Új baràtok?!
Camyval zenét hallgatunk , míg a parkhoz nem értünk. Én még úgye sose jàrtam itt. Egy nem olyan kicsi park tàrult a szemem elé. Tele volt fàval , amik most nem adtak àrnyékot a napsugarak ellen. De nem is kellet. Az idő màr hüvös volt , így az emberek örömmel fogadtàk , ha arcukat még egy kicsit megsimithatja a nap sugarai. A parkot avar bóritotta. Tele volt színesebnél színesebb levelekel, amiket a fàk hagytak el. Vöröses színekben pompàzot minden.
Egy pingpong asztalra telepettünk le , ami körül padok àlltak.
-Vic mesélj màr magadról!-mondta Ethan. Hàt ja , nem igazàn tudtak rólam semmit , de én se róluk. De ez tök normàlis , ma talàlkoztunk elöször.😅
-Most akkor ilyen mese délutànt tartunk . -nevetem el magam.
-Aha, majd mi is mesélünk egyes màst.-mosolygott kicsit perverzen David.
-Oké. Hàt nem messze lakunk anyàmmal a sulitól. Azért költöztünk el , mert a szüleim elvàltak. Testvérem pedig nincs.
-Sajnàlom.-sütötte le fejét Camy.
-Nem kell . Talàn jobb is ez így , folyton csak veszekedtek , az se jobb. Nekem az nem tetszett , hogy az életemet , a baràtaimat kellet otthagynom.
-Értem.
-És mi van a baràtaidal?-kérdezte Mark.
-Hàt ők megmaradtak egymàsnak , és élik tovàbb az életüket . Tartom velük a kapcsolatot , de az nem úgyan olyan, mintha minden nap talàlkoznàl velük. Otthagytam a legjobb baràtomat , baràtnőmet, na meg a pasimat.-mondtam ki. Jó érzés volt elmondani valakinek . Olyanoknak akik nem ismernek , és nem tudnak semmit. Igaz nem fàjt màr annyira , de így hogy nekik is elmondtam , még egy kis kődarab esett le a szívemről.
-Szakitottàl a pasiddal?-nézett kérdőn Camy.
-Igen. Szakítottunk. Nem tartottam értelmét a tàvkapcsolatnak. Az mindkettőnknek rossz lett volna, folyton csak vàgyakozni , hogy mikor talàlkozunk legközelebb. Egy idő utàn úgyis megcsaltuk volna egymàst , ahoz nagy hűség kéne , hogy a szeretett megmaradjon.
-Hàt ja.
-Na és ti , hogy àlltok a kapcsolatokkal?-kérdeztem mosolyogva . Ne csak én tàrulkozzak ki a szerelmi életemről. Ha ezt lehet annak nevezni...
Chris szólalt meg.
-Röviden. Ethannak most nincs senki-e , a nyàron kidobta a csajt . Davidnak bejön az À-ból Sam , majd megmutatom ki az. Mark tavaly volt együtt valakivel , de a csaj megcsalta így szakítottak , de azóta nem volt senki. -majd odasúgta-Válógatos.
-Hé! -hàborodott fel az említett- Nem vagyok vàlógatos csak veletek ellentétben , nem ugrok rà minden csajra , mert jó a segge.
-Na de mindegy.-folytatta Chris- Camy ő a volt osztàlytàrsunkal volt együtt, de elment , és szakitott vele a sràc. Én pedig utoljàra szeptemberben voltam valakivel.
-Aha. Akkor mi leszünk a szinglik köre.-ezen jót röhögtünk.Még sok mindenről beszélgetünk, hülyéskedtünk, és az egyik közeli àrustól kajàt is vettünk.
-Én szomjas vagyok , lemegyek a boltba .-àllt fel Ethan- Ti mit kértek?
-Úúú én ràgót akkarok venni . Megyek veled.-patant fel Camilla.
-Én is, ne egyedül cipeld a sok üccsit.-mondta Chris.
-Én meg veszek valamit, majd útközben kitalàlom. - jelentette ki David is. Majd Ethan ràm , és Markra nézett.
-Hozzol nekem egy colât?!
-Egy cola rendelve a hölgynek.-és úgy csinàlt mint ha felirnà a rendelést.
-És az úrnak mit adhatok?
-Egy fantat.
-Rendben . Màris hozzom . -majd elindultak a boltba.
-Vàrjon pincér még lenne valami.-kiàltott Ethan utàn Mark. Hàtra fordult , és kivàncsian nézzet.
-Inkàbb semmi.-mosolygott rà. Ethan még csak megforgatta a szemét vàlaszul.Mark , és én egymàsal szembe ültünk a pingpong asztalon. Olyan 1 méter lehetett köztünk a tàvolsàg. Csendben ültünk , nézelődtünk. Végül a csendet Mark hangja törte meg.
-Na , és milyen volt az első napod? Tetszik a suli?-kérdezte tekintetét ràm vezetve.
-Jó kis első nap volt . Főleg , úgy hogy óràkon szinte nem is figyeltem a tanàrra. -nevettem el magam. Utalva arra , hogy hol ő, hol pedig Camy piszkàlt. Nem mintha lenne elenvetésem.
-Nem értem miről beszélsz. -mondta komolyan , de làtni lehetett arcàn , hogy nem sokàig bírja ki nevetés nélkül. Majd fogtam magam , és megböktem , úgy ahogy ő csinàlta angolon. Kiszakadt belőle a nevetés. -Mostmàr dereng valami.-mosolygott.
-Na úgye. A suli nagyon tetszik. Az hogy a fele napot tàncolàsal töltjük , hihetetlenül jó. Nem egész nap abba a rohadt padban kell ülnöm, hanem az óràim felé részében azt csinàlhatom amit szeretek. Amikor meglàttam ezt a gimit, rögtön ide akkartam jelentkezni , màs nem jöhetett szóba. Amikor megtudtam , hogy felvesznek, akkor pedig majdnem szaltóztam egyet örömömben. De csak azért nem tettem , mert nem tudok.-néztem mélyen a szemébe , mire csak elmosolyodott. -Nekem ez az àlom sulim!- nem mondott semmit , de nem is kellet . Tekintetéről leolvastam mit gondol, és ez elég volt.
-És te, hogy keveredtél ide? Miért ide jelentkeztél?
-Kicsi korom óta a szüleim imàdnak tàncversenyeket nézni a Tv-ben . Mikor kicsi voltam mindig velük néztem , és próbàltam utànozni . Általàban mindig pàrostàncokat , és rumbàt néztek. Jàrtam is keringőzni .Màr nagyobb voltam , és a Youtube-n tàncvideókat néztem. Meglàttam azt , hogy hip-hop , és fogalmam sem volt mi a szar lehet az , így ràkatintottam. Attól a naptól kezdve teljesen làzba jöttem, és csak hip-hop-ot akkartam tanulni. Én is talàltam ki tàncokat, majd a szüleim beirattak egy férfihoz , aki ezt tanított. Ez volt àltalànosban . 4 évig jàrtam , majd jelentkeztem ebbe a gimibe . -mesélte. -Úgyhogy nàlam jobb partnert a pàrostàncnàl nem talàlsz. -kacsintott ràm.
-Majd meglàtjuk csütörtökön.-akkor lesz először órànk a héten.Még beszélgetünk a suliról , mikor felcsendült Charlie Puth egyik szàma , az Attention. Valaki hív.
-Bocsi . -àlltam fel , majd kiszedtem a csörgő telefont a zsebemből. Noah.
-Szia.-vettem fel.
-Szia ! Jó hallani a hangód!-ezen elmosolyodtam.
-Tiédet is.
-Milyen volt az első napod? Megmutattad ki vagy.
-Jó volt ,nagyon tetszik a suli . Még szép.- habàr tudom Noah nem egészen erre gondolt.
-Azért. Baràtokal mizu?
-Vannak , éppen kint vagyok velük a parkban. Ne félts.
-Helyes.
-Na ,és mizu otthon , a többiekel?
-Megvagyunk , képzeld hiànyolnak a tanàrok.
-El is hiszem. Elment a kedvenc diàkuk. Szegények. Üdvözlöm őket.
-Àtadom. Amúgy nem sok minden van. Hiànyolnak a sràcok . Meg Bren belenyomta a tejszinhabot „véletlenül“ Mr. Pitt arcàba.-nevetett.
-Ne màr . Ahj olyan kàr , hogy nem làttam. Pedig ő a kedvencem. -nevettem.
-Van videó , majd elküldöm.
-Yes.-örvendtem.
-Hiànyzol. -mondta , hangjàban lehetett érezni , hogy tényleg így gondolja.
-Te is nekem, de kérlek ne beszéljünk erről.
-Rendben. Nem zavarlak tovàbb. Vigyàzz magadra! Jó légy ! Legjobb haverom.
-Te sose zavarsz. És te is vigyàzz magadra, legjobb haverom!
-Szia!
-Szia!-majd lettetem. Telómat pedig a zsebembe mélyesztettem, és vissza sétàltam Markhoz.
-Bocsi , csak fontos volt.
-Semmi baj. -mosolygott. Majd megint közénk ült a csend . Mark valamin nagyon gondolkozott , majd megszólalt.
