21.rész

1.2K 54 1
                                    

Szervezés

Ma dupla modern tàncal indítottuk a napot. Mattnak mindenki visszahozta a papírt ,amit alàkellet írni.

Örülök ennek a fellépésnek . Kipróbàlhatom magamat. Ràadàsul ott töltjük az éjszakàt , ami tuti hihetetlenül jó lesz a sràcoknak köszönhetően. Remélem elengednek minket bulizni , màr nagyon jót tenne nekem. Màr vagy 1 hónapja nem voltam. Az nagy kihagyàs.

Hogy mi történt tegnap?
Jól éreztem magam Markal. Vagy 1 óra hosszàig beszélgettünk a tónàl, majd egy hosszabb útvonalon hazafutottunk.

Angol utàn a termünkbe tartottam ,mikor valaki megfogta a karomat.
-Vicy beszélhetnénk?-kérdezte Chris.
-Öhm...persze. Csak lerakom a tàskàm.-hagytam ott , és beléptem a terembe. Leraktam a cuccomat. Indultam kifelé, mikor baràtnőm utànam kiabàlt.
-Mit csinàlsz?-húzta fel szemöldökét.
-Mindjàrt jövők.-léptem ki az ajtón. Ha fontos úgy is elmondom neki.
-Gyere!-ragadta meg Chris a karomat. Mi lehet ennyire sietös?
-Baj van?-kérdeztem agódva, mikor kiléptünk az iskola udvaràra.Chris elmosolyodott.
-Nem dehogy , csak valami fontosról akkarok veled beszélni , és nem akkarom ,hogy a többiek meghalljàk. -úristen mi a szart akkarhat! Megijeszt. Egy padhoz értünk ,ahovà leültünk. Chris nem szólalt meg csak gondolkozott. Ez engem kikészített. Mit akkarhat?
-Nyögd màr ki!-idegeskedtem.
-Ethannak a pénteken lesz a szülinapja. Rendezni akkarok neki egy bulit, és jó lenne ha segitenél.-mondta ki, mire nekem egy hatalmas kő esett le a szívemről.
-Szàmithatsz ràm! Mit kéne csinálnom?
-Hàt arra gondoltam , hogy segithetnél a szervezésben , és te lennél a csali.
-Hallgatlak!
-Azt talàltam ki, hogy pénteken csinàljunk úgy , mintha elfelejtettük volna , hogy ma van a szülinapja. Tökre úgy viselkednénk ,mint minden nap. Szombaton pedig lenne a buli , amire kéne egy csali, és téged talàltalak erre a legmegfelelőbbnek.
-Benne vagyok. Hozzam el otthonról?-tetszik ez az ötlet.
-Igen. Jó lenne ha valami hosszú programot talàlnàl ki. Ha kitalàltad az indokot , akkor mond el neki , hogy senki se ér rà ,csak ő , és hogy eljön-e veled. Az lenne a legjobb , ha 1 óràtól egészen 6-ig lefoglalnàd.-nézett ràm kicsit félve Chris. Hàt ja elégé sok idő az a 5 óra , de majd megoldom.
-Rendben , majd kitalàlok valamit.-sóhajtottam.
-Kösz , tudtam hogy benned bizhatok.-kacsintott ràm.
-De miért én vagyok erre a legmegfelelőbb?-kérdeztem , mert bàrkit vàlaszthatott volna . Miért engem?
-Mert jól hazudsz , és bàrmilyen pillanat is àll fel , nem kotyogod ki az igazsàgot. Nem stresszelsz rà.
-Aha.
-Ja , majdnem elfelejtettem. Camynak, és Davidnak ne szólj. Mert ők képesek véletlenül elmondani , hogy meglepetés bulit rendezünk. Nekik majd csak csütörtökön mondjuk el. Csak Mark , meg te, tudtok róla.
-Oké.
-Jó lenne ha suli utàn talàlkoznànk 3-an , hogy megbeszéljük a szervezést , meg  ilyenek.
-Ha nektek jó, akkor talàlkozhatunk nàlunk. Anyum este 8-ig nem ér haza .
-Rendben.-bólintott.
-Csak ne egyszerre lépjünk le , és talàljunk ki valami indokot.
-Jó ötlet. Beszélek Markal.-mondta , majd elindultunk be a suliba.

A suliban nem történt semmi érdekes. Csak annyi , hogy ma megint talàlkoztam Adamal , és vàltottunk pàr szót.

Suli utàn úgye talàlkozok Markal, és Chrisel. Kikelet talàlnom valamit , hogy eljöhessek. Tudom ez most tökre úgy tűnik ,mintha a suliból akkarnàk meglógni ,mert a kötelező töri óràra nem akkarok bemenni.
Minden nap a parkban csövelünk a sràcokal , és ha ma nem tudok menni akkor kell valami indok .

-Bocsi sràcok ,de én most nem tudok menni!-szólaltam meg .
-De miért?-(Àbel🙈🙉😂) kérdezte szomorúan Camy.
-Anyàval még pakolàsznunk kell otthon.-feleltem.
-Akkor szia!-jött oda megölelini.
Hasonlóan mindenkitől elköszöntem , majd elindultam haza. Útközben írtam egy üzenetet Chrisnek.

Vicy: talàljatok ki valami indokot , és lépjetek le. Fél óra múlva legyetek itt.

Chris: oké

A rosszcsaj élete /BEFEJEZETT/Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt