16.rész

1.5K 55 0
                                    

Ő kezdte!

Boldogan keltem fel.  Úgy éreztem most minden a helyén van. Egy csodálatos házban élek az anyukámmal, aki törődik velem. Álmaim sulijába járok, ahol azt csinálhatom amit szeretek. És azt hiszem barátokra is leltem. Bár apa hiányzik egy kicsit, de már az utóbbi pár évben ő se nagyon erőltette még magát, abban hogy foglalkozzon az egy szem lányával. Így nem kötött hozzá, olyan erős kötelék. Na és a banda. Persze hogy hiányzott a hülye fejük, de mint mondtam beletörődtem a dolgokba. Nekem ez jutott. De én úgy érzem boldog leszek itt is.  Anyával, a sulival és a barátaimmal.

Ezzel a tudattal indultam el. Amint kiértem a kapun, már ott álldogált két személy a házunk előtt.. Amint megláttak arcukra mosoly terült.

-Sziasztok!-köszöntöttem őket én is mosolyogva.

-Szia Vic!-ugrott a nyakamba Camy.

-Hali!-szólalt még Mark is, mielőtt ő is megölelt. Majd pedig elindultunk a suli felé. Miközben sétáltunk volt időm megfigyelni a két barátomat. Camyn egy kék farmer volt egy hosszú felsővel, amin a nyakában lévő nyaklánc lógott, a lábán sportcipőt, a hátán meg egy kis kabátot viselt. Szőkés barna haja pedig lófarokba volt kötve. Nagyon jól nézett ki, mondjuk nem szerénykedhetett külsejével se. Vékony alkatú és szép arcú lány volt . 

Na és Mark. Mindig iszonyú jól nézett ki, mint azt már a napokban megfigyelhettem. Most is így volt. Haja felfelé volt kicsit bezselézve, ami hosszabb fürtjeinek kócos hatást adott.  A ruházata egyszerű volt, de mégis nagyon jól állt neki, egy fekete farmer volt rajta, a kék sportcipőjével, és egy fehér belebújós kapucnis pulcsival.

-Ma lesz megtartva életed első mazsorett órája. Várod már?-kérdezte végül maga elé nézve Camilla, kizökkentve engem a gondolataimból.

-Kíváncsi vagyok milyen lesz, de nem annyira érdekel. -vallottam be -Én a hip hop szenvedélye vagyok.-mosolyodtam el.

-Én is, de emellett nagyon szeretek mazsizni is. Majd meglátod milyen, és akkor mondj véleményt. Klasz lesz. -kacsintott rám. Igaza volt Camynak, sosem próbáltam nem tudhattam milyen. Majd eszembe jutott valami.

-Mark, ti ilyenkor milyen órára jártok? Mert hát a mazsorett nem valami fiús tánc. -néztem rá kíváncsian. 

-Pedig mi is mazsorettre járunk.-mondta egyszerűen, mire ránéztem Camyra , és egyszerre tört ki belőlünk a nevetés. Elképzeltem, ahogy a fiúk mazsoretteznek és még jobban rám tört a nevetés. Már pár perc múlva ott tartottam, hogy a könnyem is folyt, úgy röhögtem. -Gonoszok vagytok, hogy kinevetek. -durcizott be Mark elfordulva tőlünk.

-Nem is mazsiznak a fiúk, ők sztepptáncot tanulnak.-kuncogott a mellettem álló lány.

-Ja, csak kíváncsi voltam a reakciótokra, és gonoszok vagytok!-jelentette ki újból sértetten Mark, mire ismét felnevettem.

Időközben a sulihoz értünk. A gimi előtt a többiek már ott álldogáltak és ránk vártak. Ahogy megláttam a 3 fiút , rájöttem tegnap nem tévedtem. Mind a 4-en irtó helyesek voltak. A lányok csak úgy bomlottak utánuk. 

Beszélgettünk még egy kicsit lent, majd végül elindultunk fel a terembe.

Becsengettek, így elindultam órára. Az első órám ma német volt, ami már elég jól ment. Így nyugalommal indultam el megkeresni a termet, ahol lesz az óra.
Amint megtaláltam bementem, majd leültem az utolsó padba. Pár másodperccel utánam Maya lépett be a terembe. Ez a lány osztálytársam volt, és mosolyogva vettem tudomásul, hogy az én padom felé tart. Szimpatikusnak találtam. 

A rosszcsaj élete /BEFEJEZETT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora