor, ha most fordul a kocka, és egy rosszcsaj szeret bele egy jófiúba? Victoria White egy nem épp átlagos lánynak nevezhető egyéniség volt. Lázadt a szülei ellen, rossz tanuló volt, és csak a szórakozásnak élt. De miért is érdekelte volna po...