-Öhm... ez egy kicsit pofàtlan , de kivel beszéltél ? A baràtaidal?
-Igen, az exemmel.
-Értem.
-Sajnàlom , hogy szakitanotok kellet. Biztos nem könnyű , most neked!
-Szakítottunk , de jól vagyok. Nem volt könnyű , de túl tettem magam rajta. Megbeszéltük , hogy baràtok maradunk. Fàj , hogy ott kellet hagynom a baràtaimat, de nem tudok mit csinálni. Beletörődtem. -mondtam ki , megint azt amit a szívem nyomott. Kicsit megint megkönnyebültem.
-Értem. De màr talàltàl magadnak új baràtokat szerintem.-mosolygott.
-Meglehet. A b-ből szimpi az egyik csaj.-tünödtem.
-Nagyon vicces.-nézett ràm szúrosan.
-Tudom. Köszönöm , hogy befogadtatok. Mind nagyon rendesek vagytok.-amint kimondtam, egy hangoskodó csoport közelített felénk. A BARÀTAINK.Meghozztàk a colàmat , amit ki akartam fizetni Ethannak , de nem hagyta. Azt mondta a hàz ajàndéka az új csajnak. Hàt kösz.😊
Fél 6 kor indultunk el haza. Útközben Chris, Ethan , és David levàltak tőlünk. Kiderült , hogy Camy egyél feletünk, Mark pedig kettővel feletünk lévő utcàban lakik. Regalàbb nem kellet egyedül hazamenem. Még haza is kisértek , mert útba esik nekik. Camyval meg is beszéltük, hogy reggel fél 8-ra itt lesz a hàzunk előtt . Mark is mondta , hogy jön, így reggel együtt megyünk suliba.
A többiek se laknak messze . Camy azt mondta , hogy Chris kb 15 percre. Ethan , és David még 20 . Nem laknak olyan nagyon messze. Jobb mint ha fél óràra.
A hàzunk előtt megöleltük egymàst Camyval . Majd Mark is odajött , és karjai közé zàrt. Cselekedete meglepett , de elfogadtam. Milyen jó illata volt.
Majd intettem nekik , és bementem a hàzunkba.Anya màr otthon volt . Éppen vacsit főzőt. Megkérdeztem tőle milyen napja volt , és azt mondta tetszett neki a munkahelye. Majd olyat csinàltam , amit még talàn soha. Elmeséltem milyen napom volt. Elmondtam , hogy milyen a suli , a tanàrok , hogy szereztem baràtokat , és a parkba is elhivtak. Örült neki, hogy ilyen hamar szereztem baràtokat.
Úgy érzem amióta elköltöztünk anyàval nagyon jó a kapcsolatom. Sőt még sose volt ilyen jó . Ő sose volt itthon, és én se nagyon. Mindig a bandàval voltam . Kitalàltunk programokat , hogy együtt legyünk , és ne kelljen hazamenni. De hiszen most nincsen senki akire szàmithatnék , csak anya. Tetszik ,hogy törödik velem. Lehet haragudnom kéne rà , hogy eddig nem tette. De fölösleges. Új életet kezdtünk , és próbàlja helyre hozzni a hibàit, amit én meg is engedek neki.
Felmentem vacsi utàn a szobàmba , és kiszedtem a könyveimet a tàskàmból. Leültem tanulni. Lehet, most azt hiszitek beteg vagyok, de nem. Nem akkarok màr az a làzadó csaj lenni , aki mindig a bajt kereste, és sose tanult. Nem akkarom , hogy év végén éppen csak àtcsúszanjak kettesel. Meg akkarom mutatni magamnak, hogy igen is tudok. Ha akkarok. Megcsinàltam a hàzit nagyàból , és elolvastam az anyag részeket, a megtanulni valót . Nem mondom azt ,hogy kitűnő akkarok lenni , csak egy kicsit tanulók. De azért nem viszem túlzásba, nyugi.😉
😎-------------------------------------------------------------------------------------------😎
Sziasztok! Köszönöm a tegnapi megtekintéseket , sokan beleolvastatok , vagy folytatàtok a könyvem ! Nagyon szépen köszönöm!!! Tegnap este boldogan feküdtem le nektek köszönhetően.😍❤
Remélem tetszik az új rész!
Jó olvasàst , puszi Nati!😘
YOU ARE READING
A rosszcsaj élete /BEFEJEZETT/
Teen FictionMivan akkor, ha most fordul a kocka, és egy rosszcsaj szeret bele egy jófiúba? Victoria White egy nem épp átlagos lánynak nevezhető egyéniség volt. Lázadt a szülei ellen, rossz tanuló volt, és csak a szórakozásnak élt. De miért is érdekelte volna po...